Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-kuumeilijat*** Vko 47

20.11.2006 |

Pidän peukkuja kaikille piinailijoille! Toivottavasti plussia tulee ja monta!

Ja terveiset kaikille muillekin! Täällä on mukavaa keskustelua ollut!

AIHA Rv 12+6 (13+3)

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.

Mamitus, miltä tuntuu. Aiotko testailla vai onko täti ilmestynyt.

Viikonloppuna ovista odotelleet, oletteko päässeet peittoja pöllyttelemään.

ON Täti antaa odottaa itseään. En kuitenkaan usko olevani raskaana, ensimmäinen pupuilu ilman ehkäisyähän tapahtui kp 21 ja ovistuntemuksia oli jo kp 12. Tän vuoden pisin kierto on ollut kp31, useimmiten kuitenkin 28. Puranpahan tuntojani teille kun en muillekaan voi.

Mies lähti esikoisen kanssa kurssille ja he palaavat vasta perjantaina. Ollaan kuopuksen kanssa kahden. Vähän on outo olo, en ole ollut esikoisesta erossa kokonaista vuorokautta. Toisaalta aikamoista hermolomaa.

Palailkaahan muutkiin koneiden ääreen.

Vierailija
2/51 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljaista....

Juu, viikonlopuksi odottelin ovista saapuvaksi ja niinhän se sitten tulikin la-su.Peittoja pöllyteltiin ahkerasti ja touhu maistui eilen illalla jo ihan " pakkopullalta" . Kun normaalisti meidän taloudessa ei ihan noin tiiviisti tuuleteta...

Nyt sitten vain odotellaan tuntemuksia, vaikka viimeksi jo vannoin etten usko mihinkään oireeseen ennenkuin testi näyttää plussaa.Onhan ne oireet niin samanlaisia raskautuessa ja menkkojen tuloa edeltävinä.

Aika jännää, kun tasan kaksi vuotta takaperin plussasin juuri ennen itsenäisyyspäivää, saas nähdä miten nyt käy.

Onnea piinailijoille ja pitäkää täti niin kaukana kuin pippuri kasvaa!!!

-happy kp16/26-28 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on? Uuvuttiko viikonlopun pupuilu noin pahasti;)

Äiti1972: raskaaksi tulo semmoista salatiedettä, että vaikka olisi laskenut kaikki niin ei onnistunut tai väistellyt kunnolla niin yllätyksiä sattuu. Toivotaan, että sinäkin saat positiivisen yllätyksen...

Happy: Nyt vaan odottelemaan. Tiedän tunteen tuossa pakkopulla meiningissä. Plussatuulia!

ON: samaa epätietoista odottelua, ei mitään käsitystä missä vaiheessa ollaan. Kp 31 jo ja ei mitään normaaleja oviksen jälkeisiä tuntemuksia. Viimeset pari päivää oli todella erikoista masukipua, ensin pistelevästi tykytti ja sitten oli samanlaista kipua kuin jonkun operaation jälkeen ja välillä nivusissa, ei menkkamaista kipua. Tänään ei mitään, paitsi lämmöt varmaan vielä koholla kun mies sanoi, että olen todella lämmin. Tätiä odottelen kovasti kylään.

Lumituuli kp31/31-33 DPO about 8????

Vierailija
4/51 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamitus, kuinka kauan odotat ennen kuin testaat? Toivottavasti täti ei nyt saavu paikalle pilaamaan kaikkea... Ja samaa toivon Lumituulelle!

ON: Tikutin taas ovista tänään ja nyt viiva on yhtä tumma ellei hiukan tummempikin kuin kontrolliviiva. Eli ovis on nyt käsillä?!?! Jos näin on, kierrosta tulee huomattavasti viime kiertoa lyhyempi. Käsittääksenihän on menkat yleensä alkavat n. 14 vrk oviksesta?

