Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku ollut joskus joulukorttiapulaisena Postissa töissä?

Vierailija
19.11.2006 |

Täällä köyhä opiskelijaäiti tiedustelee. Saako itse vaikuttaa vuoroihin? Onko palkka _aivan_ surkea? Millaista hommaa?

Saattaisin ehkä päästä, mutta on jonkin verran koulua vielä joulukuussa, joten kaikki vuorot eivät sovi. En sitten tiedä, onko se este.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin klo 16 tai 17 ja lajittelin usein aina aamuun asti. Viikonloput tein 12 tuntisia päiviä.

Vierailija
2/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeimmat tienaa tosi hyvin, ainakin verrattuna kauppojen jouluapulaisiin - tiedän, kun olen ollut molemmissa hommissa.

homma on varsinaista aivojen nollausta, mutta ihan jees. vuoroihin saa vaikuttaa, mutta ehdottomasti kannattaa pyrkiä iltaan, viikonloppuun ja yöhön - palkka sen kuin nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka oli noin 6 euroa tunnissa. Lisät melkein olemattomia. Sain parin viikon ajalta noin 600 euroa käteen, mutta tein vuoroja ihan hulluna. Siis öitä, iltoja, aamuja jne.

En suosittele perheelliselle.

Vierailija
4/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ainakin on oltu joko aamussa, illassa tai yössä. Ja yöstä tietenkin saa parhaan palkan. Ekakertalaiselle palkka on huonompi kuin niille, jotka on olleet aiemminkin.

Vierailija
5/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylityölisät ja yölisät olivat todella hyvät. usein kun oli ylityötä tuli kaksinkertainen palkka.

Vierailija
6/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) meinaan kun olen ollut poimimassa mansikoita ja pidin työstä, mietin vain miten pärjäisin tossa joulukorttijutussa..

Vierailija
7/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ylityölisät ja yölisät olivat todella hyvät. usein kun oli ylityötä tuli kaksinkertainen palkka.