No huh kuinka kuumaan mieheen Saara Kotkaniemi vaihtoi Olavi Uusivirran ja odottaa nyt lasta
https://media.e-talenta.eu/foto/1380945.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhb…
Yhtään en ihmettele, tehneet yhdessä eroottista elokuvaakin.
Kommentit (84)
Googlailin kuvia ja on komea mies. Täällä oli ketju miksi miehiä kiinnostaa niin paljon ulkonäkö naisessa. Mielestäni tässä parissa mies on selkeästi kuumempi kuin nainen eli on rakastunut kai sitten kokonaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy tuota miestä, kun suomalaisen naisen otti.
Aijai.
Raahaa varmaan ukon jonnekin keravalle asumaan vielä.
Juokse hyvä mies nyt karkuun! Ihan sydämestä ottaa ;(
Mun piti googlata toi nainen, kun ei nimi sanonut mitään. Olikin se huono yhden ilmeen ja surkean epäselvän ulosannin näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Googlailin kuvia ja on komea mies. Täällä oli ketju miksi miehiä kiinnostaa niin paljon ulkonäkö naisessa. Mielestäni tässä parissa mies on selkeästi kuumempi kuin nainen eli on rakastunut kai sitten kokonaisuuteen.
Samaa ajattelin heti, mies on tästä parista kyllä ehdottomasti paremman näköinen. Ja jos Olaviin vertaa, niin eroa on ulkoisesti kuin yöllä ja päivällä.
Näitähän on nyt soi paljon liikkeellä. Kuustosen iina erosi miehestään, kuten myös roopesalminen ja helmileenansa. Pullat vain uuniin samantien uusien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rotan näköinen. Onko tämä nyt naisten ihanne?
No ei ole. Naisten ihanne siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl määki ton näkösen miehen kanssa lapsen tekisin.
Tavattu 2019, suhde muka muuttunut rakkaudeksi vasta loppuvuodesta 2021 tapahtuneen avioeron jälkeen. Juu varmasti, uskokoon ken tahtoo...
100% varmasti Saara petti Olavia
Tapasin nykyisen mieheni varmaan joskus 6 vuotta sitten entisen mieheni kautta. Olivat kavereita ja liikutaan samassa kaveriporukassa. Erosin edellisestä vuonna 2019 ja nykyisen kanssa suhde alkoi 2020. Eikä todellakaan meillä ollut yhtään mitään lähentymistä ennen vuotta 2020. Mielestäni on aika törkeääkin aina heti ensimmäisenä epäillä pettämistä jossain vastaavissa kuvioissa. Tai jos uus suhde alkaa nopeasti edellisen loputtua. Yleensä se eroava osapuoli on ehtinyt tekemään eroprosessia pidempään ennen lopullista eroa ja hänelle erossa kaikki on jo selvää ja suhteesta on kasvettu ohi.
Siinä ei paljon Olavin herkät rakkauslaulut paina, kun tuollainen komistus lähestyy. Ja voihan niitä lauluja edelleen kuunnella taustalta...
Voi apua, ikinä kuullutkaan ko. naisesta enkä tiennyt, että on ollut naimisissa Olavi Uusivirran kanssa, josta olen kyllä kuullut ja tunnistankin.
Sveitsiläis/ italialainen mies
Hyvännäköinenhän hän on!
Edelleen naisiin vetoavat vastaavanlaiset, leveästi hymyilevät, tummasilmäiset kikkarapäät ja miksei ei!
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei paljon Olavin herkät rakkauslaulut paina, kun tuollainen komistus lähestyy. Ja voihan niitä lauluja edelleen kuunnella taustalta...
Hyi mitä kyynisyyttä. Saara ihastui uuden poikaystävän luonteeseen ja huumorintajuun, komea ulkonäkö tuli ihan vain sattuman oudosta oikusta kaupantekijäisenä mukaan samassa paketissa. Täysin ihan sattumalta siis....
Olavin biisi Naapurinpoika, jos tuo nyt reflektoi suhdetta, niin Saaralla on lopahtanut mielenkiinto jo vuosia sitten ja Olavi on ollut se joka olisi halunnut jatkaa:
Siitä asti kun lapsi syntyi
Sä et oo mua halunnu
Oon sulle enemmänki kämppis tai paras kaveri
Lapsen tulo on erikoisaikaa
Ja muutenkin ajatukset muualla
Ja sitä sanotaan et kolmeen vuoteen
Ei ainakaan kannata erota
Ehkä se on bioloogista
Sä oot saanu jo kaiken multa
Muutuin isäksi crocseissa
Nyt vaaran tunne on poissa
Nyt me päällystetään aapista
Ja sä et tunne enää mitään
Na-na-na-naa naapurinpoika
Ollaan parhaimmillamme silloin
Kun ollaan vähän kännissä
Ja ympärillä on vieraita
Joille kertoa kellarirempasta
Evakkoaika oli raskasta
Ja budjettikin venyi ja paukkui
Meil on muuten kylmässä
Uusi palkittu roséviini Provencesta
Ruuhkavuodet oli hektiset
Jätin sanomatta kaiken
Mitä tahdon, mitä en
Halusinko lapsen
Halusinko että minuun työnnytään
Kun juuri otin melatoniinin
Mä oon naapurinpoika ja pyöränkorjaaja
Luomuviljelen rucolaa
Oon vaarallinen bändityyppi
Vedän invavessassa keulaa
Otan tatskan ja kasvatan viikset
Jos sillä pääsen sua himonussimaan
Oon ihan mitä vaan, jos sut saan takaisin
Jos sut saan takaisin
Jos sut saan takaisin
Se on eri asiat mitkä ihmisiin vetoaa, Olavi on älykäs ja karismaattinen, minusta vetovoimaisempi kuin tuo ulkomaalainen näyttelijä kuvissa. Onneksi me kaikki viehätymme eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Mun piti googlata toi nainen, kun ei nimi sanonut mitään. Olikin se huono yhden ilmeen ja surkean epäselvän ulosannin näyttelijä.
Hän on kai jäänyt nimekkäämpien sukulaistensa varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Rotan näköinen. Onko tämä nyt naisten ihanne?
Ehkä tuon Saaran ihanne. Minun ei. 🤷
Vierailija kirjoitti:
https://img.luzernerzeitung.ch/2020/10/5/db8d8ca3-8975-4757-b070-4a6bd7…
Tässä sama mies vähän pehmeämmällä ilmeellä.
Jaahas, saakohan Saara pidettyä tuon kiiltokuvan aisoissa :D
https://www.seiska.fi/katso/elokuvat/turun-saaristossa-kuvataan-erootti…
No onhan toi mies nyt oikea namupala. Ja varsinkin jos siihen Olaviin vertaa.