Mies tuli tänään onneksi kotiin mutta on flunssainen. Mullakin on kauhea päänsärky, mutta äsken " pakkopupuiltiin" pikaisesti, kun lapset katsoivat lastenohjelmia :) Täytyy huomenna varmaan vielä varmistella.

Vähän ihmetyttää, että ovis tuli nyt jo, mutta ei se mitenkään mahdotonta ole tietenkään. Onko teillä kokemuksia aconin ovistesteistä? Ovatko olleet ihan luotettavia? Ja kuinka monta päivää ovistikut näyttävät ovishuippua? Aion huomenna vielä tikuttaa ja katsoa mitä se näyttää...

Flina yk2 kp 17/32-44

Vierailija
5/51 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp33/31 menossa ja neuvolassa testattu negaa.. Näköjään kierto sit heti venyy ku ei syödä lääkkeitä =( Vähän on surkee fiilis mut eihän tälle elämälle voi mitään.

Parempaa onnea äiti 1972lle!

Happy, kuulostaa tutulta tuo pakkopullaksi muuttuminen.. Hih!

Lumituulelle ++tuulia!

Flinalle lakanoiden pöllytysintoa!!

mä meen..

Vierailija
6/51 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, olenkohan mä ainoa, joka ei käytä ovistestejä? Esikoista toivoessa taisin kerran kokeilla, mutta se kokeilu jäi kertaan. Me ollaan enemmän ajatuksella tulee jos on tullakseen...

Mulla on nyt kohta 2 viikkoa hormonikierukan poistosta ja poiston jälkeen on tullut vähän väliä sekalaisia vuotoja, joten en nyt tiedä, kannattaako tässä paljon kierronpäiviä laskeskella. Eikä toi lakanoiden pöllyytyskään (on muuten paljon hauskempi ilmaisu kuin pupuilu ;) oikein innosta vuotojen aikaan. Toivottavasti kierrot nyt asettuisi aloilleen, niin ehkä sitä ovistakin voisi jotenkin aavistella. Mutta, ihmeellistä on elämä, joten voihan se tärppi tulla näinkin, kai?

Mukavaa viikkoa kaikille tasapuolisesti :)

Vierailija
7/51 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla taas alkuviikon kuulumisia ja viikonloppu-pupuilijoita onki ollu monta :)

Lumituuli ja Äiti1972 teillä on jännät päivät! Mihinkäs kursseille mies ja esikoinen lähti Äiti1972 ku on näin monta päivää poissa? On varmaan outoa kahdestaan kuopuksen kaa.

Aihalla ne viikot vaan lisääntyy, ihanaa: koht oot puolessa välissä raskautta! Perässä koitetaan kaikki tulla...vaikka sit hitaasti mut varmasti!

Mamitus: eihän se nega vielä tarkota ettet ois raskaana: jos ovis ollu myöhemmin! Miten ne muuten testas neuvolassa? Oon ymmärtäny et meil ei testata ollenkaan...vaan onko ymmärtäny väärin?

Eppu2: toivottavasti kierto tosta tasaantuu ja tiputtelu loppuu. Peittojen pöllytys on mustaki mukavampi sanonta ;) Pupuilu kuulostaa konemaiselta!

ON: Tänään oli rankka päivä ku oltiin kavereillä käymässä jotka asuu aika kaukana. Mentiin sielt viel kattoo yksii vaunuja (meil täl hetkel käytös rattaat ja avotuplat) ja ne lähti sit mukaan. Sain 30 eurol hyväkuntoset vaunut joissa kuopus pystyy nukkuu lampaantaljan kaa talvel ja mahtuu taas hyvin kauppakamat. Viime talvena meil oli viel tuplat joissa oli mahtavat kauppakassitilat. Ne ku myytiin ni ostin vaan rattaat joita ei saa makuuasentoon ja jois on pieni tavarakori. Nyt on mullaki jo vähän täs ajateltu tulevaa (toivottavasti pian) vauvaa. Sain vaunujen mukaan pehmeen kantokopan ja hoitolaukun sekä päivänvarjon. Oonpas tyytyväinen kauppaan :)

Selkää särkee ja väsyttää. Onkohan merkkejä tädistä? Voiku ei ja sais testata sen kaivatun plussan ;) Pakko lähtee nukkuu ennen ku tipahdan koneen ääreen...

Hyvää yötä!

Tarald yk3 kp25/28

Vierailija
8/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti1972,Tarald ja Lumituuli: toivottavasti onnistaa.

mamitus: tsemppiä uuteen kiertoon.

Flina ja Happy: nyt sitten kaikki jännitetään...

Eppu2: ei mekään (vielä?) olla testailtu oviksia. Nyt tätä kolmatta yrittäessä olen ekaa kertaa katsonut kalenterista päiviä milloin mahd. ovis olisi, mullahan on nyt aikas vaihteleva kierto. Aiemmissa raskausissa ollaan vain annettu vauvalle mahdollisuus tulla ja pöllytelty peittoa fiilisten mukaan. Nyt ensimmäistä kertaa sitten ehtii tulla oikein vauvakuume, ja enemmän seurailee näitä päiviä. Ovistuntemuksia en uskalla oikein seurailla, viime kierrossahan olin ihan varma raskaustuntemuksista ja kuinkas kävikään...

Mutta nyt viikonloppuna oltiin ihan ahkeria ja jos tässä vielä varmisteltaisiin tämä viikko, mies kun on nyt sopivasti kotosalla, ens viikon taas reissussa. Meille on sopinut tuo " joka toinen päivä" , muuten voi ollakin, aika " pakkopulla" olo.

pandariini yk2, kp21-29

Vierailija
9/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy: Toivottavasti saat plussa-uutiset taas itsenäisyyspäiväksi!! Minulla ei ole ollut yhtään pakkopullaa toi pöllyttely... hih... mut mies alkaa oleen " vähän" jo väsähtänyt touhaileen, vaikka sanoo että kivaa puuhaa tää on...

Lumituuli: bd pidän peukkuja että kuullaan pian plussasta! =)

Flina: Mutta sehän olis mukavaa jos kierto olis lyhyempi... Piinailuja ja plussaonnea valtavasti!

Mamitus: Toivon että muuttuu vielä plussaksi, eikä täti tulisi lainkaan!!!

Eppu2: Et ole ainoa joka ei käytä ovistikkuja. Minäkään en ole käyttänyt enkä ehkä aio käyttääkään ellei raskautuminen onnistu moneen kiertoon niin ehkä sitten.. No, toivotaan että tiputtelu loppuu ja pääsette kunnolla tuulettelemaan. Tärppionnea!

Tarald: Täti saa kyl ny luvan pysyä poissa luotasi! Milloin ajattelit testailla? Mennään aikas samoissa jännityksis... Jänskää....

ON: Tässä keittiörempan keskellä ollaan kuitenkin pöllytelty ahkerasti... Kiva piristys tän sotkun keskellä! Muutakin stressiä on kun appiukolle tehdään paraikaa ohitusleikkausta ja velipojalta operoidaan vatsalaukkua ja palleatyrä huomenna... Toivottavasti nää ylimääräiset stressit ei ny vaikuta raskautumiseen! Viikonloppuna oli todella huono olo ja eilenkin tuli hetkittäin (aikaisemmissa raskauksissa ei ollut pahoinvointia) ja alavatsakipuja ollut jo pari päivää.. toivottavasti täti EI kurvaa pihaan! Olis niin jänskää plussata!

Piinailuja ja plussaa kaikille muillekin!!!!

Kohta varmaan kuullaan jo plussauutisia!!

yk 2, kp 25/n.30

Vierailija
10/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla tylsää tää piinaviikkoa edeltävä viikko....*huokaus* No onhan meitä muitakin täällä, mut tuntuu et olen ainoa näin malttamaton.Hermot teillä muilla tuntuu olevan paremmassa kunnossa: ))

Flina; mulla on noita aconin ovistestejä ja ihan luotettavilta ne musta tuntuu, ovishuipun näytti kahdelle päivälle ja eilen oli jo hiipumaan päin.Tänään en sitten enää testaillutkaan (tikutkin loppui, enkä halua enää tilata).

Eppu2:Itse en ollut aikaisemmin tikutellut ovista, ja nyt kun kuumeilen tätä kolmosta, tuntuu että on ihan hurahtanut kaikkeen mahdolliseen.Kaksi ekaa tuli ihan ilman mitään tikkuja/päivien laskemista...

Eiköhän ne plussat saada Taraldille, lumituulelle ja Mamitukselle ja tietysti muillekin++++++++

ON: ei mainitsemisen arvoisia asioita

-Happy kp17/26-28

Vierailija
11/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy: Onnea tähän kiertoon. Toivottavasti itsenäisyyspäiväksi tärppää.

Lumituuli: Joko täti tuli vai olisiko +uutisia?

Flina: Toivottavasti " pakkopupuilu" tuottaa tulosta =).

Mamitus: Harmillinen tuo nega. Toivottavasti täti tulee pian etteikierto veny mahdottoman pitkäksi. Tsemppiä.

Eppu2: Et ole ainoa joka ei ovista tikuttele. Minäkään en ole, enkä ole aikonutkaan. Varmaan aiemmat helposti alkaneet raskaudet antaa uskoa siihen, että peittojen pöllyttely tarpeeksi usein riittää.

Tarald: Miehellä on töissä luottamustoimia ja kurssi liittyy niihin. On jo neljännen viikon pois tänä syksynä. Kurssipaikalla on järjestetty lastenhoito ja halusi ottaa rakkaan esikoisensa mukaan. Asiaa edisti vielä se, että hoidossa on toinenkin 3-vuotia poika. Hyvin kuulemma kahdestaan viihtyvät =). Onnea hyvästä vaunuostoksesta.

Pandariini: Varmistelkaa vaan, kun kerran maistuu. Onnea tähän kiertoon.

mp73: Tsemppiä piinaviikolle. Joko keittiöremppa alkaa olla paremmalla puolella?

ON: Tätiä ei ole vielä näkynyt. On aika outo olo. En nyt ole ollut ihan kellontarkka, mutta kahden päivän venyminen on jo aika paljon. Jos oltais oikein tosissammme jo yritetty niin olisi aika toiveikas. Nyt en tiedä mitä ajattelis. Vatsassa vähän vääntää ja valkkaria riittää, muuten on vaan tosi räkänen olo (anteeks nää ilmaisut).

Vein kuopuksenkin tänään mummille hoitoon. Tarkoitus olisi selvitellä lasten vaatteita, joita riittää. Erityisesti niitä liian pieniä tai isoja. Sitten pitäisi käydä kampaajalla ja illalla pilateksen jälkeen hakea kuopus kotiin. Täytyy lähteä hommiin, muuten jää kaikki tekemättä.

Ihmettelevä Äiti1972 kp31/~28 ja yk0

Vierailija
12/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kampaajan ja pilateksen välissä olisi hyvää aikaa testata: )) Mun mielestä on niin kivaa lukea toisten plussauutisia...

Vierailija
13/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en ehdi nyt laittaa jokaiselle erikseen viestiä, pomo kyttää kun lähtee loppuviikoksi Kittilään vetämään vodkaa ja uimaan jäiden keskelle(enkuille super eksoottista!) ja mun pitää hoitaa putiikki sillä aikaa.

Silti pakko sanoa Äiti1972:lla, kuulostaa aivan huippu lupaavalta! Eikö ole mitään tuntemuksia?

Mulla ei sitten mitään suuntaan eikä toiseen. Olen varmaan ylirasittunut unettomista öistä ja kiireestä kun kierto näköjään perseellään ja eilen meinasin pyörtyä pariin otteesee kun en ehtinyt syömään, en pyörtyile normaalisti. Tulis jo se täti ettei veny ihan hirveesti.

Tsemppiä kovasti kaikille!!!

Lumituuli kp32/31-33

Vierailija
14/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se täti sitten löysi tiensä tännekin. Ei näytä tälle äidille sopivan minkäänlainen epävarmuus raskauden suhteen. Ostin jo testinkin, olisin testannut huomenaamulla (on miehen synttärit ja mennään katsomaan niitä kurssille), mutta jääpä talteen.

Nyt vihdoin oikeasti yrittämään. Ensimmäinen etappi saavutettu. Kiitos kannustuksesta.

Äiti1972 yk1 kp1/~28

Vierailija
15/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pylly, mun täytyy varmaan lähteä kotiin kun huimaa niin paljon, kävelin just rappuset ylös ja tuntu etten saa happea. Tuntuu, että maa imee musta enegiat ja jää vaan tyhjä kuori. Aivan karmea olo, oon varmaan tulossa tosi kipeäksi. Sori et kerron tällaista teille, ei vaan ole muitakaan kelle jakaa huoltani.

Vierailija
16/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä vielä kurkkaamassa mitä kuuluu...

äiti1972: Harmi juttu, että täti tuli kyläilemään. Mutta suhtautumisesi on erittäin positiivinen, eikun eteenpäin sanoi mummo lumessa...

Yritähän parantua Lumituuli! Olisiko influenssa, tai sitten jotain POSITIIVISTA!

Mutta lähdenpä vielä leikkimään lapsien kanssa ennen iltapalaa... Ja treffit buukattu miehen kanssa illaksi, heh.

pandariini yk2 kp16/21-29

Vierailija
17/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en tarkoita mitään testien haamuja, vaan kahta melkein oikeaa pikku haamua, jotka pyörivät ympärilläni viltit päällään ja huutavat HUHUUU! :) Yritän nyt tässä hässäkässä kirjoittaa jotain...

Äiti1972: Onnea nyt alkavalle kierrolle, toivottavasti tärppää nopeasti!

Lumituuli: Huimaushan voi olla oire raskaudestakin... toivottavasti se nyt olisi sitä!

Eppu2:lle tärppionnea sekalaisten vuotojen keskelle, toivottavasti kierto pian normalisoituu.

Mukavia jännittäviä päiviä ja paaaaljon plussasäteitä Taraldille ja mp73:lle ja kaikille muillekin joiden kierto lähenee loppuaan!

ON: Ovistesti näytti tänäänkin vielä ovishuippua. Täytynee kehitellä jotain seksintynkää kunhan on saatu lapset nukkumaan, tosin olo on edelleen flunssainen ja sangen epäeroottinen :) Mies lähtee huomisaamuna reissuun ja tulee vasta perjantaina takaisin, joten nyt se on taottava kun on rauta kuumana ;)

Flina yk2 kp 18/32-44

Vierailija
18/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pakotti ostamaan testin kun oon tosi heikossa hapessa, mutta muuten terveen oloinen, ei siis ainakaan flunssaa vielä. No tein sen ahneuksissani juuri äsken ja testinä oli Predictor, tulos on täysin epämääräinen, kallistun negatiiviseen. En ole tehnyt raskaustestiä yli neljään vuoteen, joten en tajua niiden päälle mitään. Tuleeko predictoriin aina pallon paikka siihen keski-ikkunaan näkyville? Kun mulla tuli siihen semmonen haalean haalea harmaa pallo, ei todellakaan vaaleanpunainen. Kai se sitten on ns viivanpaikka. No katsellaan viikonloppuna uudestaan asiaa jos täti ei ole ilmaantunut. Kovasti toivoisin, että tulisi jo ettei mene kierto ihan mahottoman pitkäksi.

Ja sanoiko joku, että tuli useampana päivänä ovishuippu? Testasin useita kuukausi sitten ovistikuilla ja mulla tuli neljä päivää peräkkäin ovishuippu ja sitten lopetin jo testaamisen. Se on kuulemma ihan normaalia ja ovis on 12-36h ekasta testatusta ovishuipusta(ehkä).

Vierailija
19/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo, etten kehtaa edes kirjoittaa... Siis luulin jo kuukautisten alkaneen, mutta onkin jäänyt vaan useamman kerran vaaleanpunaista paperiin. Eipä ne muutenkaan ole mitkää erityisen runsaat, mutta tällainen epämääräisyys on ärsyttävää. Täytyy odottaa aamuun ja katsoa sitten tilanne.

Mä en todellakaan ole mikään himo testailija. Esikoista odottaessa ostin Clearbluen kahden kpl:n testin, joista ensimmäisen käytin kun menkat oli viikon myöhässä. Toisen testin käytin lähes kaksi vuotta myöhemmin kun aloin odottaa kuopusta. Sen verran tämä palstailu tuntuu vaikuttaneen, että nyt hankin apteekista valmiiksi Acon10:n kun olen täällä huomannut sen herkäksi.

Tästä tulikin nyt ihan omaa napaa, mutta kaipa nämä asiat tästä selviävät. Enää en ihmettele muita, jotka epäilevät tädin tuloa tai raskauttaan tai jotain muuta.

Lumituuli, toivottavasti sunkin heikotus on muuta kuin flunssaa.

Täysin pyörällä päästään oleva Äiti1972

Vierailija
20/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla meillä sen verran ohjelmaa joka päivä etten kerkee tännekään tulee kurkkimaan enkä kirjottamaan ku vast illalla...ei ihme et väsy välil painaa.

Pandariini: Ei mekään käytetty ovistestejä esikoista, sitä joka meni kesken ja kuopusta yrittäessä. Nyt on noi testit sen verran edullisempii et ihan mielenkiinnolla eka yritin bongata ovista ja joka kierrosta nyt oon sen löytäny. Ja miehellä ku on rankka duuni ni voi vähän ees ajottaa noita hommailuja ;) On kyl sen verran vahvoja noi ovistuntemukset ettei välttämättä tarttis testejä mut jotenki kai niihinki jää koukkuun. Kiva nähä ees plussa jossain :)

mp73: Aattelin testata torstaina jollei täti tuu sitä ennen. Tosin tuolla kaapissa on pari testiä eli jos oon liian malttamaton ni testaan jo huomenna...Millonkas sä aattelit testata?

Kaikille piinailijoille jänniä päiviä! Ja eiköhän joku pian plussaa!!!

Äiti1972: Ikävää et täti tuli! Tsemiä oikeeseen ensimmäiseen yrityskiertoon!

Lumituuli: Mulla ei oo kokemusta Predictorista mut mitä jos testaisit huomenna jollain toisella testillä! Ehkä se on plussaa kuitenki :)

ON: Edelleen väsyttää ja selkää särkee. On ollu jo kolmatta päivää holahtava tunne eli joko täti tekee tuloaan tai sit ei...nää tuntemukset ei oikeen anna luotettavaa kuvaa mistään. Holahtavaa oloa on ollu joka raskaudessa kuten myös tädin ilmestyessä :( Nännit on vähän kosketusarat ja turvottaa joten ei auta ku ootella ja katella miten tässä käy....Jos oon oikeen malttamaton testaan jo huomenna ku testi oottaa kaapissa ;) Mitenkäs aikasin ne kotiloihin siirtyneet oli testannu? Aiha oli muistaakseni tosi aikasin!

Tarald yk3 kp26/28