Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden valkaisussa käyneitä?

Vierailija
07.02.2023 |

Mikä menetelmä? Oletteko tyytyväisiä? Paljon maksoi?
Itselläni todella keltaiset hampaat että ihan hävettää. Olen miettinyt jos kävisi valkaisemassa. Ensin ilmeisesti täytyy käydä normaalissa tarkistuksessa ja hammaskivenpoistossa ennen kuin voi mennä. Meillä kunnalliselle puolelle älyttömät jonot joten varmaan tekisin nuokin yksityisellä.
Mutta kertokaa kaikkea asiaan liittyvää ketkä olette käyneet. Mietityttää jos lopputulos ei miellytäkään tai jotain muuta tapahtuu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotivalkaisu. Hampilääkärillä tehtiin muotit ja käytin pari viikkoa valkaisugeeliä yöllä. Kyllä se auttoi. Ekana tietysti hampaiden paikkaus ja hammaskiven poisto. Muotit voi käyttää uudestaan, ostaa vaan hammaslääkäriltä geeliä. Ehkä noin joka vuosi tai joka toinen vuosi ylläpitovalkaisu. Kätevää.

Minkä merkkinen geeli tai tuote tässä on kyseessä? Minulla aika likaisen väriset hampaat mielestäni ja se on alkanut ahdistaa. Valkaisu, laservalkaisu ei auttanut. Se ei ollut kivulias, kutem jollain ollut. Olin Oralissa.

Ei mitään ongelmaa sen suhteen. Kuuntelin kirjaa tai radiota ja rentouduin samallas

Vierailija
22/22 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haurastuttaa hammasluuta. En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi