Tänään sen päätin - en jahtaa yhtään naista
Tulkoon vaikka selibaatti, en piittaa. En tee enää yhtään mitään saadakseni seksiä ja jätän vakipanotkin pois.
Puhdasta luomurakkautta saa tulla, jos on tullakseen.
M
Kommentit (83)
Minä ajauduin jossain vaiheessa samaan pisteeseen kuin AP. Sitten ajattelin vielä viimeisenä oljenkortena koittaa ulkomaalaista naista kun olin täysin kypsynyt näihin kotimaisiin. No minun ajatusmaailma muuttui hyvin nopeasti ja totesin että eihän kaikki naiset olekaan samasta puusta veistettyjä.
Suosittelen AP:lle ihan vilpittömästi kokeilemaan vielä tuota vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdas luomurakkaus on kyllä parasta ja ihanaa, vähempään ei kannata tyytyä. En tosin tiedä, kuinka se luontuu, jos on vuositolkulla erillistänyt seksin ja tunteet, mutta pidetään peukkuja kuitenkin.
Totta puhut. Sisäisenä motivaationani toimii nimenomaan se etteivät tunteet ja seksi ole enää olleet niin erillään. Nyt sitten vaan siihen helminauhaan pitäisi liittää teot eli ihmiset ( minä ja "hän"), tunteet, seksi ja teot tulisivat yhteen. Käytännössä siis tunteet, seksi ja niihin liittyvät teot varaantuu sille yhdelle naiselle, jota en ehkä koskaan tapaa.
Olet siis yhtäkkiä kokenut jonkinlaisen valaistumisen? Suhtaudun skeptisesti. Ihminen, joka on aiemmin pystynyt erottamaan seksin ja tunteet, pystyy samaan aina. Ihmisiä on kahta tyyppiä ja sinä kuulut tuohon tyyppiin, vaikka muuta itsellesi uskottelisit.
Pystyn minä moneen muuhunkin tekoon mitä en tee (enää). Muutakin häpeällistä on tullut tehtyä ja lopetettua niiden tekeminen. Helpommista asioista olen tupakoinnin lopettanut kerran, kuten myös alkoholin käytön. Niistäkin lopettamisista on jo pitkä aika.
Ap
Olitko sinäkin mykkäkoulussa yhdeksästä asti?
Vierailija kirjoitti:
Kiintymyssuhdehäiriöisiä miehiä riittää.
Ehkä jopa yhtä hyvin riittää kuin kiintymyssuhdehäiriöisiä naisiakin. Samojen isien ja äitien kasvattamia.
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinäkin mykkäkoulussa yhdeksästä asti?
?
Pienenä poikana pienenä pikana tajusin mä sen että mulla on liian pieni,
paita ja se on pilkullinen kuin kärpässieni.
Suurena miehenä suurena miehenä tajusin mä sen että naisille ei kannata soitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jopa yhtä hyvin riittää kuin kiintymyssuhdehäiriöisiä naisiakin. Samojen isien ja äitien kasvattamia.
Se on totta. Miespuolisista kiintymyssuhdehäiriöisistä käytetään nimitystä pelimies.
Hieno homma! Ihmiset jotka eivät kestä sinkkuelämää ovat säälittäviä
Itse en enää edes uskalla puhua naisille kun ei voi tietää minkä syytteen siitä saa kun jo katsominen määrätyllä tavalla voi johtaa tuomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, hyvä, nyt saa moni nainen olla rauhassa epätoivoisilta vonkaajilta. Kiitos!
Ole hyvä. Kyllä tosin melko maireasti hymyilit minulla vielä pari viikkoa sitten.
Niin, nauroin sinulle😄. Se ei ollut mairea hymy vaan ihan avointa pilkkanaurua.
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna.
Tutkimuksen mukaan onnellisin sinkkuna on nainen.
Itse en ole jahdannut kuin kahta naista elämässäni, loput ovat tulleet ihan itsestään. Edellinen näistä kahdesta oli neljä vuotta sitten. Olen nyt 27. En jahtaa ketään vaan panostan siihen että olisin itse haluttava. Tälläkin viikolla jo kaksi naista on ottanut yhteyttä sillä ajatuksella.
Antaa ma tujen jahdata niin naiset tuntee edelleen olevansa haluttuja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päätös. Tein samanlaisen päätöksen aikanaan itsekin ja kas kummaa, sieltä se kulman takaa luomu eteeni käveli
Pörräsikö sen ympärillä banaanikärpäsiä niinkuin luomutuotteissa yleensä?
Sama täällä. Mies on onnellisempi sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on totta. Miespuolisista kiintymyssuhdehäiriöisistä käytetään nimitystä pelimies.
Pelimiehet ovat hyvinkin kiintymyssuhdehäiriöisiä, vaan on niitä muitakin ilmenemismuotoja.
Mitä nimitystä käytät kiintymyssuhdehäiriöisestä naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole jahdannut kuin kahta naista elämässäni, loput ovat tulleet ihan itsestään. Edellinen näistä kahdesta oli neljä vuotta sitten. Olen nyt 27. En jahtaa ketään vaan panostan siihen että olisin itse haluttava. Tälläkin viikolla jo kaksi naista on ottanut yhteyttä sillä ajatuksella.
Vähän tarkemmin kun pohdit niin huomaat että motivaatiosi panostukseesi on vaan tuo jahtaus. Et panosta itseesi itseäsi varten vaan tullaksesi halutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdas luomurakkaus on kyllä parasta ja ihanaa, vähempään ei kannata tyytyä. En tosin tiedä, kuinka se luontuu, jos on vuositolkulla erillistänyt seksin ja tunteet, mutta pidetään peukkuja kuitenkin.
Totta puhut. Sisäisenä motivaationani toimii nimenomaan se etteivät tunteet ja seksi ole enää olleet niin erillään. Nyt sitten vaan siihen helminauhaan pitäisi liittää teot eli ihmiset ( minä ja "hän"), tunteet, seksi ja teot tulisivat yhteen. Käytännössä siis tunteet, seksi ja niihin liittyvät teot varaantuu sille yhdelle naiselle, jota en ehkä koskaan tapaa.
Olet siis yhtäkkiä kokenut jonkinlaisen valaistumisen? Suhtaudun skeptisesti. Ihminen, joka on aiemmin pystynyt erottamaan seksin ja tunteet, pystyy samaan aina. Ihmisiä on kahta tyyppiä ja sinä kuulut tuohon tyyppiin, vaikka muuta itsellesi uskottelisit.
Pystyn minä moneen muuhunkin tekoon mitä en tee (enää). Muutakin häpeällistä on tullut tehtyä ja lopetettua niiden tekeminen. Helpommista asioista olen tupakoinnin lopettanut kerran, kuten myös alkoholin käytön. Niistäkin lopettamisista on jo pitkä aika.
Ap
Joo mutta edellisessä viestissäsi sanoit etteivät tunteet ja seksi ole enää olleet niin erillään. Tarkoitin etten usko tämän olevan mahdollista, jos ne ovat tähänkin asti olleet erillään. Vaikka nyt tahdonvoimalla suuntaisit kaiken vain yhteen naiseen, sinussa on kuitenkin aina se ominaisuus, että voisit mennä halutessasi harrastamaan tunteetonta seksiä jonkun kanssa. Pystyisit siihen ihan ilman ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo jotenkin seko ajatusmaailma näillä, nyrpistelin vaistomaisesti hieman nokkaa ja vähän irvistin, kun ensimmäisen sivun tekstejä luin