Miksi miehet pitävät maksullisista naisista?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten riittää Suomessa ääliömiehiä näin paljon? Ja missä ne ihanat ja kunnolliset lymyää?
Ainakin tällä palstalla kaameita miehiä tuntuu olevan ihan pilvin pimein. Tosielämässä en ole moneenkaan törmännyt.
Sama juttu kaikkien kitisevien hiekkapillujen kanssa. Täällä runsaasti, mutta oikeassa elämässä ei missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten riittää Suomessa ääliömiehiä näin paljon? Ja missä ne ihanat ja kunnolliset lymyää?
Ainakin tällä palstalla kaameita miehiä tuntuu olevan ihan pilvin pimein. Tosielämässä en ole moneenkaan törmännyt.
Mitä se määritelmä sisältää? Kaamea ihminen haukkuu muita eikä perustele, kuten sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se määritelmä sisältää? Kaamea ihminen haukkuu muita eikä perustele, kuten sinä?
Muiden haukkuminen on tälle tyypille vaan ihan normaali tapa kommunikoida muiden kanssa.
Onhan se aina ainakin varmaa varmaakin kuin tietää mitä vastinetta sille rahalle saa? Kun tavaraon hyvää
En pidä. Mä tarvin seksiin pään mukaan ja edes hiukan tunnetta. Mulle olis jopa aikoinaan kaveri maksanu maksullisen kun poikkesi itse mutta en vaan pystynyt.
Olen keski-ikäinen naimisissa oleva perheenisä ja käyn säännöllisesti maksullisissa. En koe sitä pettämisenä, sillä seksi on niin erilaista maksullisten kanssa ja teen juttuja, joita en ikinä haluaisi kotona tehdä. Ensinnäkin, käytän aina nuoria maksullisia kun oma vaimo lähempänä 50 v. Tykkään nippa nappa parikymppisistä tytöistä. Toiseksi, tykkään siitä ettei minun tarvitse miellyttää maksullisia mitenkään, minun nautinto on ainoa päämäärä. Tykkään pissata heidän päälle, ja suuhun. Ikinä en tekisi vaimolle niin. Samoin tykkään, että maksulliset nuolee peräreikääni, työntää kieltä sinne ja samalla toinen tyttö ottaa suihin. Välillä vain noin, ei edes yhdyntää. Etenkin aasialaiset ovat tässä peräreiän imemisessä ihan parhaita. Kolmanneksi, tykkään panna maksullisia peräaukkoon ja tätäkään en oman vaimon kanssa haluaisi tehdä. Joten win win kaikille.
Huorissa käyminen on tylsää.... vähän sama kuin kalamies onkisi akvaariosta. Eli ei jatkoon maksulliset!
Kala-altaassa onkivatkin ne, jotka eivät onnistu muualta vonkaleita nappaamaan.