Kerro minulle salaisuutesi >:)
Kerro yksi salaisuus. Lupaan olla kertomatta sitä muille. :] M27
Kommentit (35)
Koirani käytti kerran minua hyväkseni kun nukuin.🙎
Töissä flirttailen työkavereiden kanssa "viattomasti" ja saan siitä materiaalia sfantasioihin. En kuitenkaan ole koskaan pettänyt miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on seksinukke. Irokebijin Koharu. Kiva, pieni ja ei ole creepy.
Mulla on itse tehty nukke, noin 2m pitkä. Pehmeä on. Ei ole tosin täysin valmis vielä.
Vierailija kirjoitti:
Töissä flirttailen työkavereiden kanssa "viattomasti" ja saan siitä materiaalia sfantasioihin. En kuitenkaan ole koskaan pettänyt miestäni.
Jos mies flirttailisi töissä parikymppisten tyttöjen kanssa, niin naiset ei sitä hyväksyisi ja haukkuisi miestä ja kehottaisi naista dumppaamaan miehen.
Ainoastaan nainen saa naisista flirttaila.
Vierailija kirjoitti:
Kissani nukkuu öisin vieressäni .
minkä värinen?
Vihaan mun miehen siskoa. Hän taas pitää minusta valtavasti enkä tajua miksi. Meillä ei ole mitään yhteistä, meillä on paljon ikäeroa ja mielestäni hän on... moraaliton vähän kaikella tapaa. Olen ahdistunut joka kerta tavatessamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies flirttailisi töissä parikymppisten tyttöjen kanssa, niin naiset ei sitä hyväksyisi ja haukkuisi miestä ja kehottaisi naista dumppaamaan miehen.
Aika moni mies tekee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän naiset flirttailee ja pettää.
Sannalla on käsi muiden taskulla hamuamassa lompsaa
Jos kertoisin, se lakkaisi olemasta salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän naiset flirttailee ja pettää.
Miehet enemmän vaan pettää naiset taas kuten minä flirttailee, tuntee vähän jännitystä ja menee miehensä luokse purkamaan sen jännityksen. Itseasiassa mieheni haluaa kuulla näitä juttuja työpaikalta ja kiihottuu niistä. Mutta se toki on hänen salaisuutensa.
Minulla on keltaiset kivekset.