Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin mies GOOM-risteilyllä

Vierailija
10.02.2023 |

Sain tietooni mitä puuhasi tuolla. Kerronko työkaverille?

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako kertoa jos pettää?

Vierailija
122/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pettää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko nuorena niitä j ännätyttöjä? 🥺

Vierailija
124/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ottako vakasti kännipanoja sattuuhan noita

Vierailija
125/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vaan fiilistelkö mitään nuoruuden juttuja. Keski-ikäisenä on velvollisuus olla tylsä varsinkin jos on lapsia. Ja pelätä jättääkö puoliso jos siitä muotista uskaltaa poiketa.

Onko keski-ikäinen tylsä, jos ei halua bilettää itseään vähintään puolta nuorempien kanssa oksennukset rinnuksilla jossain GOOMilla? Fine, valitsen sitten olla tylsä.

Minä voin vallan hyvin muistella miehen ja ystävieni kanssa noita reissuja, mutta uskon, että olemme kaikki sitä mieltä, että meidän osalta se juna meni jo. Nyt sellainen olisi vain ja ainoastaan säälittävää. Ne kokemukset on jo koettu ja tällä iällä, kokemuksella ja lompakolla nautitaan jo aivan toisenlaisista asioista.

Kävin pari vuotta valmistumiseni jälkeen kaverin kanssa GOOMilla, koska a) halusi hän vielä ehtiä käymään opiskeluaikana b) hän sai minut omissa nostalgioissani vielä sonnustautumaan haalareihin ja lähtemään mukaan. Voin sanoa ihan rehellisesti, että rahasta voi todellakin käyttää työelämässä ollessaan fiksummin. Olen myöhemmin suoritellut opiskelijoille noita reissuja tekemään juuri opiskeluaikana, kun elää vielä opiskelubileiden aikaa, mutta ei sitä menoa jaksanut itse enää. Tuostakin pyrähdyksestä aikaa noin 15 vuotta.

Vierailija
126/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko noi teidän miehet keski-ikäisiä opiskelijoita vai mitä tekevät tuolla GOOMilla? Ja ihanko vaimon hyväksynnän kanssa ovat reissussa? Nyt en kyllä ihan tajua, miten yksikään keski-ikäinen naimisissa oleva mies edes kehtaisi tuonne lähteä. Itse olen ollut siellä muutamankin kerran melkein 30 vuotta sitten. En usko, että meno ainakaan yhtään siistimmäksi olisi sen jälkeen muuttunut. 

Miksi ei kehtaisi? Lähes vuosikymmenen ajalta olen GOOMeja nähnyt aikanaan ja voisihan sitä joskus nostalgian vuoksi mennä, jos muita vanhoja GOOM-tuttuja lähtisi mukaan. Vaimo todennäkösesti naureskelisi ja toivottaisi hyvää reissua, koska ollut mukana myös useamman kerran.

Siis oikeasti, ymmärrän nostalgia-ajatuksen, mutta ne muut siellä on sitten ihan kakaroita, kuka aikuinen viitsii mennä jotain keskenkasvuisten sekoiluja katsomaan? Ei se ole samalla lailla hauskaa enää, kun muut osallistujat on ihan eri maailmasta kuin itse. Menkää kaveriporukalla nostalgisoimaan jonnekin oman ikäisten seuraan.

Miksei hieman vanhempi voisi opiskella ja osallistua opiskelija-tapahtumiin.

Vierailija
127/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehellekkin sopii hyvin .

Vierailija
128/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies teki? Mitä siinä poistetussa ketjussa oli?

Vierailija
129/141 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä Goomilla on tehdään?

Vierailija
130/141 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun mielestä keski-ikäisenä bailaaminen, vaikka sitten kreisibailaaminen, on ihan ok ja suht normaalia, jos sen tekee oman viiteryhmän kanssa edes suunnilleen. Festarit, yökerhot jne on lähtökohtaisesti suunnattu kaiken ikäisille (tai no, yökerhoja on erilaisia, joku k18 teinimesta ei ehkä ole se keski-ikäiselle se fiksuin valinta), mutta opiskelijaristeilyt on suunnattu opiskelijoille, eli niille n. 20-vuotiaille. En kerta kaikkiaan tajua miksi joku 20v sitten valmistunut haluaisi väen väkisin änkeä sinne risteilylle opiskelijoiden sekaan, kuulostaa tosi oudolle. Ja joo, jotkut opiskelee vanhempanakin ja voi olla keski-ikäinen yliopisto-opiskelija, mutta en kyllä ymmärrä miksi sen ikäinen haluaisi muutamia tutustumiskekkereitä lukuunottamatta juhlia itseä puolta nuorempien kanssa.

Vierailija
131/141 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minun mielestä keski-ikäisenä bailaaminen, vaikka sitten kreisibailaaminen, on ihan ok ja suht normaalia, jos sen tekee oman viiteryhmän kanssa edes suunnilleen. Festarit, yökerhot jne on lähtökohtaisesti suunnattu kaiken ikäisille (tai no, yökerhoja on erilaisia, joku k18 teinimesta ei ehkä ole se keski-ikäiselle se fiksuin valinta), mutta opiskelijaristeilyt on suunnattu opiskelijoille, eli niille n. 20-vuotiaille. En kerta kaikkiaan tajua miksi joku 20v sitten valmistunut haluaisi väen väkisin änkeä sinne risteilylle opiskelijoiden sekaan, kuulostaa tosi oudolle. Ja joo, jotkut opiskelee vanhempanakin ja voi olla keski-ikäinen yliopisto-opiskelija, mutta en kyllä ymmärrä miksi sen ikäinen haluaisi muutamia tutustumiskekkereitä lukuunottamatta juhlia itseä puolta nuorempien kanssa.

Siis millä perusteella opiskelijaristeily ei olisi suunnattu kaiken ikäisille? Vai pitääkö oma viiteryhmäkin raahata mukaan että on ok? Kaiken ikäisiä opiskelee... Kyllä yöelämä, festarit ja bileristeilyt on ensisijaisesti ylipäänsä suunnattu alle kolmekymppisille, ei sitä enään nelikymppisenä jaksaisi. Mutta jostain syystä joillekkin tuntuu olevan ongelma nimenomaan opiskelijatapahtumat, joissa on keskimääräistä sivistyneempää meno ylipäänsä. Niissä ei myöskään kokemukseni mukaan mitenkään syrjitä iän perusteella, joten ovatkohan nämä paheksujat ikinä edes viettäneet opiskelijaelämää.

Vierailija
132/141 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
133/141 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap päätti tehdä?

Vierailija
134/141 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää poistetun ketjun huomenna.

Vierailija
135/141 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
136/141 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap. Kerro miten meni?

Vierailija
137/141 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri luki ketjun, kiitti ja sanoi ettei ollut yllättynyt. En tiedä mitkä oli seuraukset.

Vierailija
138/141 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli mun nauraa. Aikuinen mies GOOM-risteilyllä.

Vierailija
139/141 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhonaurua täältäkin.

Vierailija
140/141 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei siellä nelikymppiset käy.