Vaimon paras kaveri ärsyttää.
Taas tämä helvetin harakka on sinkku.. en ihmettele yhtään.
No mitä se tarkoittaa.. joka viikkoista mun vaimon puoliväkisin raahaamista baariin, erilaisiin harrastuksiin ym.. Joka toinen päivä tää harakka notkuu meillä ja selittää teini tytön tasoisia juttuja miten oli kännissä ja miten miehet oli sekaisin.
Sulla on ikää 31. Aikuistu.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enemmän kateudelta. Vaimollasi on kaveri ja pääsee baariin. Sinä homehdut kotona.
Tämä meni ohi. Ollaan lapseton pariskunta. Olen elämäni aikana ollut baareissa riittävästi. Mulla on myös paljon kavereita joten jos haluaisin voisin olla siellä baarissa vaikka joka vkl.
Nämä miesten perässä/mukana menevät kaverit ovat niin raskaita. Yksi kaverini on muuten kiva ihminen, mutta miesjutut menevät hänellä aina kaiken muun edelle. Sinkkuna pitää päästä baariin vilkuilemaan miehiä, baarissa hän jauhaa loputtomasti jostain tindermatcheistaan, kirjoittelee niille taukoamatta, ja lopulta häipyy jonkun miehen kanssa/luo. Jään jo ennen yhtätoista yksin. Ja niin kovasti kaveri halusi minut mukaan.
Parisuhteessakin kaikki menee hänen miehensä mukaan. Mennään sinne missä mies viihtyy, ja missä miehen kaverit on. Aikaa vietetään tietenkin heidän luonaan, missä kaverin mies on pääroolissa ja koko ajan äänessä, ystäväni komppaa ihaillen ja mielistellen. Tuntuu, että omaksi roolikseni on annettu lähinnä kaverin hienon miesmaun ihastelu, oikeastaan koskaan kukaan kumpikaan kysy mitään kuulumisiani. Musiikkimaku, kiinnostuksen kohteet ja tyyli muuttuu kaverilla aina miehen mukaan. Ja ollaan siis ihan aikuisia, reilusti yli kolmekymppisiä. Ilmeisesti tämä kaveri rakentaa koko identiteettinsä aina silloisen miehensä varaan. En tiedä kumpi on rasittavampaa, hän parisuhteessa vai sinkkuna.
Suomi on kyllä nössöyden kärkimaa, tullaan jonnekkin vauvapalstalle kirjottelemaan pskaa anonyymisti kun ei viitsitä sanoa suoraan sille akalle jos joku hiertää... tai no voihan sitä apua ja vertaistukea toki hakea nyymisti jos kokee itselle helpoimmaksi. Toinen paikka on ylilauta ja kolmas facebook joku ryhmä :D
No ei kuulosta kyllä yhtään siltä.