Kollageenilisästä kokemuksia?
Oon yli 4-kymppinen nainen, jolla iho alkanut auttamattomasti vanhentua. Ymmärrän, että geenit määrittelee paljolti ihon rypistymistä ja terveelliset elämäntavat. Haluaisin silti ainakin kokeilla jotain kollageenijauhetta. Kokemuksia/suosituksia jostain tietystä lisästä?
Kommentit (417)
Sosiaaliturva pitäisi palauttaa 1800-luvun tasolle.
Luettiinko me samaa juttua? Tässähän kerrottiin aivan toisenlaisia asioita kuin vastauksissa
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?
Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa
Ei muuta kuin syömään HK sinisen kuorta joka on kollageenia. Kohta 50 vuotiaan iho on kuin 10 vuotiaalla...
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Taivas varjele, mihin tämä maailma on menossa?
Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!
Seuraavaksi sä kai sanot, että lehmät lentää.
Olen 65-vuotias eikä minulla ole yhtään ryppyjä, enkä ole käyttänyt ikinä mitään. Sen sijaan olen hoitanut ihoa ulkoisesti .hyvin koko ikäni, koska nuorena ongelmaiho. Nykyisellään ihan parhautta seerumit ja talvella ohuet ihoöljyt, jotka imeytyy täysin. Hävisi otsan sibeliusjuonteetkin, kun aloin käyttää öljyjä.
Olen joskus hämmästellyt lehtikuvista, miten vanhan näköisiä nelikymppiset voi olla. Rutiinien merkitys alkaa näkyä ajan mittaan peilistä.
Trollauksen 101 menossa toimestasi
Tuntuu, että olemme eri planeetalta.
Hugo-peliohjelma pyöri telkkarissa
Toivotan sinulle päivää täynnä auringonpaistetta ja naurua!
Vierailija kirjoitti:
Auttaa ihon kuivuuteen. Mulla ei enää selkä hilseile talvisin.
Minä olen taistellut tämän kevään kasvojeni ja kaulan ihon kuivuuden kanssa. Olen käyttänyt jos jotakin seerumia ja kollageenia sisältäviä tuotteita mitä varttuneemmalle naiselle suositellaan ja ihoni oli kuiva kuin korppu ja hilseili. Luovuin muutama viikko sitten näistä em. ihmeaineista ja nyt pesen kasvoni ja kaulani perusvoiteella ja ihon kosteuttamiseen käytän ihan marketista ostamaani edullisia Lumenen kosteuttavia kasvovoidetta ja silmänympärysvoidetta ja nyt ihoni on jo taas sileä ja pehmeä eivätkä rypytkään enää näy entiseen malliin.
Mutta haluaisin kuitenkin pahoittaa mieleni jostakin ap
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!