Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka pitkään olet pisimmillään katsellut sellaista miestä parisuhteessa joka ei ole pystynyt tuottamaan sinulle orgasmia?

Vierailija
09.02.2023 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta taisi mennä ennen kuin tuli eka yhdessä. Edelleen laskettavissa yhden käden sormilla per vuosi. Eli aika kauan, kun ollaan kohta oltu 20 vuotta yhdessä, jos tätä nyt enää lasketaan.

Vierailija
2/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen voi kääntää toisinkin päin. Kuinka kauan mieheltä menee, ennen kuin myöntää, ettei pysty tyydyttämään naistaan.  Itse lähtisin suhteesta aika nopeasti, jos huomaisin, ettei omat taidot riitä ja nainen on itselle liian vaikea tyydytettävä.  Ilman naisen orgasmeja, en saisi itse tyydyttävää seksiä. Lisäksi tulevaisuus seksin saamisesta näyttäisi huonolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että kukaan mulle olisi ikinä maagisesti tuottanut orgasmia ihan sillä tavalla vain, että en itse olisi ollut aktiivinen.

Eli jollain tavalla koen aina olleeni se päävastuullinen omassa orgasmissani ja minulle se on ihan fine ja orgasmit ovat olleet tyydyttäviä. En vaan toimi niin että saisin yhdynnässä ilman juuri oikeanlaista ulkoista lisästimulaatiota. Otan aina lopuksi omat kädet apuun samalla kun olemme yhdynnässä. Suuseksissä saan ilman käsiäkin jos keskityn paljon.

Mutta toisin sanoen, mun mielestä on outoa että jonkun pitää 100% tuottaa kenellekään orgasmia? Että olisi vain joku odotteleva passiivinen kohde. En tiedä toki tarkoitettiinko tässä sitä, toivottavasti ei

Vierailija
4/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehethän käyttävät vain naisen vaginaa omaan nautintoonsa. Panevat aktiivisesti OMAKSI ilokseen.

Vierailija
5/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehethän käyttävät vain naisen vaginaa omaan nautintoonsa. Panevat aktiivisesti OMAKSI ilokseen.

Nauttivan naisen kanssa pannaan molempien iloksi ja jos nainen ei nauti, niin on se silti hyvä että mies nauttii. Loogistahan se on. Eihän kaikki miehet todellakaan nauti klitoriksen stimuloimisestakaan, silloin sitä tehdään naisen OMAKSI iloksi aktiivisen miehen toimesta. Tietenkin se nainen voi osallistua siihen seksiin muuta kuin olemalla paikalla.

Vierailija
6/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttivan naisen kanssa pannaan molempien iloksi ja jos nainen ei nauti, niin on se silti hyvä että mies nauttii. Loogistahan se on. Eihän kaikki miehet todellakaan nauti klitoriksen stimuloimisestakaan, silloin sitä tehdään naisen OMAKSI iloksi aktiivisen miehen toimesta. Tietenkin se nainen voi osallistua siihen seksiin muuta kuin olemalla paikalla.

Näin juuri, miehen pitää tehdä ja naisen pitää tehdä. Näin syntyy hyvä seksi. Ei niin kuin vallalla s on täälläkin, "jos ei nainen saa, niin huono, vaihtoon"

tai muuta yhtätyperää. Ei jaksa enää lukea moisia juttuja.

Vierailija
7/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, jos teillä asiat ovat tuolla tavalla. Kuinka pitkään olet miestäsi jo katsellut?

Vierailija
8/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri, miehen pitää tehdä ja naisen pitää tehdä. Näin syntyy hyvä seksi. Ei niin kuin vallalla s on täälläkin, "jos ei nainen saa, niin huono, vaihtoon"

Mutta kommentoida silti jaksat.

Vierailija
9/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kommentoida silti jaksat.  Aika kornia...et sano yhä vieläkään mitään, senkun länkytät. Min jaksan kyllä kirjottaa, kun on asiaa.

Vierailija
10/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin jokaisella on oikeus vaihtaa kumppania mistä syystä tahansa. Monen erilaisen naisen kanssa olleena, tiedän että naisissa on hurjia eroja, eikä naisia voi niputtaa yhteen. Esimerkiksi jos naisen on vaikeaa saada orgasmi ja nuoleminen venyy maratoniksi, se on pidemmän päälle puuduttavaa. Jos tämä nainen haluaa seksiä joka päivä, niin en alkaisi suhteeseen, mutta joku toinen mies varmaan hyppisi riemusta että saa nuolla niin paljon. Eriäväisyyksien ymmärtäminen ja niiden hyväksyminen on tärkeää.

Vierailija
11/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vaihtanut kumppania orgasmin puuttumisen takia. En siis ole saanut muiden kuin oman aviomiehen kanssa enkä muista missä vaiheessa suhdetta se tuli mukaan. Siitä on niin kauan aikaa.

Vierailija
12/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kommentoida silti jaksat.  Aika kornia...et sano yhä vieläkään mitään, senkun länkytät. Min jaksan kyllä kirjottaa, kun on asiaa.

Sanoin juuri, että jaksat kommentoida vaikka et jaksa edes lukea muiden kirjoituksia. Siitä syystä sun kommenttisi kai ovatkin vähän mitä sattuu olemaan.

Yleensä haukkumista sekä riidan haastamista. Itse aiheeseen ne ei tunnu juurikaan liittyvän.

Vierailija
13/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä selität? Että mies ei saa laittaa naista vaihtoon? Kiinnostaa tietää et saako sun maailmassa mies valita edes sitä naista? Että kun vaikka minä en tykkää isoista tisseistä, niin pitäiskö mun silti valita isotissinen nainen?

Vierailija
14/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan vaihtanut kumppania orgasmin puuttumisen takia. En siis ole saanut muiden kuin oman aviomiehen kanssa enkä muista missä vaiheessa suhdetta se tuli mukaan. Siitä on niin kauan aikaa.

Joku vaihtaa, joku ei.

Vierailija
15/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme kuukautta. Oli eka suhde kyseessä. En saanut koskaan ja tää kundi ei halunnut nuolla eikä koske mun pilluun (ja olin puhdas ja suihkunraikas ennen seksiä!.)

Nyt antaisin lähtöpassit tommoisesta heti.

Jos mies koskis mua ja nuolis, mut en sais orkkua, niin ehkä max. kuukauden voisin koittaa opettaa. Saan aika helposti orkkuja, etenkin nuolemisesta, et jos kuuakudenkaan jälkeen ei osaa tai viitsi tyydyttää mua, niin adios.

Vierailija
16/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tulee liian nopeasti koska oon liian tiukka. Pitkä liitto.

Vierailija
17/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas harvinaisen typerä aloitus, helmikuun pohjat!

Vierailija
18/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas harvinaisen typerä aloitus, helmikuun pohjat!

No ei nyt sentään, katso mitä muuta laatua täällä on🤪

Vierailija
19/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tällaisessa tilanteessa. Joidenkin yhdenillanjuttujen kanssa ei välttämättä ole onnistunut, mutta en syytä tästä kumppaneita, sillä en ole aina näissä tilanteissa jaksanut alkaa opastaa, jos ei ole ollut kiinnostusta jatkaa juttua pidemmälle. Kaikkien tapailu- ja seurustelukumppanien kanssa olen viimeistään parin harjoituskerran jälkeen saanut orgasmin. Kumppanin seksitaidoilla ei ole suurtakaan merkitystä. Saan käytännössä automaattisesti, jos olen riittävän kiihottunut.

Vierailija
20/27 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v

Sitten erosin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan