Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen erektio sosiaalisesti hyväksyttävää sekasaunassa?

Vierailija
07.02.2023 |

Tämä kysymys on tarkoitettu vain niille, jotka käyvät joskus miesten ja naisten sekasaunassa, jossa suurin osa tai kaikki ovat alasti.

(Jos et harrasta sekasaunomista lainkaan, mutta haluat silti kertoa mielipiteesi, tarkenna vastauksessasi että et harrasta sekasaunomista, mutta...)

Tapahtuuko sitä juuri koskaan, että joku saa erektion sekasaunassa? Minkä ikäisille olet nähnyt käyvän näin saunassa: aikuisille, alaikäisille?

Jos joku saisi erektion sekasaunassa, mikä on sinun mielipiteesi asiasta:

A) erektio tulisi piilottaa pyyhkeen alle, tai henkilön tulisi poistua saunasta

B) suhtautuisin hyväksyvästi siihen, jos jollain on ihan avoimesti erektio sekasaunassa

Jos mainitset myös sukupuolesi (M / N), nähdään onko jotain eroa sillä, mitä mieltä miehet ja naiset ovat tästä asiasta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eikä pimpan kostuminen.

Vierailija
22/28 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa on niin kuuma, että itselleni ei tuommoisessa tilanteessa ole erektiota kehittynyt. Toki olen sinne mennytkin saunomaan, en tiirailemaan naisten suloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksyttävää. Vahinkoja voi sattua, mutta kalu piiloon jos alkaa seistä.

Koko kysymys on tavallaan vastaus siihen, miksei Suomessa voi olla julkisia sekasaunoja missään. Jotkut urpot olisivat siellä oikeasti munat pystyssä kun eivät osaa erottaa saunaa seksistä. Vähän eri meno jossain Saksassa, kun ihmiset käyvät sekasaunoissa sivistyneesti ja asiallisesti.

Vierailija
24/28 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erektio on tahdosta riippumaton reaktio. Eikä sitä saa ainakaan paheksua.

Ei ainakaan minun erektioni ole. Pystyn ihan hyvin hallitsemaan, ettei nyt julkisella paikalla ala seisomaan.

Sepä siinä on, että erektiota paheksuu eniten ne joilla spontaanit erektiot on menneen talven lumia. Miehet, joilla seisoo herkemmin ja spontaanimmin, suhtautuu rennosti muiden puoliseisokeille.

Yhtään en paheksunut. Itse en vaan tykkää seisotella muiden kuin vaimon nähden. Ja taidat unohtaa, että myös täklainen reulu nelikymppunenkin on ollut joskus teini. Silloin nuorena käytiin sekasaunassa, eikä kenelläkään seisonut koskaan. Ja ei, emme ole/olleet impotentteja. Halutessa seisoo, mutta kyllä osasin jo nuorena hallita erektioni, ja niin osasivat muutkin.

Mun mielestä on koomista, että yksi mies vakuuttelee miten erektio on hallittavissa oleva asia. Seisoo juuri silloin, kun tarvitsee eikä koskaan muuten. Juuri viimeiset 10 vuotta on julkisuudessakin alettu entistä avoimemmin puhumaan miehen seksuaalisuudesta sekä sen haasteista ja yllättätyksistä. On kirjoitettu paljon ja avoimesti miesten erektio-ongelmista ja myös vahinkoseisokeista. Miten molemmat aiheuttaa miehille harmia. Tai no vahinkoseisokit jossain tilanteesta iloa tai hupiakin.

Vierailija
25/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio sekasaunassa on kunnianosoitus viehättäviä naisia kohtaan.

Vierailija
26/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Kyllä minusta miehen pitää pystyä hillitsemään kullinsa. En ole itsekään koskaan saanut erektiota sekasaunassa tai muuten julkisessa paikassa, en edes 12-vuotiaana Kreikan rannalla, missä naiset ottivat tissit paljaana aurinkoa, vaikka jo tuossa iässä tissit ja pillut kiihottivat ja saivat kullini pystyyn, kuten saavat vieläkin. En myöskään ole nähnyt kenelläkään muulla stondista tuollaisissa paikoissa.

Oletko tullut ajatelleeksi, että yksilöiden kehot toimii eri herkkyydellä monessa muussakin asiassa.

Olen kyllä. Mutta silti olen sitä mieltä, että itseään pitää pystyä hallitsemaan. Muutenhan voisi kysyä samaan tapaan, että onko ok panna tosta vaan, jos joku satunnainen ihminen kiihottaa ja alkaa panettamaan.

Kyllähän erektio voi tulla vaikka sekasaunassa, mutta ei se minusta olisi millään tavalla hyväksyttävää. Varsinkin jos kullin vaan antaisi seistä peittelemättä tai vielä oikein pyrkisi sitä esittelemään, voitaisiin alkaa jo puhua häirinnästä.

Ehkä olen sitten ahdasmielinen, mutta yhteissauna ilman mitään yhteistä sopimusta seksistä tai siihen liittyvästä ei ole paikka seisotella kullia tai esitellä muutenkaan paikkojaan, vaikkapa sitten tasapuolisuuden nimissä levittelemällä pilluaan auki.

Vierailija
27/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujen kanssa en menisi sekasaunaan ollenkaan ja jos jostain syystä joutuisin sellaiseen tilanteeseen, erektiot on ehdoton ei. Sen sijaan tuntelsttomien kanssa tykkään sekasaunoa joskus harvoin, ja silloin erektiot on erittäin ok.

Vierailija
28/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei hyväksyttävää. Mies kiihotun näkemästään, luonnollista, mutta sekasaunat ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi