JUURI NYT! HS: Poliisi: Koulujen tilanne on hälyttävä pääkaupunkiseudulla
HS: Poliisi: Koulujen tilanne on hälyttävä pääkaupunkiseudulla!
Miksi hallitus on antanut tilanteen ajautua Suomessa tällaiseksi? Missä on vastuuministerit? Miksei Vihreiden Ohisalo ole laittanut asioita kuntoon ollessaan sisäministeri?
Lue poliisin järkyttävä tilitys koulujen nykytilasta Helsingin Sanomien artikkelista. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009379659.html
Kommentit (97)
Lienee tilanne huonontunut pitempään, ei ihan neljässä vuodessa. Vanhemmuus kriisissä, se on ollut kauan selvää. Miksi tehdään lapsia, kun ei ole pienintäkään halua niistä kasvattaa yhteiskuntakelpoisia aikuisia??
Voi kauheeta. Huh huh. No voi sentään.
ei kinosta hallitusta. Lisää inkluusiota ja s2-oppilaita, opettajilta viimeinenkin auktoriteetti pois ovat lääkkeitä
Vierailija kirjoitti:
Osa lapsista ja nuorista oireilee voimakkaasti. Taitaa olla huumeet, mitä tässä huolestuttavat, samoin väkivallan raaistuminen.
Vanhemmat eivät välitä. Rahaa lykätään käteen ja sanotaan kasvakaa itse, mä keskityn nyt tähän someen.
Poliisit äänestivät itse persuja ja kokoomusta jotka leikkasivat poliiseilta. Oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Musuoppilaat räjäyttämässä pommeja kouluissa vai mikä nyt on?
Ei voi koululaisilta paljon odottaa, kun aikuisetkaan eivät osaa avata valmiiksi annettua linkkiä ja LUKEA.
Li opetusministerinä kaukaa viisaasti ujutti käyttöoppilaitokset tulevan bisneksen pohjarakenteiksi. Poliisi ikävästi puuttuu, juuri kun oltiin ruotsista saamassa toimitusketjutkin kuntoon. Tässä maassa ei yrittäminen kannata kun oikeisto estää kaiken älykkään.
Muistakaa mitätöidä kaikki hokemalla "paikallisetkin tekee"- tällä tavalla kaikki ongelmat haihtuvat.
Huumekapasta kyse. Sen estäminen on poliisin ja rajavartiolaitoksen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa mitätöidä kaikki hokemalla "paikallisetkin tekee"- tällä tavalla kaikki ongelmat haihtuvat.
Poliisit äänestivät itse poliisin säästökuurille ja tekevät sen taas kun kok ja ps seuraavaksi vallassa.
Woket tietysti haluavat kauppiaille työrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Huumekapasta kyse. Sen estäminen on poliisin ja rajavartiolaitoksen tehtävä.
No nations, no borders!!!
Defund The police!!!
Olen pahoillani, mutta minua ei enää kiinnosta. Tästä maasta on tehty sellainen spedeshow, että minusta ollaan siinä pisteessä että asiat paranevat vain ja ainoastaan sillä että koko homma romahtaa omaan mahdottomuuteensa. Mietitään sitten uudestaan miten ihmisen kannattaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Niin että pitää syyttää kaikesta muualta tulleita ja sulkea silmänsä kaikilta omalähtöisiltä ongelmilta. Ei ihme että on asiat päin pershettä.
Kokoomus voisi sitten hallituksessa ollessaan hommata käyttöhuoneet amiksiin.
Osa lapsista ja nuorista oireilee voimakkaasti. Taitaa olla huumeet, mitä tässä huolestuttavat, samoin väkivallan raaistuminen.