Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei fiksut vauvapalstalaiset

Vierailija
10.02.2023 |

Yliopisto ihmiset ja muut. Miten toimisitte seuraavassa tilanteessa:
Olette lähdössä matkalle ja kun yrität ladata lippuja (sinulla on 5 lippua ladattavana) vain osa latautuu. Sovellus näyttää jumittavan.
Sovelluksesta liput kuitenkin löytyvät, joten et jaksa käyttää enempää aikaa lippujen lataamisyrityksissä.
Lentokentällä et saakaan sovellusta auki ja jäät selvittelemään asiaa.
Ihmeellisesti känny tilttaa. Et saa wifiä etkä mobiilidataa päälle, joten et pääse nettiin. Asian selvittelyyn menee n. 40 min. tiskiltä toiselle taktiikalla ja vihdoin kännykin toimi.
Tosin tuo 40 min. aiheutti lennolta myöhästymisen.
Miten olisit toiminut?
Kyseessä ei siis Helsinki-Vantaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena varmaan: Olisit totta kai ladannut lippuja niin kauan että onnistuu.

"Kannattaa aina ladata liput"

Rehellisesti asteikolla 1-5, kuinka todennäköisenä pitäisit tilannetta, että nettiin ei pääse 40 min. aikana eikä lippuasiaa saa selvitettyä tiskillä nopeammin?

Nyt kannattaa miettiä, jos ei olisi kuullut tällaisesta tapahtumasta?

Itse sanoisin asteikolla 1 voisin odottaa tuollaista tapahtuvan.

Joten siihen nähden "olisit ladannut" on melko jälkiviisastelua.

Vierailija
2/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tulostanut ne paperille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tilannetta ei tapahdu, koska jos olen lähdössä matkalle, ei tule kysymykseenkään ettenkö "jaksaisi" ladata kaikkia tarpeellisia dokumentteja.

Vierailija
4/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina paperiliput tulostettuna repussa. Varsinkin kotiverkon ulkopuolella.

Vierailija
5/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilö.

Ihan oikein sinulle että matka jäi väliin, omapahan oli vikasi.  Toivottavasti muut eivät joutuneet kärsimään typeryydestäsi.

Vierailija
6/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakaappaukset lipuista puhelimessa, siitä voi kätevästi zoomata koodin. Lentäessä paperiliput varalta.