Hyvä deodorantti joka pitää kainalot oikeasti kuivina?
Tuoksultaan myös mielellään hyvän ja todella miedon hajuinen. Oisko teillä suosituksia?
Kommentit (481)
Vierailija kirjoitti:
Triple dry on mulla köytässä, muuten aivan eriomainen mutta kestää liian kauan kuivua.
Mä tapaan kuivata kainalot hiustenkuivaajalla, jos muuten kestää kauan kuivaa
Itsellä mikään marketin antiperspirantti ei pidä kainaloita täysin kuivina, puoli tuntia ja on läntit paidassa, vaikka mitään fyysisesti raskasta ei tekisikään. Ehkä parhaiten noista toimii adidaksen dödöt, joskus kyllä ärsyttävät herkkää ihoa ja niissä on kyllä jonkinlainen tuoksu. Pitää kokeilla triple dry:ta tai absolut torria, mutta alkaako se hiki sitten puskea jostain muualta, ilmeisesti hikoilen normaalia enemmän.
Vuosia sitten oli kokeilussa forever living productsin aloe vera stick- dödö, mieto tuoksu ja vissiin ei alumiinia, hikoilua ei kyllä estänyt. En tiedä myydäänkö sitä enää ja tosiaan on tuollaisen epäilyttävän kosmetiikka-tupperware- systeemin tuote.
Vichy on mulle ainut mikä pitää kainalot suht kuivana
Ääni Vichyn antiperspirantille apteekista. Ainoa, mikä itselläni pitää kainalot kuivina ja hajuttomina.
Harmi, kun ne meni muuttamaan sen vihreäkorkillisen Vichyn tuoksua jokin aika sitten. Se oli tosi mieleinen, aika unisex tuoksultaan, raikas ja mieto.
Nike woman deodorantti 48h, tuoksuna sweet blossom. Toiminut erittäin hyvin, eli pitää hienhajun poissa. Deodorantin ei ole tarkoituskaan pitää kainaloita täysin kuivina, antiperspirantin kuuluu.
Menneniä kainaloon ja naiset kaatuu.
Vichylle ääni täältäkin. Itse käytän sellaista turkoosikorkkista, on mieto ja raikas tuoksu. En ole punakorkkista kokeillut, kun tuo on ihan täydellinen.
Ihme ku ei absolut torr oo keksiny mitään sellasta deodoranttia, mitä käytetään päiväsaikaan
Vichyn dödö, tummanpunaisella korkilla.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino laittaa hikoilemaan.
Omasta kokemuksestako puhut. Kannattaa sitten varmaan sinun laihduttaa.
Apteekista Aco , ihottumakin kainaloista hävivisi.🤗
Vierailija kirjoitti:
Apteekista Aco , ihottumakin kainaloista hävivisi.🤗
Kokeilin Acon 3in1-deodoranttia ja jestas, mitä lirua se oli. Ei kuivunut millään. Tuoksusta tykkäsin, oli melko voimakas kylläkin. Hajuvettä käyttävänä en halua dödön tuoksuvan.
Rexona maximum OLI hyvä mutta uudistuneen koostumuksen jälkeen EI ENÄÄ ole. Oli tehokas ja miellyttävän tuoksuinen. Nyt tämä uusi on kuin rasvaista käsisaippuaa. En ymmärrä miksi hyvä tuote piti uudistaa huonoksi ja tehottomaksi.
Onneksi täällä on hyviä vinkkejä mitä kokeilla.
Kaverin voidemainen dödö on mun suosikki. Mieto tuoksu ja pitää kainalot kuivina.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin voidemainen dödö on mun suosikki. Mieto tuoksu ja pitää kainalot kuivina.
Siis Laveran, oikoluku ohjelma teki tepposet 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vichylle ääni täältäkin. Itse käytän sellaista turkoosikorkkista, on mieto ja raikas tuoksu. En ole punakorkkista kokeillut, kun tuo on ihan täydellinen.
Turkoosi korkkista minä olen myös käyttänyt vuosikausia.
Ihan paras !!!
En kestä näitä uusavuttomia ihmisiä voi luoja taas.
https://www.lookfantastic.fi/vichy-7-days-anti-perspirant-cream-treatme…
Verkkokauppojen tarjouksista voi löytyä alle kympillä. Ainoa vika on ettei ole enää myynnissä Suomessa. Loistava tuote, jota tarvitsee alkuviikkojen jälkeen laittaa vain kerran viikossa. Kainalot pysyvät kuivina. Ei ärsytä ihoa ja tuoksu on mieto, eikä sitä tarvitse haistaa kuin kerran viikossa.