Olen syönyt tänään sushia ja pastaa. Pankaa paremmaksi!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sushissa on hirveesti kaloreita
-
"Kylmä totuus ”terveellisestä” sushilounaastasi - näin käy, kun syöt sushia
Sushilounas silloin tällöin ei kenenkään terveyttä kaada, mutta sen terveellisyyttä murentavat runsas suola ja niukka ravintoaineiden määrä."
- Kiitos vinkistä, olin vielä hetki sitten siinä uskossa, että sushi olisi terveellinen kevytateria.
Mä en oo syönyt tänään vielä mitään.
Kiehautin väli palaksi 200gr makaroonia ja höystin runsaalla 130gr voisulalla.
Jjapaguria ulkofileeseen tehtynä.
Kaksi haarukallusta raejuustoa ja kaksi kuppia kahvia. Hitto mikä nälkä, mutta ei huvita nousta sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mutta alkoholissa ei ole. ;D
Vierailija kirjoitti:
37 kaloria per nigiri.
Sushi on kamalaa yliarvostettua moskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37 kaloria per nigiri.
Jep. Mä saan ottaa kuusi nigiriä ja kolme annosta proseccoa.
Olen syönyt tänään uunissa haudutettua häränhäntää, jonka tarjoilen punaviini-shalottisipulikastikkeen kanssa. Kastikeessa on käytetty naudanlihalientä jonka valmistin muutama päivä sitten.
Tämän lisäksi annoksessa oli haudutettua pinaattia kukkakaalipyreen kanssa ja uunissa paistettuja perunoita, porkkanoita ja parsakaalta, jotka maustettiin suolalla, pippurilla ja rosmariinilla, sekä aidolla voilla.
Vierailija kirjoitti:
Sushi on kamalaa yliarvostettua moskaa.
Suomen sushit on ihan paskoja. Aitoa saat vain Japanista. Eikä sitäkään siellä vedetä joka päivä kuten täällä jotkut alikehittyneet luulee.
Juuri nyt syön kiireessä HK:n sinistä kylmänä ja raakana, suoraan paketista, kuori pois ja suuta kohti. Joskus ruoka on työkiireden takia tämmöinen, ei toki yleensä...
No kuule, minähän panen paremmaksi.
Olen sekä pannut että syönyt. Eli olen saanut tyydyttää sekä seksuaaliset että ravitsemukselliset tarpeeni.
Just aletaan kohta panemaan ukkoni kanssa.👵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
"Kylmä totuus ”terveellisestä” sushilounaastasi - näin käy, kun syöt sushia
Sushilounas silloin tällöin ei kenenkään terveyttä kaada, mutta sen terveellisyyttä murentavat runsas suola ja niukka ravintoaineiden määrä."
- Kiitos vinkistä, olin vielä hetki sitten siinä uskossa, että sushi olisi terveellinen kevytateria.
Mistä lähtien sushi on ollut joku aterian pääruoka? Se sopii lähinnä alkupaloiksi johonkin fine dining -tyyppiseen ateriaan.
En todellakaan tajua näitä, jotka vetävät sushia kaksin käsin, nälkäänsä.
Yjäk en ikinä sussia söisi. Kehoosi kertyy vaikka mitä...
Liikaa kahvia, itsetehtyä teeleipää, turkkilaista jogurttia mustikkakeiton, banaanin ja mantelin kanssa. Sitten äsken söin tortillaa kasvistäytteillä.
Mä söin lounaaksi pakasteranskalaisia ja sulatejuustoa. Iltaruuaksi kaksi pakettia pikanuudeleita.