Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti kukkia luultavasti toiselle naiselle, mitä tekisit?

Vierailija
09.02.2023 |

Kävin piipahtamassa hetken mielijohteesta miesystäväni luona, kun satuin olemaan lähettyvillä. Hänen asunnossaan oli pakattu kukkakimppu. Minulle nei eivät ole, sillä meillä on tulossa ystävänpäivätreffit vasta ensi viikolla, kukaan ei osta kukkia ja makuuta niitä melkein viikkoa paketissa ennen antamista. Miehellä ei ole siskoja, hänen äitinsä asuu toisessa maassa. Hänellä ei ole läheisiä naispuolisia ystäviä joilla olisi syntymäpäivää tms. Hän ei yleensä osta minullekaan kukkakimppuja. Hän työskentelee etänä kotoa käsin joten en usko että kyseessä olisi mikään "läksiäiskimppu työkaverille".
Kimppu ei ollut varsinaisesti piilotettu mutta oli vähän syrjässä, ja hämmennyin siitä niin että en sanonut mitään visiittini aikana. Mutta pakkohan tuo on jotenkin ottaa esille.

Kysynkö suoraan kenelle kukat ovat vai lähestynkö asiaa jotenkin muuta kautta? Tuleeko kellään mieleen mitään muuta loogista selitystä kuin että ne ovat jollekin toiselle naiselle?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä osti aikoinaan ruusun samalla kertaa minulle ja naisystävälleen. Luuli varmaan, että sen on jokin romanttinen teko minua kohtaan? Että mies kysyy. että kumman ruusun valitsen itelleni, kun hän haluaa antaa myös ruusun nais ystävälleen  samaan aikaan. Todella romanttista minua kohtaan. Ei kiitos enää. että ihan naisystävä on samanvertainen kuin minä ja kumman ruusun valitsen, mikä ääliö mies näin tekee oikeasti naistaan kohtaan. Että kumpi suhteessa on tärkeämpi kuin se, jonka kanssa seurustelee tai muut miehen vaimot, kun miehen mielestä pitää aina pitää huolta niistä. mutta ei minusta lainkaan. 

Vierailija
22/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin seksiä useammin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti kukkia luultavasti toiselle naiselle, mitä tekisit?

Vierailija

klo 14:48 | 9.2.2023

Kävin piipahtamassa hetken mielijohteesta miesystäväni luona, kun satuin olemaan lähettyvillä. Hänen asunnossaan oli pakattu kukkakimppu. Minulle nei eivät ole, sillä meillä on tulossa ystävänpäivätreffit vasta ensi viikolla, kukaan ei osta kukkia ja makuuta niitä melkein viikkoa paketissa ennen antamista. Miehellä ei ole siskoja, hänen äitinsä asuu toisessa maassa. Hänellä ei ole läheisiä naispuolisia ystäviä joilla olisi syntymäpäivää tms. Hän ei yleensä osta minullekaan kukkakimppuja. Hän työskentelee etänä kotoa käsin joten en usko että kyseessä olisi mikään "läksiäiskimppu työkaverille".

Kimppu ei ollut varsinaisesti piilotettu mutta oli vähän syrjässä, ja hämmennyin siitä niin että en sanonut mitään visiittini aikana. Mutta pakkohan tuo on jotenkin ottaa esille.

Kysynkö suoraan kenelle kukat ovat vai lähestynkö asiaa jotenkin muuta kautta? Tuleeko kellään mieleen mitään muuta loogista selitystä kuin että ne ovat jollekin toiselle naiselle?

Vierailija
24/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei piilotettu,mutta vähän syrjässä.

Tämä oli paras.

Kiitos nauruista 🤣🤣

Ja tämä:

Kun satuin olemaan lähettyvillä 🤣🤣

Vierailija
25/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilökohtaisista mieltymyksistä ja väleistä miehen ja sinun välillä. On tärkeää puhua avoimesti ja rehellisesti tunteistaan ja huolenaiheistaan suhteessa. Voit esittää huolesi suoraan ja kysyä mieheltä kukkien tarkoituksesta. On myös mahdollista lähestyä asiaa rauhallisesti ja etsiä mahdollisia muita selityksiä, kuten esimerkiksi mahdollista työtarjousta tai yllätystä. Tärkeintä on löytää ratkaisu, joka luo molemmille osapuolille mukavuutta ja luottamusta suhteessa.

Vierailija
26/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilökohtaisista mieltymyksistä ja väleistä miehen ja sinun välillä. On tärkeää puhua avoimesti ja rehellisesti tunteistaan ja huolenaiheistaan suhteessa. Voit esittää huolesi suoraan ja kysyä mieheltä kukkien tarkoituksesta. On myös mahdollista lähestyä asiaa rauhallisesti ja etsiä mahdollisia muita selityksiä, kuten esimerkiksi mahdollista työtarjousta tai yllätystä. Tärkeintä on löytää ratkaisu, joka luo molemmille osapuolille mukavuutta ja luottamusta suhteessa.

Vierailija
27/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, sisko, naapurin mummo. Tai jospa mies oli saanut kukat joltakin naiselta.

Vierailija
28/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää, että kukat ovat maanneet jo melkein viikon?

Hänenhän on pitänyt luurailla nurkilla jo pidempään. Ehkä se mies ei halua sitä elämäänsä.

Yksipuolinen ja sokea rakkaus täytynee olla kyseessä.

Vierailija
29/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät, että oli naiselle tarkoitettu? Kyllä me jotkut btm-pojutkin kukista tykätään ;). T. Micce

Vierailija
30/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaihtamassa tuoreempaan vuosilukuun.

Vierailija
31/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikävä kyllä provo. 

Nyt kun olen asiaa hetken pyöritellyt mielessäni ja kirjoittanut auki, niin tuntuu oikeastaan hölmöltä edes yrittää löytää asialle jokin muu looginen selitys kuin se kaikkein ilmeisin. Miehellä on toinen nainen jolle hän on ostanut kukkapuskan. 

Olemme seurustelleet lähes kolme vuotta ihan vakavissaan (tai niin minä luulin). Kyse ei ole tuoreesta tapailusuhteesta jossa parisuhteen rajat olisivat epäselvät.

Yritän olla ottamatta asiaa esille viestitellessä. Ajattelin kysyä seuraavan kerran kasvokkain kohdatessa suoraan että kenelle hän osti kukkia. Reaktio kertonee paljon ja sellaisessa tilanteessa miehellä ei ole liikaa aikaa miettiä selitystä asialle. 

Olo on vaan niin surullinen. Luulin ihan oikeasti löytäneeni sen ns. elämäni miehen. Mies ei vaikuta millään muotoa pelimieheltä, hän oli ollut vuosia sinkku ennen tapaamistamme enkä olisi ikinä uskonut hänen virittelevän selkäni takana mitään. 

-ap

Vierailija
32/32 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mies voinut ostaa ne kukat omaan kotiinsa koristeeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi