Nainen, kuinka pitkään olet pisimmillään katsellut sellaista miestä parisuhteessa joka ei ole pystynyt tuottamaan sinulle orgasmia?
Kommentit (27)
Ex aviomieheni kanssa kerkisin olla yli vuoden ennen kuin sain orgasmin hänen kanssaan ilman klitoriskiihotinta. En ollut saanut kenenkään muunkaan kanssa ennen sitä ja yksinkin sain vain vibralla ja joskus unissani.
Opittuani taidon olen vuosien aikana kehittynyt paremmaksi ja kolmen kympin jälkeen seksuaalisuuteni puhkesi kukkaan uudessa suhteessa. Nykyään tulen helposti suuseksillä ja joskus yhdynnässä. Uudessa tapailussa muutaman kerran voisin harrastaa seksiä saamatta orgasmia ja sen jälkeen päättäisin jutun koska seksi ei ole kehittämisen arvoista sen ihmisen kanssa. Tässä vaiheessa mies on ollut tietoinen mistä tykkään ja miten tulen helposti koska keskustelen luontevasti myös seksistä.
Ei miehen velvollisuus ole TUOTTAA mitään orgasmia naiselle. Jokainen vastaa itsestään ja tekee parhaansa hyvän seksin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen velvollisuus ole TUOTTAA mitään orgasmia naiselle. Jokainen vastaa itsestään ja tekee parhaansa hyvän seksin eteen.
Kyllähän suuseksillä mies nimenomaan tuottaa naiselle orgasmin. Pitäisikö naisen nuolla itse pilluaan tai olla ilman? Nainenkaan ei ota suihin jos ei itse saa siitä erityistä nautintoa? Mahtaa olla tylsää seksi kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen voi kääntää toisinkin päin. Kuinka kauan mieheltä menee, ennen kuin myöntää, ettei pysty tyydyttämään naistaan. Itse lähtisin suhteesta aika nopeasti, jos huomaisin, ettei omat taidot riitä ja nainen on itselle liian vaikea tyydytettävä. Ilman naisen orgasmeja, en saisi itse tyydyttävää seksiä. Lisäksi tulevaisuus seksin saamisesta näyttäisi huonolta.
Samaa mieltä.
Jos olisin ollut jo esim. 6 kuukautta naisen kanssa yhdessä, enkä siinä ajassa olisi kyennyt tuottamaan kyseiselle naiselle orgasmia, niin toteaisin kyllä tuossa kohtaa että nyt ei omat taidot riitä, ja päättäisin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen voi kääntää toisinkin päin. Kuinka kauan mieheltä menee, ennen kuin myöntää, ettei pysty tyydyttämään naistaan. Itse lähtisin suhteesta aika nopeasti, jos huomaisin, ettei omat taidot riitä ja nainen on itselle liian vaikea tyydytettävä. Ilman naisen orgasmeja, en saisi itse tyydyttävää seksiä. Lisäksi tulevaisuus seksin saamisesta näyttäisi huonolta.
Samaa mieltä.
Jos olisin ollut jo esim. 6 kuukautta naisen kanssa yhdessä, enkä siinä ajassa olisi kyennyt tuottamaan kyseiselle naiselle orgasmia, niin toteaisin kyllä tuossa kohtaa että nyt ei omat taidot riitä, ja päättäisin suhteen.
Pate pate...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Silloinkin jos suhde olisi muuten tosi hyvä? Ei lupaa hyvää minulle kun omat orgasmit on tiukassa 🙁
Omituinen kysymys. Kai asiaan voi itsekin vaikuttaa.