Farmi Suomi 2023
Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.
Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.
Kommentit (3743)
Johannalla oli pelikenttä etu sukulaispojan kanssa... Epäreilua toisia kohtaan.. Onneksi ei auttanut kumpaakaan.
PALJASTAN VOITTAJAN TASAN KELLO 20:00
TOYOTAN TAKASPOILERI
Nyt on kaikki pelissä, on löydetty oma itse, itketty naama irvessä, valehdeltu naama hymyssä. Miehet sentään olivat selväsanaisia. Mariko ulos finaalista.
Ahosella on kuulemma iso kulli.
Jos Janne voittaa niin menee tarpeeseen vissiin. Muistelen et Jannella on ollu taloudellisia vaikeuksia. Vaikka voittosummasta menee noin puolet veroa on kiva summa.
Mariko sitten suuttui. Olis ollu rehellinen. Ja paljasti että uskoi voittavansa äänestyksen. Hennyllä oli hyvät perustelut.
Toivottavasti Mariko voittaa tästä huolimatta!😂 Sampo voi mennä kotiin katkeroitumaan lisää.
Sampokin luuli voittavan äänestyksen. Tais tulla pieni shokki.
Olin saunassa just kun tämä alkoi ja missasin puheet. Mitä se Janne oikein sanoi?
Sampon strategia ei vaan toiminu. Kannattais myöntää se itselleen.
Mitä se Mariko inisi sen äänestystuloksen jälkeen? En kuullut.
Sampo voittaa Jannen finaalissa.
Voi taivas miten noloa katsottavaa tuo Mariko.
Olin ehkä hitusen yllättynyt Marikon teaktiosta ja käytöksestä😳
Ei voinu Mariko onnitella Sampoa, vaan sai itkupotkuraivarit.
Miten Mariko noin pimahti. Ihan sekosi kun ei saanut äänillä finaalipaikkaa. Jostain syystä piti sitä selvänä?!?
Mariko itse pilasi kun ei ollut rehellinen ja avoin. Mutta kuitenkin syytti kaikkia muita. Just.
Miksi Johanna ei voittanut kun on niin "hyvä" näyttelijä???