Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kollageenilisästä kokemuksia?

Vierailija
09.02.2023 |

Oon yli 4-kymppinen nainen, jolla iho alkanut auttamattomasti vanhentua. Ymmärrän, että geenit määrittelee paljolti ihon rypistymistä ja terveelliset elämäntavat. Haluaisin silti ainakin kokeilla jotain kollageenijauhetta. Kokemuksia/suosituksia jostain tietystä lisästä?

Kommentit (417)

Vierailija
21/417 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat ihosta,niveliin pitäisi saada apua.Alkavat olemaan jo jäykistymään päin,aamulla herätessä tuntuu että ei saa enää sormia liikkumaan,siis nivelten voitelu ei enää oikein pelaa.

Kollageeni auttaa niveliin

Vierailija
22/417 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageeni ja hyaluroni ravintolisät on pelkkää huijausta. Ne tekevät nestekertymää koko kehoon ja tietenkin myös kasvoihin. Ei terveellistä kuitenkaan keholle. Markkinoidaan ylistyslupauksilla tietenkin, mutta itse pidän vaarallisena miten kevyesti markkinoille tuodaan kaikenlaisia ravintolisiä, jotka tekevät vaurioita ihmisten kehoon, mm. maksa ja munuaiset voi mennä, yllättäviä sivuvaikutuksia tulla, rytmihäiriöitä tiedän yhdestä ravintolisästä yhden ihmisen saaneen. Varovainen kannattaa olla erilaisten ravintolisien kanssa, ravintolisiä myyvillä firmoilla pyörii iso bisnes ja markkinoilla on paljon vaarallisia valmisteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/417 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 vuotias sekaravintoa syövä nainen.  Söin taannoin kollageeni lisää ja se selkeästi auttoi lohkeileviin kynsiin. Kuitenkin käytin vain vähän aikaa, koska rahat ovat aina vähissä. Purkki loppui ja en ostanut uutta. En osaa ihosta kertoa.

Kynsistä kuitenkin näki selkeän rajan.

Vierailija
24/417 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöty kollageeni hajotetaan suolistossasi aminohapoiksi. Näistä elimistösi tekee mitä haluaa. Jos ihosi ei halua tuottaa kollageeniä, se ei sitä tee vaikka mitä söisit.

PS: Possunkylki sisältää paljon kollageeniä. Ei tartte ostaa kalliita valmisteita.

On ihmisiä, jotka ei syö lihaa, kuten minä. Joten jos haluaa kokeilla kollageenia eikä syö lihaa, niin on pakko turvautua niihin kalliisiin tuotteisiin.

En ole kokeillut kollageenia mutta netistä kun googlailin niin tuolla on https://www.vitamiini.org/paras-kollageeni/ ainakin vertailtu 10 eri merkkistä kollageeni lisää. Itse tosin syön lihaa niin en käytä kollageenijauheita, mutta ilmeisesti saa myös tabletteina ja juomina.

Tuollainen voisi olla hyvä siis kasvissyöjälle?

Vierailija
25/417 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageeni ja hyaluroni ravintolisät on pelkkää huijausta. Ne tekevät nestekertymää koko kehoon ja tietenkin myös kasvoihin. Ei terveellistä kuitenkaan keholle. Markkinoidaan ylistyslupauksilla tietenkin, mutta itse pidän vaarallisena miten kevyesti markkinoille tuodaan kaikenlaisia ravintolisiä, jotka tekevät vaurioita ihmisten kehoon, mm. maksa ja munuaiset voi mennä, yllättäviä sivuvaikutuksia tulla, rytmihäiriöitä tiedän yhdestä ravintolisästä yhden ihmisen saaneen. Varovainen kannattaa olla erilaisten ravintolisien kanssa, ravintolisiä myyvillä firmoilla pyörii iso bisnes ja markkinoilla on paljon vaarallisia valmisteita.

Laitappa ihan tutkimustietoa näiden väitteiden tueksi. 

"tutkimukset johdonmukaisesti puoltavat kollageenilisien käyttöä"

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000010844257.html

Vierailija
26/417 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii. T. N40 jonka rypyt hälvenneet merkittävästi sanoipa kuka tahansa mitä sanoi

Vierailija
27/417 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000010844257.html

Lähde: Iltalehti-lehti

Vierailija
28/417 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000010844257

Lähde: Iltalehti-lehti

Jos osaisit edes vähän lukea, niin tietäisit, että alkuperäinen lähde on National Library of Medicine. (Sun ei tosin kannata tätäkään linkkiä klikata, kun teksti on englanniksi. Tuskin ymmärrät sanaakaan.)

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10773595/

Vierailija
29/417 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 vuotias nainen, syönyt kollageeni reilut kaksi vuotta. Ihoni on parantunut, rypyt hälvenneet. Näytän nykyään korkeintaan kolmekymppiseltä, ellette usko, kysykää lukuisilta poikaystäviltäni. 

Provo

Vierailija
30/417 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöty kollageeni hajotetaan suolistossasi aminohapoiksi. Näistä elimistösi tekee mitä haluaa. Jos ihosi ei halua tuottaa kollageeniä, se ei sitä tee vaikka mitä söisit.

PS: Possunkylki sisältää paljon kollageeniä. Ei tartte ostaa kalliita valmisteita.

On ihmisiä, jotka ei syö lihaa, kuten minä. Joten jos haluaa kokeilla kollageenia eikä syö lihaa, niin on pakko turvautua niihin kalliisiin tuotteisiin.

Kollageenituotteet ovat kaikki eläimistä tehtyjä, joten saman hyödyn saa todella syömällä eläimiä. Ns kasvikollageenit ovat täyttä huijausta. Fiksuinta tietenkin olisi syödä aineksia, jotka tukevat ihon omaa kollageenituotantoa, kuten C vitamiinia. 

Vierailija
31/417 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kollageenituotteet ovat kaikki eläimistä tehtyjä, joten saman hyödyn saa todella syömällä eläimiä. Ns kasvikollageenit ovat täyttä huijausta. Fiksuinta tietenkin olisi syödä aineksia, jotka tukevat ihon omaa kollageenituotantoa, kuten C vitamiinia. 

Carnivore dietti toimii eli joka päivä kunnon iso lihapihvi 

Vierailija
32/417 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sellainen kokemus, että sain puhdistamon kollageenilisästä suunympärysihottuman. En suosittele.

Vierailija
33/417 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin ja rypyt selvästi hälventyneet. Lisäksi tullut kehuja työkavereilta että näytän nuoremmalta.

Vierailija
34/417 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole kokemuksia

Vierailija
35/417 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa ryppyihin oikeasti

Vierailija
36/417 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälventää tehokkaasti

Vierailija
37/417 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihansyöntiä ehdotetaan joka ongelmaan?

Vierailija
38/417 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi hälventämään ikääntymisen merkkejä N38

Vierailija
39/417 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta retinol voidetta. Paremmin se ryppyjä ehkäisee, kun kollageenijauhe, jos ei ole proteiinipuutosta.

Vierailija
40/417 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43 vee nainen. Oon syönyt kollageenia säännöllisesti n. 5 vuotta. Mulla ei ole ryppyjä eikä juonteita. Iho on kirkas ja kuulas. En oo nuorempana yhtään varonut aurinkoa ja tupakkaa olen polttanut. En tiedä onko hyvät geenit vai tuo kollageeni että iho on edelleen hyvin nuorekas. Minua luullaan jatkuvasti n. 30 vuotiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän