Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestittely pettämistä?

Vierailija
09.02.2023 |

Onko teille ok, jos kumppani viestittelee jonkun toisen kanssa, ehkä vähän flirttailevaan sävyyn ja kaksimielisiä juttuja? Kuitenkaan ei ole aikomuksena pettää. Onko jo viestittely pettämistä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaihdettu yhteystiedot ja viestitellään, on henkistä pettämistä.

Vierailija
2/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rajojen mukaan on. Viestitellä saa, kunhan sävy pysyy neutraalina. Flirttailu on pettämistä, oli kasvokkain tai ei. Jos kerran niin himottaa niin voi pysyä sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla. Jos vaihdetaan yhteystietoja itseään viehättävän ihmisen kanssa liikutaan jo harmaalla alueella. Viestittely onkin sitten jo suoraa pettämistä. Mikäli flirttiä/ kaksimielisyyttö yms.

Vierailija
4/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että ei ole aikomuksena pettää? Se, että viestittelijä sanoo, ettei aio pettää, ei todellakaan tarkoita yhtään mitään. Tyypillisesti johtaa pettämiseen, valitettavasti olen näin nähnyt tapahtuvan.

Vierailija
5/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Viestittely on portti seuraavaan siirtoon ja fyysiseen pettämiseen. Ei voi mitenkään hyväksyä.

Vierailija
6/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muuten viestittelee kaksimielisyyksiä yhtään kenenkään kanssa? Ihan outoa.

Vierailija
7/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies viestittelee työkaverin kanssa, jonka kanssa hänellä synkkaa, se on ok. Se on harmitonta ja liittyy tietääkseni töihin. Toki mies kertonut perheen asioista hänelle ja olen tavannut hänet. On minulle ok, kunhan nainen pysyy reviirillään.

Vierailija
8/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt kaikissa tapauksissa.

Minuun otti yhteyttä entinen poikaystävä kaukaa menneisyydestä, oli nähnyt minut facebookissa. Ollaan siis oltu yhdessä niin kauan sitten, että facebookia ei ollut edes olemassa silloin. 

Oli kiva vaihtaa kuulumisia, mitä kumpikin on tehnyt elämässään, millainen työ ja perhe kummallakin on, missä asutaan. Ei siinä sen kummempaa. Muisteltiin vielä yhdessä viestissä vähän menneitä, ja todettiin, että sellaista se elämä on, kuljettaa ihmisiä ketä minnekin.

Ei ole tarkoitus tavata, eikä pettää aviopuolisoitamme. Itse kerroin asiasta miehelleni.

Vierailija
9/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mitä suhteessa on sovittu rajoiksi.

Meillä esim saa viestitellä, kunhan kertoo kenen kanssa viestittelee, saa vaihtaa pusuja esim baarissa, mutta sänkyyn ei saa mennä.

Vierailija
10/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä mitä suhteessa on sovittu rajoiksi.

Meillä esim saa viestitellä, kunhan kertoo kenen kanssa viestittelee, saa vaihtaa pusuja esim baarissa, mutta sänkyyn ei saa mennä.

Pusuja? Outo suhde.

Vierailija
11/37 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi tajuta yksi asia nkiin mailma olisi parempi paikka.

Pettäminen hyvin harvoin alkaa suoraan, moi mä oon Pete nussitaanko?

Ei se alkaa siitä että vaihdetaan yhteystietoja ja avataan väylä ihmiselle tutustua sinuun.

Jokaikinen kerta kun avaat väylän otat riskin joutua psykologisen manipuloinnin kohteeksi. Pelimiehet ja naiset käyttävät hyväkseen sinun heikkouksiasi.

Vierailija
12/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten sain tietää, että mies viestittelee työkaverinsa kanssa. Työkaveri kuulemma kiinnostunut mutta mies ei. Tapahtuma särki sydämeni mutta yritän jatkaa eteenpäin.

Vierailija
13/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikomusta pettää. :D

Sitähän se tekee kokoajan. Pettää sinua.

Vierailija
14/37 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt kaikissa tapauksissa.

Minuun otti yhteyttä entinen poikaystävä kaukaa menneisyydestä, oli nähnyt minut facebookissa. Ollaan siis oltu yhdessä niin kauan sitten, että facebookia ei ollut edes olemassa silloin. 

Oli kiva vaihtaa kuulumisia, mitä kumpikin on tehnyt elämässään, millainen työ ja perhe kummallakin on, missä asutaan. Ei siinä sen kummempaa. Muisteltiin vielä yhdessä viestissä vähän menneitä, ja todettiin, että sellaista se elämä on, kuljettaa ihmisiä ketä minnekin.

Ei ole tarkoitus tavata, eikä pettää aviopuolisoitamme. Itse kerroin asiasta miehelleni.

Vainoharhaisten av-mammojen mielestä on henkistä pettämistä.

Vierailija
15/37 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies. kirjoitti:

Ei se alkaa siitä että vaihdetaan yhteystietoja ja avataan väylä ihmiselle tutustua sinuun.

Jokaikinen kerta kun avaat väylän otat riskin joutua psykologisen manipuloinnin kohteeksi. Pelimiehet ja naiset käyttävät hyväkseen sinun heikkouksiasi.

Toisaalta se väylän avaaminen voi tuoda myös uuden hyvän ystävän tai vaikkapa uuden työpaikan.

Vierailija
16/37 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettämistä ja toi ettei ole aietta pettää on ihan puuta heinää.

Keskustelujen jatkuessa yleensä ihastuu ja sit ollaankin hyvin lähellä sänkyä.

Vierailija
17/37 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies. kirjoitti:

Itselläsikö ei ole mitään vastuuta varattuna? Taidat olla taas se sama jankkaaja, joka ulkoistaa syyllisyyden "manipuloiville hurmureille". 

Vierailija
18/37 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies. kirjoitti:

Se on just näin. Mulla on n 150-200 panoa sosiaalisesta mediasta. Jos olisin saanut € joka kerta kun mulle on sanottu että oon uskollinen/ tai sä et kiinnosta mua sillain ja homma on mennyt lopulta seksiin. Olisin 150-170€ rikkaampi.

Nää jutut alkaa AINA siitä kevyestä viattomasta juttelusta.

Vierailija
19/37 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Siinähän flirttailee tai viestittelee. Oletan, että ilmoittaa, jos meinaa pakata kamansa ja lähteä.

Elämä ja parisuhde ei ole mustavalkoista. Eikä kukaan ulkopuolinen tiedä, mitä kaikkea siellä muiden kotona käydään läpi. Ihminen on myös aina ensisijaisesti yksilö, jonka tarpeita hän pyrkii täyttämään.

Vierailija
20/37 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten sain tietää, että mies viestittelee työkaverinsa kanssa. Työkaveri kuulemma kiinnostunut mutta mies ei. Tapahtuma särki sydämeni mutta yritän jatkaa eteenpäin.

Siis sinun maailmasi särkyi, vaikka miehesi sanoi ettei ole työkaveristaan kiinnostunut? Ja on vain tekstaillut?

Kasvattaisin sinuna vähän vahvuutta, ihan sinkkuna tovin, ennen seuraavaa suhdetta. Ei tuo oikeasti ole ihan tervettä.