Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Hehkeänä" pikkujouluihin....

Vierailija
20.11.2006 |

Eli lauantaina olisi pikkujoulut ja jotta iho olisi mahdollisimman hehkeänä silloin miten sitä tulisi hoitaa, ja milloin?

Minulla on kuiva iho ja ostin kuivalle iholle tarkoitetun kasvonaamion, minä päivänä sen teen, ja mitä muuta tulisi huomioida?

Minä en käytä mitään ihonhoitotuotteita, vain perusvoide iholle pesun jälkeen, eli neuvokaas nyt kokematonta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lisäksi ostamaan jotain " taikatippoja" , niitähän on nykyisin joka sarjalla lähes, niillä ihon saa hehkeäksi tuossa tuokiossa. Ja laitat varmaankin meikkiä, hanki sellainen puuteri, joka saa ihon hohtamaan. Esim. Chanelilla tai YSL:llä on sellaisia.

Vierailija
2/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kevyt meikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän morsiammellekaan suositella kuorimista samana päivänä juuri sen takia, ettei vaan jotain ylläriä satu. Kuorit ja laitat sen naamion edellisenä päivänä, ja sitten pikkujoulupäivänä ajoissa ennen meikkiä laitat kosteusvoiteen (ja jos haluat, noita heleytystippoja), kosteusvoiteen pitää imeytyä kunnolla ennen meikin laittoa! Mutta onhan sulla siis ihan kunnon kosteusvoide, et kai meikin alle mitään perusvoidetta ole laittamassa...?

Vierailija
4/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä vielä ostamassa sellainen, ellet omista ja tee nyt alkuviikosta. Sitten itse juhlapäivänä laita hyvä pohjustus (värivoide tms. ja puuteri), rajaa ja meikkaa erityisesti silmät & huulet kauniisti ja huolella. Viimeistelynä poskipäille aurinkopuuteria tai jotain hieman kimaltavaa tilaisuudesta riippuen.

Mukavia juhlia!

Vierailija
5/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi puhdistat kasvot puhdistusmaidolla, sitten kasvovedellä ja sitten vasta se kuorinta/kasvonaamio. Sitten taas puhdistat kasvovedellä ja lopuksi sun iholles sopiva kasvovoide. Sitten vaan joka päivä sen jälkeen puhdistus ja voide. Ni joas näyttää iho hehkeältä :)

Hauskoja pikkujouluja! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä