Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tätä ahdistusta kun rahat on vähissä :(

Vierailija
20.11.2006 |

Yhtään laskua ei pystytä maksamaan eräpäivään mennessä. Aina laahaavat jäljessä ja perintätoimistosta tulee kirjettä tasaisena virtana.

Oispas joskus sillä lailla rahaa, että ei tarvitsisi aina huokailla laskujen kanssa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et keksi keinoja tehdä lisää rahaa, niin ei sen niin väliks. Raha on kuitenkin vaan väline.

Vierailija
2/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Raha on kuitenkin vaan väline.

Aika hiton tärkeä väline ;D Jos sitä ei ole riittävästi, ei pysty elämästä nauttimaan samoin kuin jos sitä olisi riittävästi.

Meillä on kaikki mahdollisuudet päästä tästä paremmille tuloille, kunhan muutama vuosi vierähtää eteenpäin. Mutta nyt on vielä tiukkaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole tarvinnut asiaa juuri ajatella?

Vierailija
4/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti saa keksiä kaikkia virityksiä, että rahat riittää ja saa laskut maksettua. En vaan viitsi siitä stressata tai ahistella. Miksi käyttäisin energiaani hirmusti siihen, mille on nyt voi mitään. Tiedän tilanteen olevan parempi kun valmistun. Nyt tärkeintä on, että perhe voi henkisesti hyvin.

Vierailija
5/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt tärkeintä on, että perhe voi henkisesti hyvin.

Minusta kohtuullinen rahatilanne liittyy olennaisesti perheen henkiseen hyvinvointiin. Rahan vähyys riepoo erityisesti, jos tiukka rahatilanne on jatkunut jo pidempään.

Oikein haaveilen ajasta, kun ei tarvitsisi jokaisesta laskusta ahdistua. Toivon, että sekin aika vielä tulee.

ap

Vierailija
6/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon teillä jää kuukaudessa käyttöön? Mitä laskuja makselette?

Vierailija
7/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia laskuja maksellaan...vakuutusmaksuja, autoveroja, puhelinlaskuja, vesi, sähkö, vuokra, lääkärilaskut, tv-luvat, päivähoitomaksut....

Luottokortteja ei ole, lehtiä emme tilaa, elämme säästeliäästi. Mutta silti on tiukkaa.

ap

Vierailija
8/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitinäolo ja mies on kohta tehny vuoden töitä pätkissä.. Oon jo hakenu pariin työpaikkaan, mutta mun kynnys, että joku muu hoitaa pieniä lapsia on korkeella.

Tosiaan perintäkirjeita tasaisena virtana tulee juu!

Oon pohjimmiltani murehtija ja mulla on myös perussairaus, joka vaikuttaa välillä niin, että mieli on todella maassa, yhtälö hetkittäin aivan hirveä..

Kun vaan mies saisi jatkuvan työpaikan..... Onneksi jaksaa edelleen yrittää ja haaveilee ihanasta tulevaisuudesta, jossa ei tarvite penniä venyttää ja saa ostaa rakkailleen juttuja =0)

taidankin mennä sen kainaloon heti. Eihän mun elämä ihan huonosti olekaan!!

Ei murehdita liikoja, jooko?? Ostellaan välillä kivoja juttuja, koska ei tilanne siitä oikeestaan pahemmaksi enää muutu ja elämä tuntuu elämisen arvoiselta ainakin sen hetken!!!

Vierailija
9/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tosiaan auttaa jaksamaan, on ymmärrys siitä, että voisi asiat olla PALJON huonomminkin. Joka kerta kun vatvon omia ongelmiani, tulee mieleen, että olispa niin paikallaan taas katsoa dokumentin pätkää vaikkapa Intian lapsiprostituoiduista tai Afrikan sisällissotien kamaluuksista...

Kun vaan osaisi aina verrata omaa tilannetta huonompaan, eikä parempaan. Kauniita unia :)

ap

Vierailija
10/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotossa menee luottotiedot ja kolmannes palkasta, jos työtä ylipäätänsä on. Itse olen mokannut rahatilanteeni jo kauan aikaa sitten nuorena ja maksan sitä edelleenkin. Kaduttaa ja toivoisin pääseväni siitä ylitse...

Vierailija
11/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaina mennään ukon kanssa hakemaan sosiaalista luottoa että saatais talous tasapainoon=)

ja ei,ei hävetä ollenkaan:)

Vierailija
12/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.11 tai 12