Farmi Suomi 2023
Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.
Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.
Kommentit (3743)
Sampo oli vahvempi.Ensin Jungner voitti Jannen voimassa ja nyt Sampo.
Tämä kisa suosii miehiä. Onko nainen ikänä voittanut? Tuolla farmilla ei tasapuolisesti näytetty pudonneita.Helenaa ei paljookan näytetty eikä kysytty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä puolustanut haukkumisia. Marikon kohdalla ihan ansaittu kritiikki.
Ei se sinun toiminta, miten hyökkäät muita kirjoittajia kohtaan ole yhtään sen parempaa käytöstä kuin kiusaajien, eikä muutenkaan hyvien tapojen mukaista. Turha luulotella, että olisit mikään sankari tai tekisit oikein. Päinvastoin.
Jokainen ansaitsee sellaista kohtelua kun pyytää. Jos ei kunnioita toisia, turha odottaa sitä itsellekään.
Sulle riittää kun huolehdit vaan niistä omien viestiesi sisällöstä. Siinäkin on jo ihan liikaa hommaa sinun kaltaiselle kiusaajalle.
Sulle taas ei riitä, kun puutut mun viesteihin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kisa suosii miehiä. Onko nainen ikänä voittanut? Tuolla farmilla ei tasapuolisesti näytetty pudonneita.Helenaa ei paljookan näytetty eikä kysytty mitään.
Noora Räty taisi voittaa Isometsän finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä puolustanut haukkumisia. Marikon kohdalla ihan ansaittu kritiikki.
Ei se sinun toiminta, miten hyökkäät muita kirjoittajia kohtaan ole yhtään sen parempaa käytöstä kuin kiusaajien, eikä muutenkaan hyvien tapojen mukaista. Turha luulotella, että olisit mikään sankari tai tekisit oikein. Päinvastoin.
Jokainen ansaitsee sellaista kohtelua kun pyytää. Jos ei kunnioita toisia, turha odottaa sitä itsellekään.
Sinä et ole mikään tuomari tai palstapoliisi. Et yhtään ylempänä kuin muutkaan. Itseasiassa olet kiusaaja ja häirikkö, joka pilaa ketjut.
Minä? Sinähän se tietenkin näytät tietävän, mikä on "hyvien tapojen mukaista" niin kuin ohjeissakin sanotaan. Merin ja Johannan ulkonäön haukkuminen yms. ei taida kuulua siihen. Ja kai minä saan sanoa mielipiteeni siitä, saako haukkua? Joten voit itsekin lopettaa tuon määräilyn, pilaat sillä ketjun.
Mene muualle räkyttämään. Sussa on selkeästi jotain pahasti vialla.
Voi voi, luuletko voivasi määräillä täällä?
Meri oli mun lemppari. Niin ihana torpparikin joka jakoi tehtävät tasapuolisesti.
Mariko tuo hyvin tunteensa esille. Mitä niitä turhaan piilottelemaa. Sanoo myös suoraan mitä ajattelee. Vahva persoona.
Johannakin niin kaunis ja valloittava tyyppi!💕
Se piti vielä Meristä sanoa, että pelasi myös hyvin. Ei pelännyt laittaa Katria uudestaan areenalle.
Vierailija kirjoitti:
Se piti vielä Meristä sanoa, että pelasi myös hyvin. Ei pelännyt laittaa Katria uudestaan areenalle.
Tyhmiä siirtoja ei kannata pelissä tehdä jos mielii voittavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiä siirtoja ei kannata pelissä tehdä jos mielii voittavansa.
Mitä sä tuut muiden kommentointia häiritsemään?
Vierailija kirjoitti:
Mariko tuo hyvin tunteensa esille. Mitä niitä turhaan piilottelemaa. Sanoo myös suoraan mitä ajattelee. Vahva persoona.
:D
ei tainnu lahjottaa näitä rahoja kuten jonku voiton aikasemmin.. nyt osti jonku hirsimökin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Onko kiva tulla pilkkaamaan toisen kommenttia?
Ihanaa kun kiusaajien haukkumiskommentit poistuu.
Jännä miten valitetaan siitä, että on julkkiksia. Sitten Meristä sanotaan että mikä julkkis hän muka on. No eikö ollut hyvä sitten että oli tällainen ei-julkkis?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Marikoa. Eihän se häviö aina reilulta tunnu.
Mikä tuossa kisassa ei ollut reilua? Molemmilla oli samanlaiset puupalikat, vasara ja taltta. Ihan itse saivat päättää millaisen kauhan tai astian askartelevat ja missä vaiheessa aloittavat jyvien roudaamisen. En fanita Sampoa, mutta tässä kisassa hän oli selvästi Marikoa nokkelampi ja nopeampi, vaikkei varsinaisesti edes pitänyt kiirettä. Tämä tehtävä ei myöskään suosinut miehistä voimaa vaan oli enemmän taito- ja nopeustehtävä. Heillä oli yhtäläiset mahdollisuudet voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko tätä kertaakaan voittanut nainen? Ei, koska noi voimatehtävät.
Jääkiekkoilija Noora voitti joitakin vuosia sitten.
Tuliko hyvä mieli, kun haukut toista häiriköksi joka pilaa ketjun ilman hyvää syytä?