Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittaminen kerrostalossa

Soittoniekka
08.02.2023 |

Olen nyt 30-vuotiaana aloittanut uudelleen vanhan jousisoitinharrastukseni ja ainoa aika, kun ehdin harjoitella on työpäivän jälkeen kotiin tullessa joskus klo 20 aikaa. Pyrin aina siihen, etten 21 jälkeen enää soittaisi. Hiljaisuus alkaa meidän talossa klo 22. Onhan tämä ok? Pelkään että naapurit ärsyyntyvät, mutta muuta aikaa soittaa ei ole, kun en halua aamullakaan 7 tai 8 aikaa alkaa soittamaan.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äänieristys nyt ihan surkea ole, niin ei kai jokin viulu ainakaan naapuriin nyt kovin häiritsevästi kuulu? Toki sitten jos on sello, tai mitä näitä valtavia, syvä-äänisiä on, niin ne häirinnee pahemmin. Kaikukoppa täyteen jotain, ettei kuulu, vai riittääkö tulppa? 😆 Mun naapuriin voi tulla iltaviulistelemaan.

Vierailija
22/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on tosiaan sello, joten ääni ei ole kovin kirkas. Jatkan nyt ainakin toistaiseksi. Pitää siten alkaa vääntää asiasta, mikäli joku valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä puolestani hommasin rumpusetin ja taon tuplabassareita ihan k*rpänä. Valitettavasti minulle ei sovi mikään muu aika kuin kolmelta aamuyöllä.

Vierailija
24/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse toinen kerrostaloon sopiva ulkopuolisia kuormittamaton harrastus jos et ehdi jousinesi muualla harrastaa. Kai se on sanomattakin selvää ettei kukaan tuollaista halua kuunnella.

Vierailija
25/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene treenikämpälle niin kuin muutkin. Ei tässä ole mitään epäselvää.

Vierailija
26/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se on ok, jumalauta miten ankeaa porukkaa täällä valittaa. Miksi te muutatte kerrostaloon, jos äänet normaalin elämisenaikaan ahdistaa?

Tällä äänien sietämisen ahdasmielisellä logiikalla itse voisin käydä rutkuttamassa naapurin lapsen ympärivuorokautisesta kitinästä.

Vierailija
27/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän, vuonna 2020 valmistuneen kerrostalon, järjestyssäännöissä laulaminen ja soittaminen on kielletty. Nämä harrastukset ovat luoneet ennen ongelmia, joten ne on kielletty. Paras. Asunto. Ikinä! M27

Vierailija
28/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se on ok, jumalauta miten ankeaa porukkaa täällä valittaa. Miksi te muutatte kerrostaloon, jos äänet normaalin elämisenaikaan ahdistaa?

Tällä äänien sietämisen ahdasmielisellä logiikalla itse voisin käydä rutkuttamassa naapurin lapsen ympärivuorokautisesta kitinästä.

No käy ihan vapaasti. Ei mitään äänisaastetta tuoteta silloin, jos asutaan ihmisten ilmoilla.

Vierailija
29/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä puolestani hommasin rumpusetin ja taon tuplabassareita ihan k*rpänä. Valitettavasti minulle ei sovi mikään muu aika kuin kolmelta aamuyöllä.

Olipa harvinaisen huono analogia aiheeseen.

Häirinnästä ja kiusaamistarkoituksessa yöaikaan musisoinnista tässä ei käsittääkseni tiedusteltu mielipidettä, vaan asiallisiin aikoihin soittoharjoituksista.

Vierailija
30/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häirinnästä ja kiusaamistarkoituksessa yöaikaan musisoinnista tässä ei käsittääkseni tiedusteltu mielipidettä, vaan asiallisiin aikoihin soittoharjoituksista.

Soittoharjoitukselle kerrostaloASUNNOSSA ei ole asiallista aikaa.

Vierailija
31/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin näkökulmasta erittäin rasittavaa. Olisiko sinulle ok kuunnella mitä tahansa ärsyttävää mölyä (jota musisointisi muille on) kun palaat töistä ja haluat rentoutua? Kuten joku ehdotti, varaa tila soittamiselle muualta. Jos kuitenkin päätät soittaa kotona, niin toivon että saat takaisin samalla mitalla joskus joltain toiselta.

Vierailija
32/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkoi laulua harrastavat naiset alapeukutuksen! :D Noinko kova paikka se on, kun kukaan ei halua kuulla teidän koljotusta ja nyt se on kielletty? :D M27

Vierailija
33/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetpä ikävän tempun naapureillesi. Minkään instrumentin soitto ei sovi kerrostaloon. Kaikki kuuluu läpi. Melkoista mekkalaa. Soittoharrastus kuuluu jonnekin aivan muualle.

Vierailija
34/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittoharjoitukselle kerrostaloASUNNOSSA ei ole asiallista aikaa.

On.

Hiljaisen ajan ulkopuolella ääniä saattaa kuulua.

Hanki kuulosuojaimet ja nauti hiljaisuudestasi.

Vierailija
35/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on tosiaan sello, joten ääni ei ole kovin kirkas. Jatkan nyt ainakin toistaiseksi. Pitää siten alkaa vääntää asiasta, mikäli joku valittaa.

Idiootti.

Vierailija
36/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen naapurini soittelee iltapäivisin tunnin - kaksi huiluaan, mutta ihan hiljaisella äänenvoimakkuudella. Kuulen ihan hyvin omat radio ja TV ohjelmani ilman, että tarvitsee äänenvoimakkuutta lisätä!

Vierailija
37/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin näkökulmasta erittäin rasittavaa. Olisiko sinulle ok kuunnella mitä tahansa ärsyttävää mölyä (jota musisointisi muille on) kun palaat töistä ja haluat rentoutua? Kuten joku ehdotti, varaa tila soittamiselle muualta. Jos kuitenkin päätät soittaa kotona, niin toivon että saat takaisin samalla mitalla joskus joltain toiselta.

Harvoin ehdin tosiaan olla kotona, joten ei varmaan haittaisi. Rentoudun sitten lomalla jossain muualla.

Vierailija
38/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää o mei talo, ja tääl eissaa laullaa, soittaa, suihkutella pitkeään, kusta öesin lorisemalla, pittää itkevvie vauvoi, riijellä, pestä pyykkie.. ja niin edelleen.

Vierailija
39/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin lähinnä kuulla mitä mieltä täällä ollaan ja millaista keskustelua asiasta syntyy. Ei ole tosiaan muuta mahdollisuutta, joten soitto jatkuu joka tapauksessa 😁.

Toivottavasti onnistut silittämään jotain todella väärää tyyppiä vastakarvaan tahallisella huonolla käytökselläsi ja siitä syntyvällä melusaasteella.

Vierailija
40/83 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi valitsin kiinalaisen kongin soittimekseni, 230cm halkaisija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan