Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset pankit tahkoavat satumaisia voittoja nousevien korkojen avulla

Lähde Yle
08.02.2023 |

Korkokate tuottaa nyt hyvin. Asiakkaille ei makseta korkoa pankissa lojuvista rahoista, mutta asiakkaat maksavat korkeaa korkoa lainoistaan. Toki asiakkailta nyhdetään vielä palvelumaksut kaiken tuon päälle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa rahoittaa Nallen elämää..

Vierailija
2/6 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö oletuksia vai katsoitko tulosinfoja, mistä tuotto tulee?

Eihän se pankki mikään hyväntekeväisyyslaitos ole ja toivottavasti niin et ole luullutkaan. Sillä on kuitenkin velvollisuus vakavaraisuuteen, joten kyllä minä olen ihan tyytyväinen, että pankkini tekee tuottoa eikä tappiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö oletuksia vai katsoitko tulosinfoja, mistä tuotto tulee?

Eihän se pankki mikään hyväntekeväisyyslaitos ole ja toivottavasti niin et ole luullutkaan. Sillä on kuitenkin velvollisuus vakavaraisuuteen, joten kyllä minä olen ihan tyytyväinen, että pankkini tekee tuottoa eikä tappiota.

Kyllä nuo voittoa ovat tehneet tähänkin saakka. Kilpailu ei toimi, kun asiakkaille nämä hyödyt eivät koskaan valu. Taitaa olla kartelli pankkialalla.

Vierailija
4/6 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä 0-korkojen aikaa kestikin. Nyt on maksun aika!

Vierailija
5/6 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain pankkien osakkeita ostamaan, niin pääset itsekin nauttimaan voitoista maksettavista osingoista vielä tänä keväänä.

Vierailija
6/6 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkien pitäisi olla valtion omistuksessa, eikä olla mitään liikelaitoksia. Johan ne nykyään nyhtää asiakkaalta kaiken hyödyn ja ei mitään palveluita enää ole. Miksi nämä kaikenlaiset palvelumaksutkin ovat tulleet? Ei niitä ennen ollut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän