Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oOo-JOULUMAMMAT maanantaihin-oOo

20.11.2006 |

Huomentaa!!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt alkaa oleen paksu olo :D

näinhän tässä tulee sitten käymään, minä joka uhosin että synnytän rv 38 niin tänään olin lääkärissä eikä mitään tapahtumaa alakerrassa ole tapahtunut sitten rv 33. luotan edelleen siihen että kun alkaa tapahtumaan niin sitten tapahtuu rymisten :D

meidän prinsessan painoarvio 3300g iikk..esikoinen oli syntyessään 2790g ja siinäkin oli tekemistä niin entäs nyt. kontrollissa käyrälle piirty pari pientä supistusta, mutta tällä neitokaisella on sellanen ongelma että esikoinen käynnistettiin ja synnytys kesti 3h40min niin en osaa oikein yhdistää niihin supistuksiin ;) nipistelyä ja menkkamaista kipua ollut 2pv alamasussa josko tämä tästä etenis.

jollain muullakin oli onkkelmana kauhee syöminen, minä täällä edelleen popsin kaikki mikä eteen tulee. mikä ihaninta niin yösyönti on alkanut :D

en ole vieläkään laittanut sairaalakassia kasaan ja taidan jättää miehen tehtäväksi ;)..mitähän pussista löytyisikään?

niin kamalasti höpötettävää että taidan palailla myöhemmin illalla uudestaan, teksti ja ajatus eivät pysy ollenkaan kasassa.

tsemppiä kaikille!!!

joulupossu erkkierika rv38tasan...abbuuva

Vierailija
22/22 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käyty äitipolilla paino-arviossa. Kaikki oli niinku pitääkin, lapsivettä normaali määrä, ja se mukamas valtava sf-mitta (40,5 cm) oli mittavirhe, eli ihan normaali kokoinen masu on, tosin on se jo näille viikoille omasta mielestä tosi iso.

Selvisi sitten se sukupuolikin: meille syntyy neljäs poika! Ihanaa, kun on kunnon veljessarja!

Vauvan paino-arvio oli 3960g, ja toisella mittaus yrittämällä 4300g, eli aikasta lailla edellisten kokonen vauva eikä mikään jätti sieltä on tulossa!

Lauantai yön supparitkaan ei kauheesti ollu edistäny tilannetta, kohdunsuu sormelle auki, olin vähä pettyny siltä osin kun oisin jo niin valmis synnyttämään! Mut eipä ne edelliset synnytyksetkään kauaa ole kestäneet, joten eiköhän tääkin aikasta " ryminällä" tule!

Galluppin: mulla on synnytykset aina alkanu supistuksilla, kenties tääkin alkaa niin.

Joululahjoista: ei olla vielä ostettu yhtään! Ei vauvalle, eikä muillekaan muksuille, tosin tiedän jo mitä hankitaan. Eiköhän tuo mies sitte voi lahjaostoksilla juosta!

Hyviä vointeja kaikille, toivottavasti pääsis pian vauvan hakuun!

4äippä 37+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla