Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pitävät maksullisista naisista?

Vierailija
08.02.2023 |

Niin miksi?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voisi koskea naiseen, joka ei itse halua. Täysi inhotus.

Toisekseen täynnä tauteja nuo naiset.

Inhoatko kaikkia muitakin tautisia ihmisiä niin, ettet voi heitä edes koskea? 

Tällainen kiinnittää huomiota, koska olen elänyt ajan, jolloin hiv-positiivisiin suhtauduttiin kuin ruttotautisiin, ja minun kämppikseni homomies sairastui ja myöhemmin myös kuoli AIDSiin.

Vierailija
22/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On miehiä, joiden mielestä kaikki naiset ovat maksullisia. He eivät pidä naisista ylipäätään.

Ihan yhtälailla on naisia joiden mielestä naisen tulee saada erilaisia asioita ja palveluksi miehen kustantamana. Hyvin moni nainen ei kelpuuta jatkoon miestä joka ei voi edes sitä ensimmäistä drinkkiä tai lounasta tarjota.

Mutta tälle palstalle ei kuulu tämmöiset mielipiteet...

Minusta kuuluvat, nuo tuollaiset miehet ovat käsittääkseni samoja, jotka ostavat seksiä. Se on looginen seuraus ko. ajattelumallista.

Käsityksesi on totaalisen väärä.

En usko, että on "totaalisen väärä", koska olen siihen täällä useita kertoja törmännyt. Eli kaikki naiset ovat maksullisia ja on halvempi ostaa seksiä kuin pitää aviovaimoa. Se on tullut vastaan täällä kolmen vuoden aikana varmasti ainakin 20 kertaa eri muodoissaan. Tällainen mies ei tarvitse naisesta muuta kuin reiän, johon tyydyttää itsensä, muu ei häntä kiinnosta, jolloin hän ostaa sen reiän. Jotkut näistä miehistä myös puhuvat naisista reikänä. 

Enpä osaa sanoa mistä kaikesta tuollainen asennoituminen johtuu eikä kyllä hirveästi kiinnostakaan olla tekemisissä.

Käsityksesi on yhä totaalisen väärä. Mutta mitä se oikeasti mulle edes kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuule kysymässä ensimmäiseltä jonka löydät kun kerran tiedät jo valmiiksi että kaikki neljä miljardia miestä pitävät maksullisista.

Varmaan niillä kaikilla on siihen sama syykin.

Vierailija
24/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei pidä maksullisista naisista. Miksi jankata.

Vierailija
25/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat maksullisia. Miehet osaavat kilpailuttaa maksulliset naiset niin, että halvin voittaa.

Vierailija
26/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa maksullisilla kävijöistä tykkää maksullisista, koska se on helppoa.

Osa maksullisilla kävijöistä ei tykkää maksullisista, mutta muutoin ei naista saa, joten on pakko vähän tykätä.

Vierailija
27/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasitko miehenä vai naisena? Aika sama, koska vastauksesi ei pidä paikkaansa. Eikö täällä yksi entinen huorakin ole saanut ihan miehen itselleen.

Vierailija
28/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa seksiin, mutta ei parisuhteeseen. Perisuhteeseen kelpuutan vain ne naiset jotka arvostavat itseään rahaa korkeammalle.

Vierailija
29/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisin maksulliselta naiselta palveluita (seksiä?), niin varmaankin sen takia, että hän ainakin esittää nauttivansa asiasta. Ja tekee varmaankin parhaansa, että minulle jäisi hyvä fiilis tapahtuneesta. Voinhan minä tietenkin olla väärässäkin, ja se olisi aivan samanlainen lahna kuin omakin vaimo.

Vierailija
30/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasitko miehenä vai naisena? Aika sama, koska vastauksesi ei pidä paikkaansa. Eikö täällä yksi entinen huorakin ole saanut ihan miehen itselleen.

Se nainenhan oli alaikäisenä myynyt seksiä ja sinä nimittelet lapsia huoriksi.

Vierailija
31/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa seksiin, mutta ei parisuhteeseen. Perisuhteeseen kelpuutan vain ne naiset jotka arvostavat itseään rahaa korkeammalle.

Minä en sinunlaisiasi kelpuuttaisi yhtään mihinkään. Monet naisethan joutuvat myymään seksiä esimerkiksi elättääkseen perheensä tai ovat joutuneet ihmiskauppiaan kynsiin, jopa lapset. 

Taitaa olla aika pitää tauko palstasta. Alkaa iljettää liikaa nämä tietyt mielipiteet.

Vierailija
32/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en sinunlaisiasi kelpuuttaisi yhtään mihinkään. Monet naisethan joutuvat myymään seksiä esimerkiksi elättääkseen perheensä tai ovat joutuneet ihmiskauppiaan kynsiin, jopa lapset. 

Taitaa olla aika pitää tauko palstasta. Alkaa iljettää liikaa nämä tietyt mielipiteet.

Ylen mukaan se on kuin parturissa käynti. Feministit puollustaa seksin myymistä, joten kaikkia on mahdoton miellyttää. Mistä kuvittelet että minä kelpuuttaisin sinut edes seksiin, arvon sekopää?

Vierailija
33/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nainenhan oli alaikäisenä myynyt seksiä ja sinä nimittelet lapsia huoriksi.

Ja sinä puhut kaikista lapsista. Mutta ei muuta sitä tosiasiaa, että hänkin sai miehen itselleen.

Vierailija
34/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli sitä kaksinaismoralismia parhaimmillaan.

Vierailija
35/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen mukaan se on kuin parturissa käynti. Feministit puollustaa seksin myymistä, joten kaikkia on mahdoton miellyttää. Mistä kuvittelet että minä kelpuuttaisin sinut edes seksiin, arvon sekopää?

Puolustaa kirjoitetaan yhdellä l-kirjaimella.

Vierailija
36/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos korjauksesta. Hyvästä yrityksestä huolimatta en kelpuuta vieläkään.

Vierailija
37/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ruvetaan nussimaan pilkkua, on se merkki siitä että muuta sanottavaa ei enää löydy.

Vierailija
38/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten riittää Suomessa ääliömiehiä näin paljon? Ja missä ne ihanat ja kunnolliset lymyää?

Vierailija
39/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten riittää Suomessa ääliömiehiä näin paljon? Ja missä ne ihanat ja kunnolliset lymyää?

Mitä tämä määritelmä sisältää?

Vierailija
40/49 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä sortuisin maksulliseen, niin se olis

ainoastaan siksi,että aviovaimo ei kertakaikkiaan suostuisi. Mitään muuta syytä

ei olis. Kyllä oma puoliso paras on ,mutta

usein tosi hankalasti saavutettavissa.