Miten kertoa miehelle, että olen teeskennellyt orgasmia neljä vuotta..
Kommentit (29)
Mikäs teitä pitää yhdessä? Ei se varmaan riitä ainoaksi syyksi, mutta mulla ainakin on aika kovat vaatimukset seksin suhteen.
Ja siitä luottamuksesta. Jos ei luota toiseen, niin miksi olla hänen kanssaan. Jos asia on sinulle noin tärkeä ja todennäköisesti vielä syö itsetuntoasi, niin muuta elämäsi suuntaa ja vaadi parempaa.
Juuri näin. Minä otin asian puheeksi juuri siksi, koska enhän voinut alkaa valittaa, kun niin olin hekumoinut ennen sitä. Mullakin itsetunto matalalla ja olin kovin rakastunut mieheen. Uskon jälkikäteen, että kannatti " nostaa kissa" pöydälle, vaikka se miestäni loukkasi kovasti. Oli varmaankin pitänyt itseään " mahtisonnina" .
10
Miettikää mikä mättää, jos ette saa.
joku muija sanoi että naisen orgasmi alkaa siitä, että mies vie roskat, on lasten kanssa ja saa naisen tuntemaan olonsa turvalliseksi. Mulla se menee just näin, en tiedä muista. Tai siis seksi ja lämpimät tunteet tulee mieleen eniten silloin, kun mies on kerrankin omasta halustaan osallistunut perhe-elämään. Sääli vaan, ettei sitä tapahdu kovin usein ja silloinkin niin lyhyen aikaa, etten ehdi kunnolla lämmetä miehelle. Mutta olen kyllä huomannut että periaate toimii mulla.
Kertokaahan!
Kyllä kai mies tuntee jos sen saa...siinähän kropassa tapahtuu ihan fyysisesti jotain.
Ihmettelen....
tai sitten se on tosiaan itseään täynnä oleva mahtisonni, joka ei edes
tajua että toinen teeskentelee? Ei se seksi tollasen miehen kanssa voi
kyllä hääppöistä olla. Tai sitten molemmilla on tosiaan niin vähän
kokemuksia, ettei tiedä paremmasta.
Täytyy olla todella idiootti mies, jos ei tajua kyseessä olevan näytelty orkku.
Mulla ainakin paikat tärisee ym. jolloin ei todellakaan jää epäselväksi, saanko vai en.
Sitten tuttuni kehoituksesta ostin sellaiset treenikuulat harjoittamaan pimpsalihaksia. Käytin niitä salaa mieheltäni ainakin puoli vuotta. Sitten se orgasmi vaan kerran tuli rakastellessa. Ja siinä olikin selittämistä, että mites se sellaiseksi nyt muuttui!
Nyt saan lähes joka kerta, ja useita peräkkäinkin.
Vierailija:
Mun mies teki tässä suhteessa mielestäni (näin jälkeen päin ajatellen) aika pahoja mokia suhteen alkuaikoina, enkä koskaan ole oikein päästänyt miestä lähelle tai tuntenut oloani turvalliseksi hänen kanssaan. Hän aloitti mm. jo suhteen alkuaikoina selittämään, kuinka hänen mielestään voi harrastaa seksiä muitten kanssa, jos tulee hieno tilaisuus, pääasia ettei ole vakihoitoa missään. Minä olin niiiiin kokematon ja epävarma ja vaan myötäilin että joo niin varmaan sitten. Ja tunsin, ettei mulla ole mitään arvoa. Mutta kun oli niin huono itsetunto, ajattelin parasta nyt tyytyä tähän. Aaaaaarg.