Mikä tällaista henkilöä vaivaa
Kyseessä siis ystäväni . Molemmilla on poikaystävät ja koulu jota käymme. Näemme satunnaisesti, mielestäni ihan sopivasti kuitenkin. Valmistun joulukuussa ja ystäväni lupasi, että voi auttaa minua juhlien järjestämisessä.
Joskus jos olemme sopineet treffit esim. kahvilaan hän saattaa viime tinkaan perua tapaamisen esim. Väsymyksen, menkkakipujen tai masentavan olon vuoksi. En ole tehnyt tästä numeroa, vaikka viime tinkaan peruminen joskus ärsyttääkin. Jos näitä perumisia on tullut monta peräkkäin, en ole välttämättä hetkeen kysellyt näkemistä, mutta viestitelty ollaan.
Tänään olin yllättynyt, kun sain häneltä viestin, joka meni näin
"Eipä sustakaan paljon mitään kuulu koskaan. Et varmaan ees tarvitse mun apua niissä sun valmistujaisjuhlissa"
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Masennus on vakava asia. Ihminen ei jaksa silloin hoitaa ihmissuhteitaan.
Ymmärrän kyllä sen ja tätä olen epäillyt, mutta miksi yht äkkiä yhteydenotto on tuollainen, etten muka tarvitse hänen apuaan tms
Pelkääkö hän, että menettää minut, kun jatkuvasti perunut tapaamisia.
Ja tosiaan , minä en ole tehnyt hänelle numeroa noista peruuntumisista. Mielestäni olisi lapsellista alkaa laittaa viestiä, että "ei sua varmaan kiinnosta olla ees mun kaveri , kun aina perut tapaamiset"
Vierailija kirjoitti:
Minun tekisi niin mieli sanoa hänelle pahasi!!!
Ap
Ei ollut mun kirjoittama -AP
No hän varmaan vaan tuntee olonsa yksinäiseksi ja jotenkin unohdetuksi tai hylätyksi ja pelkää että sinäkään et välitä hänestä, tuskin edes tarvitset juhlien järjestelmiseen. Jos haluat tämän kaveruuden säilyttää, niin vastaat jotain ystävällistä, vaikka että on ollut kiireistä, ja että totta kai olen iloinen jos voit auttaa valmistujaisjuhlien kanssa! Toki jos sinua ärsyttää niin paljon tuo hänen tapa perua tapaamisia viime tingassa että haluat antaa ystävyyden katketa, niin siinähän se katkeaa varmaan jos et vastaa mitään tai sanot jotain tylyä.
Vierailija kirjoitti:
No hän varmaan vaan tuntee olonsa yksinäiseksi ja jotenkin unohdetuksi tai hylätyksi ja pelkää että sinäkään et välitä hänestä, tuskin edes tarvitset juhlien järjestelmiseen. Jos haluat tämän kaveruuden säilyttää, niin vastaat jotain ystävällistä, vaikka että on ollut kiireistä, ja että totta kai olen iloinen jos voit auttaa valmistujaisjuhlien kanssa! Toki jos sinua ärsyttää niin paljon tuo hänen tapa perua tapaamisia viime tingassa että haluat antaa ystävyyden katketa, niin siinähän se katkeaa varmaan jos et vastaa mitään tai sanot jotain tylyä.
Niin juu. Pidän hänestä kyllä ihmisenä, enkä ole vielä ajatellut välejä laittaa poikki. Olen koittanut ymmärtää häntä ja siksi en ole tehnyt numeroa feidaamisesta.
ei vaan huvita lähteä mihinkään. ajatukset on poikaystävässä ja hänen seuransa kiinnostaa enemmän. näin kaikille käy kun on ihastunut tai rakastunut. ei sitä sen kummempi tarvi vaivata.
Kai vastasit että sinähän tässä olet jatkuvasti perunut tapaamisia. Selitä käytöksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kai vastasit että sinähän tässä olet jatkuvasti perunut tapaamisia. Selitä käytöksesi.
Vastasin, että hänen ei ole pakko auttaa jos ei tahdo, että pärjään kyllä. Lisäksi sanoin, että ei ole kuulunutkaan, kun oletin, että hän sitten ilmoittaa milloin sopii tavata.
Vastausta ei ole kuulunut
Masennus on vakava asia. Ihminen ei jaksa silloin hoitaa ihmissuhteitaan.