MasterChefissä mukana emäntä joka ei ole ikinä käsitellyt kokonaista kanaa
Enpä taidakaan viitsiä katsoa tätä soopaa alkua pidemmälle
Kommentit (62)
Eihän ne Koko Suomi Leipoo -tyypitkään osaa tehdä pullataikinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että 99% teistä ei ole koskaan käsitellyt kokonaa kanaa. Eihän niitä edes saa kunnollisia täältä. Ne on aina pakasteena ja pieniä keskenkasvuisia. Jenkeissä saa oikeesti ison jyväkanan 5 dollarilla.
Minä veikkaan, että 99% meistä ei ole menossa Master Chefiin kilpailemaan.
Minusta tuollaiset master ohjelmat pitäisi tulla myöhään. Eikö kukaan ajattele lapsia?
Onko tämän vuoden Masterchefistä Official-ketjua?
Kapen Masterclass savustamisesta ja grillaamisesta vaikutti aika hätäiseltä ja mitäänsanomattomalta. Toivottavasti oli oikeasti pidempi ja pääsivät myös maistamaan ruokia, vaikkei sitä näkynyt jaksossa.
Matias puhuu, puhuu ja puhuu. Tulee mieleen se viime kauden höseltäjä. Tosin Matias on myös ilmeisen taitava, koska voitti pinssin.
Kumpi niistä parikymppisistä pojista on se Benjaminin mainostama poikaystävä? Se keskijakaustyyppikö?
Timo on symppis.
Oliko musiikkituottaja-Matiaksen esittelypätkässä mukana Elias Kaskinen (taustalla syömässä) vai näinkö väärin?
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että 99% teistä ei ole koskaan käsitellyt kokonaa kanaa. Eihän niitä edes saa kunnollisia täältä. Ne on aina pakasteena ja pieniä keskenkasvuisia. Jenkeissä saa oikeesti ison jyväkanan 5 dollarilla.
Tottakai jenkeissä on kanatkin isompii.
Vierailija kirjoitti:
Kapen Masterclass savustamisesta ja grillaamisesta vaikutti aika hätäiseltä ja mitäänsanomattomalta. Toivottavasti oli oikeasti pidempi ja pääsivät myös maistamaan ruokia, vaikkei sitä näkynyt jaksossa.
Matias puhuu, puhuu ja puhuu. Tulee mieleen se viime kauden höseltäjä. Tosin Matias on myös ilmeisen taitava, koska voitti pinssin.
Kumpi niistä parikymppisistä pojista on se Benjaminin mainostama poikaystävä? Se keskijakaustyyppikö?
Timo on symppis.
Mäkin kaipaisin omaa ketjua ohjelmalle. Ei tunnu hyvältä kirjoittaa ajatuksiani jaksojen tapahtumista ketjuun, jonka otsikko käsittelee vain yhtä kilpailijaa (ja vielä negatiivisesti).
Huikatkaa tänne, jos virallinen ketju löytyy! Palstan hakutoiminto on niin surkea, etten itse ainakaan löytänyt uuden kauden ketjua, vaikka sellainen on todennäköisesti jo luotu.
Vierailija kirjoitti:
Timo on symppis.
Joni nimeltään, en muista kampausta. Tämä Joni on malli ja haluaa näyttelijäksi, jotain näin puhui eilen.
Kokonaista kanaa käsiteltiin kotitaloustunnilla v.1981. Terveisin nainen 56v.
Vierailija kirjoitti:
henry alenkin on harmaantunut, voivoi sentään :/
Minä kun taas katselin, että on tullut paljon charmantimman näköiseksi ja seksikkäämmäksi, koska on harmaantunut.
Mulla menee sekaisin ne kaksi samantyyppistä 30-v. miestä, joista toisella on vähän tummemmat hiukset ja toisella vaaleammat. Pietari ja Niklas. Niistä toinen, se vaaleampi Niklas pääsi 2. jaksossa parvelle ja vaikutti hieman ylimieliseltä.
Monitaituri Timo näyttää vähän Kaj Lindeniltä,
Mikä ihmeen emäntä? Onko hän siis jonkin tilan emäntä vai esim. keittiöemäntä? Jälkimmäisessä tapauksessa ehkä vähän outoa jos ei osaa käsitellä kokonaista lintua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee sekaisin ne kaksi samantyyppistä 30-v. miestä, joista toisella on vähän tummemmat hiukset ja toisella vaaleammat. Pietari ja Niklas. Niistä toinen, se vaaleampi Niklas pääsi 2. jaksossa parvelle ja vaikutti hieman ylimieliseltä.
Jep, hyvä luonnehdinta Niklaksesta.
Puhutteko te nyt linnun leikkaamisesta paloihin vai maustamisesta ja sellaisenaan paistamisesta? Mitä tämä käsittely on tässä yhteydessä?
Mä tykkään aina tunnistustehtävävistä ja olis kiva, jos kerrottaisiin vielä lopussakin mitä ne jäljelle jääneet tuotteet oli, joita kukaan ei arvannut. Nyt jäi vielä monta nimeämättä.
Kummaa tosin, ettei Oscar tuonut keittiöön mitään vaikutteita sieltä Dominikaanisesta tasavallasta, vaikka juuriä löytyy sieltäkin.
Olisipa Muodin huipulle -ohjelmassakin joku sellainen kuumottava auktoriteetti kuten Masterchefissä Helena.
Moni jakson rapuleivistä, -keitoista ja se rapukakku näytti hyviltä. Olispa päässyt maistamaan.
Aikamoista, että vain hetkeä ennen arvostelua Henkka kävi maistamassa sitä risottoa ja kehui. Mitenhän se ehdittiin pilata 10 minuutissa :D
Vierailija kirjoitti:
Se onkin ainoa muutos. Muuten ihan yhtä poikamainen kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, hyvä luonnehdinta Niklaksesta.
Oliko tämä se, joka kehoitti Aihista opettelemaan pleittausta?