Tekisi mieli nuolla just nyt.
Kommentit (16)
Jos olet mies, niin ihana mies olet. :D
Vierailija kirjoitti:
Arvostan. Sitä se kevään saapuminen teettää käpyrauhaselle.
M48
Saisinpa nuolla käpyrauhasta. Ja muita rauhasiakin... maito-, etu-, mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Haluutko osoitteeen?
Lupaatko, että jää vain nuolemiseen :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Saisinpa nuolla käpyrauhasta. Ja muita rauhasiakin... maito-, etu-, mitä näitä nyt on.
Älä ratsasta minun oivalluksillani, kiitos.
M48, guru
Kyllä varsinkin sellaista mihin on joku muu lauennut
Kieliherra(at)meiliboxi.fi on valmis nuolemaan. Laita viestiä niin sovitaan jatkosta.
Pääkaupunkiseudulla 44v
Kyllä! Aurinkoinen ilma, asiat menee hyvin, töissäkin menee vallan mainiosti!
Juuri nyt olisi hieno päivä olla kahden ihanan naisen kanssa, yhteisen lämpimän suihkun jälkeen virittäytyä miellyttäviin sessioihin - johon kuuluisi monipuolista, aistillista hyväilyä ja lopulta kiihkeää suuseksiä naiselle, jonka loppuhuipennuksessa käyttäisin hellästi apuna molempia käsiä, kaikkia sormia.. lopuksi vielä yhteinen rentoutumishetki peiton alla, silittelyä ja sylikkäin oleilua.
180 astetta otsikon aiheesta, mutta missä on on naiset jotka ilmoittavat, että tekisi mieli imeä kullia just nyt, kun iski hirveä sperman jano?
Vierailija kirjoitti:
No mikset nuole??
En yllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
180 astetta otsikon aiheesta, mutta missä on on naiset jotka ilmoittavat, että tekisi mieli imeä kullia just nyt, kun iski hirveä sperman jano?
No, kyllä mulle aina maistuisi. Mielellään nuoleskelisin ensin kaikessa rauhassa vatsaa ja pussailisin reisiä. Sitten alkaisin hitaasti nuoleskella itse kalua. Ensin leveällä kielellä koko varren pituudelta. Sitten pikkuhiljaa intensiivisemmin terskaan keskittyen. Ehkä kevyesti pusseja samalla hyväillen. Toinen käsi kalun varressa kiinni.
Pehmeillä huulilla. Paljon kosteutta - kuolaa ja toivottavasti runsaasti myös miehen touhutippoja. Nam.
N
Just aamulla nuolin pimpsaan. Laukes ihanasti. Nuolisin vaikka joka päivä, kun saisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä mulle aina maistuisi. Mielellään nuoleskelisin ensin kaikessa rauhassa vatsaa ja pussailisin reisiä. Sitten alkaisin hitaasti nuoleskella itse kalua. Ensin leveällä kielellä koko varren pituudelta. Sitten pikkuhiljaa intensiivisemmin terskaan keskittyen. Ehkä kevyesti pusseja samalla hyväillen. Toinen käsi kalun varressa kiinni.
Pehmeillä huulilla. Paljon kosteutta - kuolaa ja toivottavasti runsaasti myös miehen touhutippoja. Nam.
N
Ottaisin sinut erittäin mielelläni kuusysiin, jos vielä saisin sormen samalla peppuuni :)
M48