Mies! Mikä sai sinut ihastumaan naiseen?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskalsi tehdä aloitteen, ei hae huomiota somessa, terve itsetunto, ei agendaa.
Noilla muuten kuka tahansa nainen saisi miehen.
Melkosen hyvä itsetunto pittää olla, jos reilusti ylipainoinen, kasvoiltaan ruma amispohjanen nainen tekee aloitteen?!
On hyvä itsetunto enkä oo flakseja saanut koskaan!
Täh?
Jännä tää somettomuus. Olen kolmekymppinen nainen, enkä ole koskaan ollut somessa. Naisille olen jokin kummajainen asian vuoksi, mutta miehille somettomuus onkin plussaa. Miessuhteissa minulla harvemmin onkaan ongelmia ollut, mutta kukaan nainen ei minusta tunnu tykkäävän.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tää somettomuus. Olen kolmekymppinen nainen, enkä ole koskaan ollut somessa. Naisille olen jokin kummajainen asian vuoksi, mutta miehille somettomuus onkin plussaa. Miessuhteissa minulla harvemmin onkaan ongelmia ollut, mutta kukaan nainen ei minusta tunnu tykkäävän.
Tämäkö sitten sai sinut ihastumaan naiseen, kuten ap kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai niin, ja olemaan mies?
Rehellinen vastaus. Tissit.
Oli niin mahtavat että kompensoi monta puutetta, kuten aika selkeän ylipainon.
Joku salmiakkimainen olemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai niin, ja olemaan mies?
Eikös se nykyään ole ihan normijuttu päättää olla mies ja ihastua naiseen. Tai ihan miltä vaan nyt sattuu tuntumaan. Näin siinä kävi.
Mitä mä just luin?