Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MasterChefissä mukana emäntä joka ei ole ikinä käsitellyt kokonaista kanaa

Vierailija
07.02.2023 |

Enpä taidakaan viitsiä katsoa tätä soopaa alkua pidemmälle

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan että 99% teistä ei ole koskaan käsitellyt kokonaa kanaa. Eihän niitä edes saa kunnollisia täältä. Ne on aina pakasteena ja pieniä keskenkasvuisia. Jenkeissä saa oikeesti ison jyväkanan 5 dollarilla.

Vierailija
2/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käsittelemistä siinä on? Suolaa ja pippuria vaan joka puolelle ja inekseen ja uuniin vaan kunnes kuori on ruskean rapsakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi kausi alkanut ? Ihanaa jos on, sieltä tällainen kotikokkailijakin saa kivoja vinkkejä .

Vierailija
4/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan että 99% teistä ei ole koskaan käsitellyt kokonaa kanaa. Eihän niitä edes saa kunnollisia täältä. Ne on aina pakasteena ja pieniä keskenkasvuisia. Jenkeissä saa oikeesti ison jyväkanan 5 dollarilla.

Juu olen nähnyt niitä jättiläisiä. Geenimuunneltuja, hormoneilla ja antibiooteilla marinoituja otuksia.

Vierailija
5/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo käsitellyt minäkään. Toisaalta en oo mc:ssakaan.

Mieluummin helpomman kautta.

Vierailija
6/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on ostaa kariniemen gay kanasia

Vierailija
7/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan, että 99% meistä ei ole menossa Master Chefiin kilpailemaan.

Vierailija
8/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea katsoa tuota kun on tottunut Master Chef Australiaan.

Vierailija
9/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jaksossa oli ärsyttävän kovaääninen taustamusiikki. Puheesta ei meinannut sen takia saada selvää. Kiva ohjelma, mutten jaksanut edes ekaa jaksoa mökän takia.

Vierailija
10/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein viime vkl:na. Sisään sitruunalohkoja ja yrttejä, pintaan suolaa ja mustapippuria. Nahan alle valkosipuli-yrttivoita. Nam!

Vierailija
11/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään. N.65 v.

Vierailija
12/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu olen nähnyt niitä jättiläisiä. Geenimuunneltuja, hormoneilla ja antibiooteilla marinoituja otuksia.

Höpö höpö. Vertaa kaupan koipia siihen kaupan kokonaiseen pakastekanaan niin tajuat.

Vierailija
13/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Free ranged leghorn ei syö hormoonia. Suomessa kanat on pieniä ihan tahallaan ja nisitä pyydetään ylihintaa tottakai.

Vierailija
14/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se revenny kesken homman tälle huumorin mestariteokselle, niin ei mee ihan putkeen

-Mikä on maailman homoin nimi?

-P ut1n 😄

Vierailija
15/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä käsittelemistä siinä on? Suolaa ja pippuria vaan joka puolelle ja inekseen ja uuniin vaan kunnes kuori on ruskean rapsakka.

Suolaa ja pippuria joka puolelle Iinekseen, luin. Nyt pitää pyyhkiä räät luurista

Vierailija
16/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaa pärjätä MC:ssa ja tietää pääsevänsä kisaan, niin harjotellaan etukäteen. Tää on tullu telkkarista niin kauan, pitäisi olla selvää, että perusjutut pitää hanskata.

Vierailija
17/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suolaa ja pippuria joka puolelle Iinekseen, luin. Nyt pitää pyyhkiä räät luurista

Ankka ja kana, kuulostaa ja näyttää samalta😉

Vierailija
18/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kypsensin kerran kanan vesimelonissa. Tuli hyvää ja mehukasta.

Vierailija
19/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankka ja kana, kuulostaa ja näyttää samalta😉

Kuolleena ilman höyheniä, päätä ja varpaita, kyllä.

Vierailija
20/62 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aggressiivinen "musa" pilaa kyllä nyt paljon, ei huvita katsoa tätä enempää.