Farmi Suomi 2023
Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.
Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.
Kommentit (3743)
Miettikääpä Teemua, antoi äänen Jannelle vaikka sai tästä "Ahosen kostosta". Hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Voittiko Janne?
Sampo voittaa.
Nyt sitten kehuu kun on kuitenkin parempi laulamisessa.😂
No huh huh mitä puhetta Marikolla puun juurella. Rasittava!
Mariko nolasi itsensä ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mä oon paras laulaja😂
Lauluskabaa ei pidetty, niin ei voi tietää... 😀
Näin se Marikonkin todellinen luonne paljastui. On näissä kieroiluohjelmissa siis hyväkin puoli.
Janne on hyvä laulamaan. Voittaisi ehkä siinäkin.
Sampo voittaa valitettavasti. Se päätettiin jo kauden alussa.
Kyllä on jännää hui
Paras voittakoon
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jännää hui
Paras voittakoon
Tässä jää paras eli Janne tokaksi.
Ajatella, että Mariko on saanut hyvin paljon ruutuaikaa koko ohjelman aikana. Luuli varmaan olevansa ennakkosuosikki.
Laulusta puheenollen, aika mautonta Marikon itsekehu.
Jännä ku häviää Mariko-kommentteja😛
Olen täällä puolustanut haukkumisia. Marikon kohdalla ihan ansaittu kritiikki.
MiljonääriSampo voitti. Oisin suonut rahat Jannelle, joka oli ahkera ja suoraselkäinen.
Mariko huono häviäjä. Sampo oli ylivoimainen semifinaalissa, Marikolla ei mitään jakoa. Ja nainen lähtee vollottamaan jonnekin. Parempaansa kuuluisi rehdisti onnitella.