Tori ilmoitus. Hyi jäi häiritsemään mitä tahroja
Mitä itse veikkaatte?
Kommentit (8)
Itse syön sängyssä usein. Voi olla esim jugurtti tahroja , ketsuppia, lasagnea niinkuin muillakin varmasti. Ei tarvitse aina miettiä mitään sellaista asiaa...
Vierailija kirjoitti:
Itse syön sängyssä usein. Voi olla esim jugurtti tahroja , ketsuppia, lasagnea niinkuin muillakin varmasti. Ei tarvitse aina miettiä mitään sellaista asiaa...
Ne on spermatahroja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi ällöttävää. Kuka syö sängyssä? :o Meillä on sängyssä tahroja verestä: joko musta tai miehestä. Meillä on sängyssä myös hikitahroja kun on joskus hionnut ja ei ole heti pesty. Mutta että ruokatahroja tai jotain, mitä ei sängyssä normaalisti tehdä?
Ilmoittajalle voisi joku kertoa, että kun ostaa uuden patjan tai sängyn, voi kotiintoimituksen yhteyteen saada vanhan vuoteen pois viennin samaan hintaan tai pientä maksua vastaan. Vähän tuli surku ilmoittajaa.
No kyllä nuo puhtaaksi saisi. Höyrypesuri, etikka, Universal Stone auttavat jo paljon. Monissa petauspatjoissa on myös konepestävä päällinen nykyään.
Mutta en silti ottaisi käytettyjä patjoja, käyttäisin ennemmin vaikka oman patjan puhki ennen kuin on varaa ostaa uusi.
Eikö ihmisillä ole sijauspatjoja ja niiden suojuksia?
Ei kai kukaan pelkän joustin- yms patjan päällä nuku, syö tai paneskele.🤮😨
Se on kuitenkin annetaan -osastolla.