Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha trauma pettämisestä

Vierailija
09.02.2023 |

Eksä petti mua paljon. Erosta 10 vuotta. Nyt yht äkkiä alkanut tulla muistoja pintaan ja tuntuu, että välillä luulen nykyisen kohtelevan samoin. Kerroin ahdistuksestani miehelle, koska käytökseni vaikutti jo suhteeseen. Mies ymmärsi, mutta toivoi, että voisin luottaa häneen , ettei hän ikimaailmassa tekisi niin.

Onko muut käsitelleet ihan terapiassa tällaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä myös seurasi ja kun viimein tein eropäätöksen, menin ystävälleni piiloon. Kerroin virheellisen olinpaikan , ja meni tietysti sinne ovelle kyselemään, jossa muka oleilin.

Vierailija
2/5 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten pitkään olet ollut tämän nykyisen miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet huomannut uuden miehen käytöksessä tuttuja kuvioita, jotka tuovat asioita mieleen.

Vierailija
4/5 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omana kokemuksena menneiltä ajoilta, niin psyykeni/alitajuntani/intuitioni viestitti minulle silloisen miehen petollisuudesta. Kun kerroin epäilyistäni/ahdistuksestani sille miehelle, hän totesi kylmän viileästi, että epäilyni johtuvat siitä exästäni. Halusin olla rationaalinen ja uskoin tätä miestä. Meni vajaa vuosi, kun paljastui pahimmaksi pettäjäksi ikinä. Seurasi paljon pahaa. Eli uudestaan todella rankasti terapiaan. Sen jälkeen kesti pitkään, ennen kuin tapasin hyvän tyypin. Todella luotettavan, minkä ymmärsin melko pian.

Vierailija
5/5 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten pitkään olet ollut tämän nykyisen miehen kanssa?

Pian 7 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan