Työkaverin mies GOOM-risteilyllä
Kommentit (141)
Tulee mieleen se kisa siellä jossa saa pisteitä erilaisista tempauksista. Isoimmat pisteet saa siitä että jää Maarianhaminaan. Heti seuraavana on seksi keski-ikäisen kanssa. Ei mikään ihan pieni uroteko :D.
Ootko varma?
Vierailija kirjoitti:
eilen GOOM keskustelut poistettiin. tunnistin täältä ton miehen.
Oon varma. Miehellä aina sama asu. Sellainen josta tunnistaa varmasti.
Hyi!!
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se kisa siellä jossa saa pisteitä erilaisista tempauksista. Isoimmat pisteet saa siitä että jää Maarianhaminaan. Heti seuraavana on seksi keski-ikäisen kanssa. Ei mikään ihan pieni uroteko :D.
Vierailija kirjoitti:
Hyi!!
Vierailija kirjoitti:
Hyi!!pä hyvinkin. Nimimerkillä teinit.
Työkaveri kertoi miehensä pukeutuvan joka vuosi samaksi mielikuvitusolennoksi. En tiedä miten kertoisin.
Siis onko noi teidän miehet keski-ikäisiä opiskelijoita vai mitä tekevät tuolla GOOMilla? Ja ihanko vaimon hyväksynnän kanssa ovat reissussa? Nyt en kyllä ihan tajua, miten yksikään keski-ikäinen naimisissa oleva mies edes kehtaisi tuonne lähteä. Itse olen ollut siellä muutamankin kerran melkein 30 vuotta sitten. En usko, että meno ainakaan yhtään siistimmäksi olisi sen jälkeen muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko noi teidän miehet keski-ikäisiä opiskelijoita vai mitä tekevät tuolla GOOMilla? Ja ihanko vaimon hyväksynnän kanssa ovat reissussa? Nyt en kyllä ihan tajua, miten yksikään keski-ikäinen naimisissa oleva mies edes kehtaisi tuonne lähteä. Itse olen ollut siellä muutamankin kerran melkein 30 vuotta sitten. En usko, että meno ainakaan yhtään siistimmäksi olisi sen jälkeen muuttunut.
Kyllä se meininki muuttui merkittävästi siistimmäksi ainakin laivan yleisillä paikoilla kännykkäkameroiden yleistymisen myötä, en tiedä tosin minkälaista nykyään. Edellisestä kerrasta yli kymmenen vuotta.
GOOM on opiskelijatapahtumaksikin sieltä rahvaimmasta päästä. Mitä joku keski-ikäinen äijä siellä tekee?
Komppaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Tiiän nää keski-ikäiset ukot tuolla. Joka vuosi sama sikailu ja kännääminen.
Kerro täällä meille. Munkin mies oli goomilla.