MasterChefissä mukana emäntä joka ei ole ikinä käsitellyt kokonaista kanaa
Enpä taidakaan viitsiä katsoa tätä soopaa alkua pidemmälle
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne Koko Suomi Leipoo -tyypitkään osaa tehdä pullataikinaa.
Tämä ohjelma ihmetyttää minuakin, tai siis osallistujat. Itse ainakin harjoittelisin etukäteen erilaisia leivonnaisia, jos olisin ohjelmaan menossa. En ole itsekään edes mikään harrastelijaleipuri, enemmänkin semmoinen kaksi kertaa vuodessa -leipoja, mutta tutumpia monet leivonnaiset ovat olleet mulle kuin monelle kilpailijalle.
Kaupasta saa hyvää yrtti kanaa kokonaisena , ei kun pussista pois ja pellille ja uuniin eli olen käsitellyt kokonaista.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaista kanaa käsiteltiin kotitaloustunnilla v.1981. Terveisin nainen 56v.
Ei mitään muistikuvaa mutta paikkakunnilla on voinut olla eroja . Saman ikäinen .
Älkää nyt takertuko siihen kanaan. Tämä on Masterchef-ketju (koska muuta ei ole) ja tuo kanajuttu oli jo ekassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se, joka kehoitti Aihista opettelemaan pleittausta?
Tuli myötikset. Kape oli täysin oikeassa, Niklaksen annoksen asettelu ei ollut ihan tätä päivää.
Tasainen joukko. Oikeastaan kuka vaan voi voittaa. Tähänastisilla näytöillä veikkaan voittajaksi joko Matiasta tai sitä äyriäisnaista (oliko kuvataideope?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että 99% teistä ei ole koskaan käsitellyt kokonaa kanaa. Eihän niitä edes saa kunnollisia täältä. Ne on aina pakasteena ja pieniä keskenkasvuisia. Jenkeissä saa oikeesti ison jyväkanan 5 dollarilla.
Juu olen nähnyt niitä jättiläisiä. Geenimuunneltuja, hormoneilla ja antibiooteilla marinoituja otuksia.
Ja muutenkin on niin heikkolaatuista ruokaa jenkeissä ettei euroopassa kelpaa ihmisen syötäväksi. Wingsit esim. on todella ällöttäviä verrattuna Suomen vastaaviin. Muukin liha ja kala on ihan hirveetä kuraa siellä jenkeissä. Onneksi niitä ei edes saa eurooppaan tuoda.
Joskus 1970-luvulla ei kaipassa juuri ollut muuta kuin kokonainen kana, jota sitten pito keitellä tms. Ei ollut mitään broilerin fileitä tai suikaleita.
Vierailija kirjoitti:
Se oli silloin muotia. Kana oli vasta hyvää vauhtia yleistymässä, eikä mistään hunajamarinoiduista suikaleista ollut vielä tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä vaan koskaan.
T. N43v
Tykkäsin Alexista kovasti, mukavan ja vaatimattoman oloinen nuorimies ja taitava. Tosi harmi kun hän putosi, sen tukevan vanhemman naisen olisi pitänyt pudota.
Monta typerää hölöttäjää mukana.
Mistä näitä tulee.
Enpä haluaisi olla Niklaksen oppilaana. Joka välissä joku vitsi.öhö öhö
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että 99% teistä ei ole koskaan käsitellyt kokonaa kanaa. Eihän niitä edes saa kunnollisia täältä. Ne on aina pakasteena ja pieniä keskenkasvuisia. Jenkeissä saa oikeesti ison jyväkanan 5 dollarilla.
Meillä oli usein sunnuntai-iltapäivisin paistettua kokonaista kanaa ruokana ja keitettyä riisiä. Syötiin koko perhe yleensä olohuoneessa silloin ja katseltiin samalla jotain Tarzan-filmiä tai mitä niitä nyt siihen aikaan telkkarista tuli.
Sen kanan maustoi ja laittoi uuniin paistumaan joko äiti tai minä. Siihen aikaan ei mitään kanankoipia edes myyty, vain kokonaisia kanoja. Ainakin meidän kaupassa
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Alexista kovasti, mukavan ja vaatimattoman oloinen nuorimies ja taitava. Tosi harmi kun hän putosi, sen tukevan vanhemman naisen olisi pitänyt pudota.
Tarkoitin siis Oscaria! En tiedä msitä otin otin hänen nimekseen Alex.
Tokkopa on moni kilpailijoista käsitellyt kokonaista sikaa tai nautaakaan, joten en ymmärrä miksi tästäkin pitäisi taas suivaantua.
Vierailija kirjoitti:
Enpä haluaisi olla Niklaksen oppilaana. Joka välissä joku vitsi.öhö öhö
Enpä olisi halunnut että lapseni on, vastemielinen tyyppi.
Juuri tämä. Toivottavasti ei voita koko kautta. Kuka tahansa muu, kiitos.