Miehen käytös elämäntilanteen muututtua.
Olemme olleet vuosia yhdessä ja suhteemme on ollut ihan hyvä. Olen aiemmin työskennellyt naisvaltaisilla aloilla ja minulla ei ole ollut juurikaan miespuolisia kontakteja. Poislukien 5 vanhaa miespuolista ystävää. Ikinä ei ole ollut mustasukkaisuuden kanssa ongelmia. Nykyisessä ammatissani työskentelen pelkästään miesten kanssa. Ja tämä on aiheuttanut paljon mustasukaisuutta ja epävarmuutta miehessäni.
En oikein tiedä miten tätä tilannetta voisi parantaa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Miehille ei saa ikinä kertoa tällaisia asioita, opin sen jo omalta äidiltäni ja mummoltani.
En ole omalle miehellenikään kertonut, että oma tämänhetkinen työyhteisöni on miesvaltainen. Tein muutama vuosi sitten sen virheen, että kerroin hänelle tavanneeni miespuolisen koulukaverini ja tämän vaimonsa kaupassa ja vaihdoin heidän kanssaan muutaman sanan. Se oli nimenomaan tuo mies joka omaa miestäni häiritsi. Alkoi tarkastella puhelintani ja v-ttuilee minulle yhä vuosia myöhemmin asiasta.
Olen vain päättänyt että olkoot. Mieheni tienaa hyvin ja elättää minuakin, niin en viitsi tästä lähteä. Vaikka henkisen vapauteni hän on vienyt.
Tää on kyllä jo sairaalloista mustasukkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Aaapeeeii kirjoitti:
26373363 kirjoitti:
Olet maininnut että on ollut tapahtumia, minkälaisia?
Isoin oli tämä kun työkaveri ihastui minuun.
En oikein itse edes tajunnut tilannetta ja kerroin kaiken miehelle. Lopulta työkaveri kysyi minulta ihan suoraan lähdenkö hänen kanssaan reissuun.
Toinen iso tapahtuma oli se kun eräs toinen työkaveri alkoi lähetellä viestiä ja soitella viikonloppuisin. Lopulta hän löysi minun sosiaalisen median ja kommentoi lähes kaikkiin kuviini sydämmillä ja kehuen rintojani, takapuoltani.Miten hän pääsi kommentoimaan kuviasi? Avoin profiili?
Hän on mulla ihan kaverina.
Taidan olla harhainen, kun tätä palstaa lukeneena tuntuu, että olet itse tuo ap
No huvinsa näyttää olevan kullakin.