Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoi jöpöttää, kun kylpylän pesutiloihin ilmestyi parikymppinen siivoajanainen moppaamaan.

Vierailija
07.02.2023 |

Syyllistyinkö seksuaaliseen ahdisteluun?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai naineñ, vai jotain muuta?

Vierailija
2/17 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän vaihtanut sukupuolta maililla tai tekstarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään.

Vierailija
4/17 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäydyt normaalisti, niin ei isompaa ongelmaa.

Vierailija
5/17 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai naineñ, vai jotain muuta?

Olen kisu-mies. Ap.

Vierailija
6/17 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurasin viimeksi, kun naissiivoja (40-50 v.) jutteli riisumassa olleen teinipojan kanssa. Tuttavallisesti juttelivat, joten tunsivat toisensa. Seurasin älyääkö nainen poistua, ennen kuin poika riisuu alushousut ja toisaalta jääkö poika sitä odottamaan. Hetken odotti, mutta kun nainen vain puhui, niin joutui poikaraukka heittämään housutkin pois naisen pölöttäessä vieressä.

Vierailija
7/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hieroin hieman jöpöttävää kulliani siistijänaiselle. Selkeästi vilkuili useampaan kertaan.

Vierailija
8/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hieroin hieman jöpöttävää kulliani siistijänaiselle. Selkeästi vilkuili useampaan kertaan.

Tuo menee kyllä jo häirinnän puolelle. Siistijä tekee siellä työtään ja kenenkään ei pidä työssään joutua tuollaisen kohteeksi.

Vierailija
9/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala seisomaan, mutta tilaisuuden tullen pitää vähän runkata että saa puoliheijarin. Kyllä sillä monesti siivoojalta kurkkauksen saa.

Vierailija
10/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIkoinaan kauppaopistossa oli siivoojana nuori nainen, pitkät kiharat vaaleat hiukset. Tulin kouluun julkisilla, olin siellä aina 45 mnuuttia ennen koulun alkua. Menin aamuisin bussimatkan jälkeiselle kuselle ja tämä siivooja oli siellä melkein aina tuolloin.

Ajan saatossa hänelle tuli pisuaarin lähelle yhä useammin asiaa. Huomasin vaivihkaa katseensa kääntyilevän kulliani kohden.

Yks aamu kysyin että roiskinko mä niin hirveesti että sä tuut heti luuttuamaan ja sain vallan säteilevän hymyn hänen huulilleen. Naurettiin yhdessä, minulla muna kädessä ja hänellä moppi.

Olin tuolloin 18, hän 26 ja olemme yhä naimisissa.

Vierailija
11/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syyllistynyt! Mutta olet kyllä ihan urpo ja naista et ainakaan seksiin saa, jos noin käy arkipäiväisessä tilanteessa!

Vierailija
12/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et syyllistynyt! Mutta olet kyllä ihan urpo ja naista et ainakaan seksiin saa, jos noin käy arkipäiväisessä tilanteessa!

Miksei??

Vierailija
13/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetko eivät yleisesti ottaen tykkää jos mies saa helposti erektion?

Vierailija
14/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kun lopetin röökin, niin tuli sellaisia spontaaneita älyttömän kovia ja nopeita seisokkeja. Kerran sitten uimalassa tuli nuori tosi kaunis siivooja suihkuun, kun olin pesulla ja kulli pamahti täyteen seisokkiin salaman nopeesti ja ei ihan pienimmästä päästä ole kalu. Sain pyyhkeen suojaksi ja kalun jemmaan mennäkseni vaihtamaan vaatteita. Pukukaappini oli silleen suojassa, eikä ketään muutenkaan kuulostanut olevan paikalla. No kulli seisoi kivikovana yläviistoon ja hetken päästä suuren peilin kautta näin, että viereisen kaappirivin takana olikin toinen siivooja tyttö. Varmasti sen puoli minuuttia ehdin siinä jo seisottelemaan ja kuivailemaan itseäni, kunnes katseet kohtasivat sen prkl peilin kautta. Tyttökin meni aivan punaiseksi ja molemmat soperrettiin jotkut pahoittelut tilanteesta. Meidän välissä oli siis vain noin metrin leveä kaappirivi ja siihen peiliin molemmilla matkaa ehkä 3 metriä, eli aika selkeä näkymä.

Vierailija
15/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Muutama vuosi sitten kun lopetin röökin, niin tuli sellaisia spontaaneita älyttömän kovia ja nopeita seisokkeja. Kerran sitten uimalassa tuli nuori tosi kaunis siivooja suihkuun, kun olin pesulla ja kulli pamahti täyteen seisokkiin salaman nopeesti ja ei ihan pienimmästä päästä ole kalu. Sain pyyhkeen suojaksi ja kalun jemmaan mennäkseni vaihtamaan vaatteita. Pukukaappini oli silleen suojassa, eikä ketään muutenkaan kuulostanut olevan paikalla. No kulli seisoi kivikovana yläviistoon ja hetken päästä suuren peilin kautta näin, että viereisen kaappirivin takana olikin toinen siivooja tyttö. Varmasti sen puoli minuuttia ehdin siinä jo seisottelemaan ja kuivailemaan itseäni, kunnes katseet kohtasivat sen prkl peilin kautta. Tyttökin meni aivan punaiseksi ja molemmat soperrettiin jotkut pahoittelut tilanteesta. Meidän välissä oli siis vain noin metrin leveä kaappirivi ja siihen peiliin molemmilla matkaa ehkä 3 metriä, eli aika selkeä näkymä.

Uimala? Tais olla 30-40-luvulla se pari vuotta sitten ja mahorkkaa se röökikin oli.

Vierailija
16/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Uimala? Tais olla 30-40-luvulla se pari vuotta sitten ja mahorkkaa se röökikin oli.

Niin uimala juurikin. Tiedätkö, siellä harrastetaan uimista. Usein myös kuntosali samassa rakennuksessa. Löytyy ainakin kaupungeista. En tiedä missä metsässä asut, mutta toivottavasti kuitenkin jossain purossa pääset polskimaan käsipohjaa sinäkin.

Vierailija
17/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Tampereen yhdessä uimahallissa on tosi seksikäs nuori tyttö/nainen siivoojana uimahallissa. Kyllä itse kokoilen riisuuntua juuri samalla hetkellä kun tulee siivoamaan viereen.

M Tre