Toksisin työpaikka, jossa olet työkennellyt
Omalla kohdallani on kyseessä eräs Savolainen ravintolaketju, jossa koin itselleni hyvin epämieluisaa lähentelyä sekä muutoinkin kyseisessä lafkassa oli/on kuulemma nykyäänkin ollut hyvin narsistinen työilmapiiri.
Sijaitsee Mikkelissä tämä firma ja on ihan Suomalaisten pitämä.
Kommentit (1567)
Kaikki sosiaalialan työpaikat.
Exexex kirjoitti:
Kaikki sosiaalialan työpaikat.
Kokemuksia kaikista?
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki osastot joissa olen ollut töissä (HUS). Epäpäteviä esimiehiä, työntekijät ei uskalla ilmaista omia mielipiteitään, selkään puukottamista, hoitajia ei arvosteta vaikka ei olisi yhtään varaa kohdella ketään huonosti, väki kun vaihtuu tiheään tahtiin ja ulko-oven saranat kuluu. Epäpäteviä vastavalmistuneita lääkäreitä jotka ei osaa tehdä päätöksiä kun ovat niin noviiseja.
Tunnistan myös tuon selkään puukottamisen kulttuuriin. Missä muualla on johdolla koko ajan vastaanotto, jossa työkavereista voi käydä supattamassa ilkeyksiä??! Olen ollut monilla osastoilla ja poliklinikoilla töissä siellä. Kaikissa ihan sama juttu. Hus on ihan hirveä paikka. En menisi enää ikinä takaisin.
Yksi Big4 konsulttitalo. Oli ihan susipaska esimies joka kateuttaan ja epävarmuutaan myrkytti koko tiimin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kokemuksia ja mielipiteitä näistä työilmapiirin pilaajista eli ovatko he aina niitä jotka ovat olleet talossa pisimpään? Minun kokemukseni mukaan ovat.
Usein heitä tai heidän kavereitaan. Valittavat, mutta eivät lähde kokeilemaan muihin työpaikkoihin.
Tampereen kaupunki, en voi suositella kenellekään.
Ei pysty tekemään ranking listaa mutta kaikki naisvaltaiset työpaikat on ollut aivan kauheita sen jatkuvan piikittelyn, selän takana juoruamisen ja puhtaan työpaikka kiusaamisen takia. Jokainen naisvaltainen työpaikka missä olen ollut on vain todistanut minulle sen että naiset ei tule keskenään toimeen mutta miehet saa syyllisyyden siittä
Lielahti Tokmanni... Katkeria naisia oikein työpaikkakiusaamisen mallipaikka. Pomo tykkäs vaan mielistelijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas ollut oikea paratiisi Pihlajalinnaan verrattuna. Toksinen ei taida kuvata työpaikkaa, jossa lakisääteistä ja tes -asioista joutuu vääntäämään, tälle on ihan oma painokelvoton sanansa.
Vierailija kirjoitti:
Ruohonjuuri
Tampere?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kokemuksia ja mielipiteitä näistä työilmapiirin pilaajista eli ovatko he aina niitä jotka ovat olleet talossa pisimpään? Minun kokemukseni mukaan ovat.
Ovat olleet pisimpään, lihavia naisia ja laiskoja.
Eivät koskaan tarjoudu tekemään jotakin työtehtävää. Sitten kuka tarjoutuu tuon työn tekemään on seuraavan haukunnan kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas ollut oikea paratiisi Pihlajalinnaan verrattuna. Toksinen ei taida kuvata työpaikkaa, jossa lakisääteistä ja tes -asioista joutuu vääntäämään, tälle on ihan oma painokelvoton sanansa.
Tampereen kaupungin kanssa olen juuri joutunut vääntämään, että tessiä noudatettaisiin ja työntekijän oikeuksista huolehdittaisiin. Siellä on aivan kauhea HR.
Ehdottamasti yks tamperelainen henkilöstövuokrausfirma.
Pikaruokaketju paikka Uudellamaalla. Huutoa päivin öin.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyestä virsi kaunis. Jos minulle joku alkaa soittaa suutaan tai piilovittuilemaan niin menen lähemmäksi, katson silmiin ja sanon "haista vi**u". " Ja sitten kahdenkesken ilman todistajia voikin sanoa vähän pahemmin.
Googlasin kauppoja joista voin ostaa sumutorven. Jos joku huutaa minulle niin töräytän päin näköä sillä. Minä en jaksa analysoida mitään elämäänsä kyllästyneiden akkojen rääkymisiä, kerrasta poikki ja jos ei mene työpaikalla jakeluun niin ehkä työajan ulkopuolella sitten.
N43
Tää kommentti ansaitsee enemmän yläpeukkuja
Kiirunatien päiväkoti Vantaalla. Kauhein paikka missä ikinä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki osastot joissa olen ollut töissä (HUS). Epäpäteviä esimiehiä, työntekijät ei uskalla ilmaista omia mielipiteitään, selkään puukottamista, hoitajia ei arvosteta vaikka ei olisi yhtään varaa kohdella ketään huonosti, väki kun vaihtuu tiheään tahtiin ja ulko-oven saranat kuluu. Epäpäteviä vastavalmistuneita lääkäreitä jotka ei osaa tehdä päätöksiä kun ovat niin noviiseja.
Tunnistan myös tuon selkään puukottamisen kulttuuriin. Missä muualla on johdolla koko ajan vastaanotto, jossa työkavereista voi käydä supattamassa ilkeyksiä??! Olen ollut monilla osastoilla ja poliklinikoilla töissä siellä. Kaikissa ihan sama juttu. Hus on ihan hirveä paikka. En menisi enää ikinä takaisin.
Täällä Oysissa on samanlaista. Johdolle käydään vasikoimassa työkavereista. Taitaa kuulua sairaaloiden työkulttuuriin?
Miksi täältä poistuu viestejä?
Käääk, olenko ollut samassa paikassa töissä?! Voitko sanoa mikä paikkakunta?