Farmi Suomi 2023
Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.
Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.
Kommentit (3743)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Meri kokee saman kuin Katri. En tykkää Meristä koska arvostan inhimillisyyttä.
Aikaisemmin mulla oli täysin neutraali suhtautuminen Meriin, mutta tänään nähdyn ruutu+ jakson perusteella olen täysin samaa mieltä. Meni kiusaamisen puolelle ja kostokaan ei varmaan ole kaukaa haettua. Katri ei tosiaan olisi ansainnut tuota. Sydämetöntä touhua Meriltä. Toivottavasti on itse pian samassa tilanteessa ja kotimatkalle passitettu.
No ei ollut mitään kiusaamista. Hän vain teki saman päätöksen kahteen kertaan ja pysyi päätöksessään eikä vaihtanut mieltä just tällaisen muka kiusaamisen takia.
Mieltä ei tarvitse vaihtaa mutta voi toimia toisin.
Nyt menee jo kiusaamiseksi tää nimeäminen. Tuntuu pahalta enää katsoa koko ohjelmaa, kiitos Merin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Meri kokee saman kuin Katri. En tykkää Meristä koska arvostan inhimillisyyttä.
Aikaisemmin mulla oli täysin neutraali suhtautuminen Meriin, mutta tänään nähdyn ruutu+ jakson perusteella olen täysin samaa mieltä. Meni kiusaamisen puolelle ja kostokaan ei varmaan ole kaukaa haettua. Katri ei tosiaan olisi ansainnut tuota. Sydämetöntä touhua Meriltä. Toivottavasti on itse pian samassa tilanteessa ja kotimatkalle passitettu.
No ei ollut mitään kiusaamista. Hän vain teki saman päätöksen kahteen kertaan ja pysyi päätöksessään eikä vaihtanut mieltä just tällaisen muka kiusaamisen takia.
Mieltä ei tarvitse vaihtaa mutta voi toimia toisin.
Siis miten tuossa olisi nyt voinut toimia toisin, jos halusi Katrin sieltä pois?
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee jo kiusaamiseksi tää nimeäminen. Tuntuu pahalta enää katsoa koko ohjelmaa, kiitos Merin.
Tuo on kisa, jossa tavoitellaan 30 000 euron palkinnosta. Ei silloin aleta miettiä mitään hyväntekeväisyyttä ettei ketään vaan nimetä liian useasti perätysten.
Pelissä pelataan, mieli tavoitella voittoa. Inhimisyydellä ei ole mitään tekemistä. Jokaisen on nimenomaan tuijotettava omaan napaan. Siitä tämän tyyppiset kisat ovat katsojalle kinkkisiä kun on pakko puukottaa mieli itse pärjätä. Tätä pelikäyttäytymistä ei voi verrata normaali käyttäytymiseen, ihan jokaisen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko syykin sama mitä ekalla kerralla? Eli avoin ja suora puheinen henkilö syytti Utulaa siitä ettei tämä kuulopuheiden mukaan pidä Meristä, Katri ja Meri puhui asiat selviksi ja silti nimesi taas uudestaan Katrin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko syykin sama mitä ekalla kerralla? Eli avoin ja suora puheinen henkilö syytti Utulaa siitä ettei tämä kuulopuheiden mukaan pidä Meristä, Katri ja Meri puhui asiat selviksi ja silti nimesi taas uudestaan Katrin?
Kyllä, syy oli ihan sama. Katri oli monta kertaa selittänyt, että ei ole puhunut pahaa Meristä, mutta Meri ei uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Pelissä pelataan, mieli tavoitella voittoa. Inhimisyydellä ei ole mitään tekemistä. Jokaisen on nimenomaan tuijotettava omaan napaan. Siitä tämän tyyppiset kisat ovat katsojalle kinkkisiä kun on pakko puukottaa mieli itse pärjätä. Tätä pelikäyttäytymistä ei voi verrata normaali käyttäytymiseen, ihan jokaisen kohdalla.
No, siinä tapauksessa olisi voinut sanoa, että nimeän sinut, koska olet vahva kilpailija. Ei olisi tarvinnut selittää sydämen äänestä ja itkuista eikä muusta.
Vierailija kirjoitti:
Meri kosti Katrille koska Katri ei nuollut aikoinaan Aalto Saaran juttuja. Näki läpi.
Tämä tuli minullekin mieleen, mutta en yhtään muista, miten Katri aikoinaan toimittajana suhtautui Saara Aaltoon.
Vierailija kirjoitti:
Nää vähemmistöjen edustajat jotenkin pitää kiusaajina kaikkia jotka ei suorastaan nuole heitä.
Antonio edestaa farmilla vähemmistöä ainakin kahdella tapaa, mutta se ei vaikuta yhtään ilkeältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri kosti Katrille koska Katri ei nuollut aikoinaan Aalto Saaran juttuja. Näki läpi.
Tämä tuli minullekin mieleen, mutta en yhtään muista, miten Katri aikoinaan toimittajana suhtautui Saara Aaltoon.
"Saara Aalto, olet parasta Suomi-mainosta sitten Nokian!" Otsikko Utulan julkaisemasta näkökulmasta vuodelta 2016. Toki se on vaan yksi otsikko. Tämä pariskuntahan ei tunnetusti siedä kritiikkiä tai ainakin manageri siivoaa sen pois artistin nähtäviltä, joten ehkä siellä on managerin haaviin jäänyt jokin väärä kommentti Katrilta.
Ja taas lähtee viestejä. Täähän on suorastaan mukavaa keskustelua kun viestejä lähtee poistoon enemmän kuin niitä tulee. Voitko lopettaa viestien poistattamisen, tässä keskustelussa ei oo mitään asiatonta.
Siis mikä ihme teillä on nyt Meriä vastaan, joka vaan pelaa tuota peliä. Minusta hän on pelannut hyvin ja tosi hyvä, kun uskalsi taas nimetä Katrin. Se on sitä peliliikettä.
Saarako täällä rakastaan niin kärkkäästi puolustelee?
Mut ehkä tuommoinen vaatimattoman näköinen pääsee kerrankin pätemään niin lopputulos on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Saarako täällä rakastaan niin kärkkäästi puolustelee?
Minä taas mietin, että kuka hyökkää Meriä vastaan tuolla tavalla vaikka hän ei ole tehnyt mitään väärää.
En ole Saara.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihme teillä on nyt Meriä vastaan, joka vaan pelaa tuota peliä. Minusta hän on pelannut hyvin ja tosi hyvä, kun uskalsi taas nimetä Katrin. Se on sitä peliliikettä.
Turhaan puolustetaan Katria. Onhan moni sanonut, Katrin höpinöitä ei jaksa kuunnella.
Katri hyvin esittää syytöntä, ei voi olla niin Katri ei koskaan ole sanonut mitään mitä hänen väitetään sanoneen. Kieroilija !
Jos katri nyt tiputtaa suskin, niin kenet se suski sitten nimee torppariksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri on tehnyt itsestään pellen.
Meri on tööt-tööt-tööt...
No nyt ymmärrän. Yksi ja sama sekopää on lähettänyt näitä viestejä Meriä vastaan. Kuule tööt tööt vaan sullekin.