Olen kaikessa hiljaisuudessa polttanut 40 mottia roskapuuta takassa ja saunanpesässä
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mitä roskapuuta? Kuormalavoja?
Kaikkea mikä palaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea mikä palaa
Käsittelemättömän puun polttaminen on ihan Ok.
Jos mukana on kyllästettyä tai muutoin käsiteltyä puuta, niin ihan sinä itse ja lähialueella asuvat niille palokaasujen sisältämille myrkyille altistutte. Jos levität tuhkan kasvimaallesi, niin saat sitten altistut senkin sisältämille metalleille ja orgaanisille haitalliselle yhdisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea mikä palaa
Jos mukana on kyllästettyä tai muutoin käsiteltyä puuta, niin ihan sinä itse ja lähialueella asuvat niille palokaasujen sisältämille myrkyille altistutte. Jos levität tuhkan kasvimaallesi, niin saat sitten altistut senkin sisältämille metalleille ja orgaanisille haitalliselle yhdisteille.
Meillä on kasvimaa ympäröity vanhan ajan ratapölleillä, ei ole mennyt miksikään ja olleet maassa jo 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri polttaa kaiken takassa mikä palaa. Moottorisaha jyllää kun pilkkoo kuormalavat. Monet kesät meinaa kuolla pihalla hajuihin ja äkkiä lapsetkin sisälle. Eihän sillä edes kunnan roska-autokaan ole pitkiin aikoihin pysähtyny. Ei sillä kyllä edes jäteastiaakaan ole enää pihalla.
Meillä naapuri polttaa _ulkona_ ihan kaikkea shaissea kuten vanhat sängynpatjat, puutarhajätteen, rakennusjätteen..
Haja-asutusalue eikä kukaan tarkastaja tule paikalle edes kutsusta. Kamala käry ja myrkyt ilmassa sieltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea mikä palaa
Meillä on kasvimaa ympäröity vanhan ajan ratapölleillä, ei ole mennyt miksikään ja olleet maassa jo 30 vuotta.
Mihinkä ne ongelmajätteet olisivat menneet. Varmaan olet itsekin jo kyllästetty tuossa ajassa kreosooteilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea mikä palaa
( ) kinostelee
(x) ei kinostele
Minä poltin kaikessa hiljaisuudessa 40 grammaa kannabista.
Itsekkin poltan kaiken mikä palaa.Pahimmat jätepuut poltan illalla pimeällä ettei mustasavu näy.
Meikä poika poltti uunissa 40 ympärileikattua ukkelia.
Mitäpä noista huutelemaan. kirjoitti:
Minä poltin kaikessa hiljaisuudessa 40 grammaa kannabista.
En ala laskemaan minkä verran olen polttanut 33 vuoden aikana. Poltan siis satunnaisesti ja tauot vaihtelee viikoista kuukausiin.
Mestari on mestari! kirjoitti:
Mitä ajatuksia sinussa herätti tieto että Halla-aho on ympärileikattu?
jep kaikkion mennyt kattilasta savuna kankaalle jopa vihreän siirtymän pylväätkin
Vierailija kirjoitti:
Mestari on mestari! kirjoitti:
Mitä ajatuksia sinussa herätti tieto että Halla-aho on ympärileikattu?
Opettele kirijottamaan typerä mälliviemäri.
Kaikki poltetaan mikä palaa. Vi*tut viherpiiperöiden vikumisistä.
Minäkin poltan pääosin roskapuuta.
Tukit ja kuitupuut myyn.
Minä olen kovalla metelillä polttanut noin 20 mottia roskapuuta. Eniten meteliä ovat pitäneet teinit, jotka ovat joutuneet pinoamaan niitä klapeja, tai hakemaan puulaatikon sisälle. Itse olen vähän hiljempaa ollut.