Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toksisin työpaikka, jossa olet työkennellyt

Vierailija
09.02.2023 |

Omalla kohdallani on kyseessä eräs Savolainen ravintolaketju, jossa koin itselleni hyvin epämieluisaa lähentelyä sekä muutoinkin kyseisessä lafkassa oli/on kuulemma nykyäänkin ollut hyvin narsistinen työilmapiiri.

Sijaitsee Mikkelissä tämä firma ja on ihan Suomalaisten pitämä.

Kommentit (1567)

Vierailija
981/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kauppa. Huutamista, valvontakameroista kyttäämistä, manipulointia kauppiaan taholta. Muutama suosikki, jotka kantelivat pomolle muiden pienetkin virheet ja piilottivat omansa. Suosikit tekivät ilmaista työtä joka viikko, jättivät muun muassa tauot pitämättä tai tulivat töihin 2 tuntia ennen kuin työt alkoivat listan mukaan.

Lomat ilmoitettiin tyyliin voit olla ensi viikon kesälomalla, mutta en osaa sanoa kauanko voit olla.

Palkat usein väärin ja niitä jos kysyit sait vittuilua ja manipulointia vastaukseksi.

Kauppiaan rouva tuli iltaisin myymälään omien töidensä loputtua ja mulkoili vihaisena tai huusi kimakalla äänellä kirosanoja tai kirkui virheistä. Ei puhunut ikinä mitään muuta työntekijöille.

Koko aika tässä hullunmyllyssä tuntuu nyt ihan epätodelliselta, vaikka olenkin onneksi päässyt pois ja eroon kyseisestä pomosta. Sama tyyppi jatkaa kuitenkin edelleen Etelä-Suomessa kauppiaana, ja säälin hänen nykyisiä työntekijöitään.

Olen jälkeenpäin miettinyt, miten ihminen pitää lykätä, ettei hän edes pysty lähtemään pois tuollaisesta paikasta? Sitä rupeaa pitämään itseään niin huonona ja arvottomana, ettei edes usko ansaitsevansa parempaa työpaikkaa.

Käääk, olenko ollut samassa paikassa töissä?! Voitko sanoa mikä paikkakunta?

Vierailija
982/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sosiaalialan työpaikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exexex kirjoitti:

Kaikki sosiaalialan työpaikat.

Kokemuksia kaikista?

Vierailija
984/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki osastot joissa olen ollut töissä (HUS). Epäpäteviä esimiehiä, työntekijät ei uskalla ilmaista omia mielipiteitään, selkään puukottamista, hoitajia ei arvosteta vaikka ei olisi yhtään varaa kohdella ketään huonosti, väki kun vaihtuu tiheään tahtiin ja ulko-oven saranat kuluu. Epäpäteviä vastavalmistuneita lääkäreitä jotka ei osaa tehdä päätöksiä kun ovat niin noviiseja.

Tunnistan myös tuon selkään puukottamisen kulttuuriin. Missä muualla on johdolla koko ajan vastaanotto, jossa työkavereista voi käydä supattamassa ilkeyksiä??! Olen ollut monilla osastoilla ja poliklinikoilla töissä siellä. Kaikissa ihan sama juttu. Hus on ihan hirveä paikka. En menisi enää ikinä takaisin.

Vierailija
985/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Big4 konsulttitalo. Oli ihan susipaska esimies joka kateuttaan ja epävarmuutaan myrkytti koko tiimin.

Vierailija
986/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ericsson

Vierailija
987/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kokemuksia ja mielipiteitä näistä työilmapiirin pilaajista eli ovatko he aina niitä jotka ovat olleet talossa pisimpään? Minun kokemukseni mukaan ovat.

Usein heitä tai heidän kavereitaan. Valittavat, mutta eivät lähde kokeilemaan muihin työpaikkoihin.

Vierailija
988/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kaupunki, en voi suositella kenellekään.

Vierailija
989/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty tekemään ranking listaa mutta kaikki naisvaltaiset työpaikat on ollut aivan kauheita sen jatkuvan piikittelyn, selän takana juoruamisen ja puhtaan työpaikka kiusaamisen takia. Jokainen naisvaltainen työpaikka missä olen ollut on vain todistanut minulle sen että naiset ei tule keskenään toimeen mutta miehet saa syyllisyyden siittä

Vierailija
990/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lielahti Tokmanni... Katkeria naisia oikein työpaikkakiusaamisen mallipaikka. Pomo tykkäs vaan mielistelijöistä.

Vierailija
991/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas ollut oikea paratiisi Pihlajalinnaan verrattuna. Toksinen ei taida kuvata työpaikkaa, jossa lakisääteistä ja tes -asioista joutuu vääntäämään, tälle on ihan oma painokelvoton sanansa.

Vierailija
992/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruohonjuuri

Tampere?

Vierailija
993/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kokemuksia ja mielipiteitä näistä työilmapiirin pilaajista eli ovatko he aina niitä jotka ovat olleet talossa pisimpään? Minun kokemukseni mukaan ovat.

Ovat olleet pisimpään, lihavia naisia ja laiskoja.

Eivät koskaan tarjoudu tekemään jotakin työtehtävää. Sitten kuka tarjoutuu tuon työn tekemään on seuraavan haukunnan kohde.

Vierailija
994/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas ollut oikea paratiisi Pihlajalinnaan verrattuna. Toksinen ei taida kuvata työpaikkaa, jossa lakisääteistä ja tes -asioista joutuu vääntäämään, tälle on ihan oma painokelvoton sanansa.

Tampereen kaupungin kanssa olen juuri joutunut vääntämään, että tessiä noudatettaisiin ja työntekijän oikeuksista huolehdittaisiin. Siellä on aivan kauhea HR.

Vierailija
995/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottamasti yks tamperelainen henkilöstövuokrausfirma.

Vierailija
996/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokaketju paikka Uudellamaalla. Huutoa päivin öin.

Vierailija
997/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyestä virsi kaunis. Jos minulle joku alkaa soittaa suutaan tai piilovittuilemaan niin menen lähemmäksi, katson silmiin ja sanon "haista vi**u". " Ja sitten kahdenkesken ilman todistajia voikin sanoa vähän pahemmin.

Googlasin kauppoja joista voin ostaa sumutorven. Jos joku huutaa minulle niin töräytän päin näköä sillä. Minä en jaksa analysoida mitään elämäänsä kyllästyneiden akkojen rääkymisiä, kerrasta poikki ja jos ei mene työpaikalla jakeluun niin ehkä työajan ulkopuolella sitten.

N43

Tää kommentti ansaitsee enemmän yläpeukkuja

Vierailija
998/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirunatien päiväkoti Vantaalla. Kauhein paikka missä ikinä ollut.

Vierailija
999/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki osastot joissa olen ollut töissä (HUS). Epäpäteviä esimiehiä, työntekijät ei uskalla ilmaista omia mielipiteitään, selkään puukottamista, hoitajia ei arvosteta vaikka ei olisi yhtään varaa kohdella ketään huonosti, väki kun vaihtuu tiheään tahtiin ja ulko-oven saranat kuluu. Epäpäteviä vastavalmistuneita lääkäreitä jotka ei osaa tehdä päätöksiä kun ovat niin noviiseja.

Tunnistan myös tuon selkään puukottamisen kulttuuriin. Missä muualla on johdolla koko ajan vastaanotto, jossa työkavereista voi käydä supattamassa ilkeyksiä??! Olen ollut monilla osastoilla ja poliklinikoilla töissä siellä. Kaikissa ihan sama juttu. Hus on ihan hirveä paikka. En menisi enää ikinä takaisin.

Täällä Oysissa on samanlaista. Johdolle käydään vasikoimassa työkavereista. Taitaa kuulua sairaaloiden työkulttuuriin?

Vierailija
1000/1567 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä poistuu viestejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän