Olen kävellyt tänään 3 tuntia, olen työtön ja harrastan ulkoilua
Näin terveyteni pysyy kunnossa. Oikeastaan ihan kiva olla työttömänä kun on aikaa hoitaa omaa terveyttään. Käykö kateeksi työssäkäyvät kun joudutte istumaan konttorirottana päivän parhaimman osan työnantajalle. Olen minäkin ollut töissä, suurimman osan elämästäni, mutta nyt nautin tästä työttömyydestä ja ansiosidonnaisesta. Ajattelin lähteä lomalle, koska minulla on rahaa, olen säästänyt vuosia, ai että mihin lähtis......................
Kommentit (2)
Minulla ei ole vara nyt kävellä noin kauan: olen eläkkeellä, sähkö on kallista, ruoka on kallista, kaikki muukin on kallista, paitsi kävely. Mutta runsas kävely lisää energian kulutusta, eikä ruoka silloin riitä. Esim 11 päivän kulutusta varten on 450g lihavalmisteita, 30 siivua leipää ja 7 kpl 20g proteiiniannoksia. Jonkin verranon makaroneja, pakastevihanneksia ja vajaa kilo perunoita, 1,8 kg omenoita. Olen hakenut sosiaaliapua, mutta haluavat viime kuukaudelta sähkölaskun ja se tulee vasta muutaman päivän kuluttua. Mutta ainahan Suomella on toki varaa avustaa Ukrainaa ja ostella aseita sekä itselle että muille jaettavaksi. Kiva että päättäjillä menee hyvin!
So?