IS: Antti Holman pippeli lävähti lahtelaisen Markuksen ruutuun kello 16:25
https://www.is.fi/viihde/art-2000009383660.html
Mitä ajatuksia herättää? Minua ei oikeastaan kauheasti kiinnosta.
Kommentit (591)
Ei mitään. Ei kiinnosta. Onhan noita pippeleitä näkynyt teatterin lavoilla jo vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvataa saunoista höpisette, ei kullin esittely kuulu lastenohjelmien yhteyteen. Namusetä tulee mieleen.
No kyllä kaikki lapset on pienenä nähneet saunassa isin SUUREN KYRVÄN!
Oli kyllä nerokkain mainos, mitä olen nähnyt. Menin heti yle-areenaan katsomaan kohtauksen. Tallensin sen puhelimeenkin. Näin teki varmaan puoli Suomea.
Minusta penis näytti ruudulla todella hyvältä. Karvoitus oli siisti, penis roikkui levossa suurten pallien päällä. mitta suhteet olivat miellyttävät. Täytyy kuitenkin muistaa, osa miehistä on levossa paljon pienempiä kuin juhlakunnossa, toisilla mitta ei muutu merkittävästi. Grower vs shower. Sanoisin , tuollainen penis kasvaa huomattavasti juhlakunossa.
Mielestäni penis oli omaa silmää mielyttävä. Jokaisella on tietysti oma makunsa, mutta mitä olen nähnyt , niin ei tuolla John Holmesseja, kovin montaa ole. Olkaa kiitollisia mitä näitte, tämä penis oli ilo katsojalla.
Vuorosanoista tuli melkein mieleen Sanna Marinin " minkäkin olen ihminen " anteeksi pyyntö. Kohtaus ottaa kantaa myös ajankohtaiseen keskusteluun muna kuvien lähettämiseen ilman lupaa.
Tämä oli nerokas mainos tempaus , muuten tylsälle sarjalle.
Siveettömyydestä on kyse, ei alastomuudesta sinänsä. Lasten katseluaikaan esitettynä on törkeää. Lasten normaalia kasvua ei saa häiritä.
Olisi passanut demareiden vaalimainokseen yhdessä SM:n ja MM:n vaaliplakaattien kanssa.
Enemmän piristävää penistä kehiin!
Missä Antti itse oli? Ja mistä sen tiesi, että on Antin? Voihan se olla jonkun irtolaisen irtopippeli.
Kävin katsomassa, ihan on munan näköinen.
No voi kauheaa että televisiossa näkyi ihan oikea kikkeli. Kyllä Markukselle pitää nyt varmasti antaa rauhoittavia lääkkeitä ja psykoterapiaa ja Antti Holman maksaa hänelle iso summa rahaa henkisistä kärsimyksistä.
Mä ensin luulin, että toi uutinen on vitsi tai satiiria, mut vissiin se on tosissaan kirjoitettu? En kyllä tiiä, nauratti aika paljon, meinasin tukehtua pullaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin salaa kävin. Munalta näytti minustakin.
Tässä on aineksia todella pitkäikäiseen ketjuun! Erittäin korkea absurditeettikerroin, joka mahdollistaa monenlaiset keskustelun sivupolut. Ja ihana monilahjakas Antti, jota voi hehkuttaa loputtomiin ilman että ketään suuremmin edes ärsyttää! Ja Markus - analysoitavaa riittää 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin salaa kävin. Munalta näytti minustakin.
Koko kansan kulli.
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä tuli elokuva jossa miesnäyttelijä juoksi munasillaan rappusia. Ihan tunnettu mutta nyt en muista hänen nimeä. Se oli kuuma vaikka hänelle oli meikattu huulihalkio ja hirveät tatuoinnit ja näytteli sekopäätä. Jäi ihan mieleen.
Entisaikaan joka toisessa kotimaisessa elokuvassa näkyi joko rinnat, perse tai kikkeli.
Lävähtikö kovaa, niin että tuli kova ääni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä tuli elokuva jossa miesnäyttelijä juoksi munasillaan rappusia. Ihan tunnettu mutta nyt en muista hänen nimeä. Se oli kuuma vaikka hänelle oli meikattu huulihalkio ja hirveät tatuoinnit ja näytteli sekopäätä. Jäi ihan mieleen.
Punainen lohikäärme?
Ei tojinut. Miehen peniksen täytyy näkyä täydessä ryhdissä.