Olen huolissani ystävästäni
Ystävälläni on 5 lasta, joista kaikki muut alle kouluikäisiä paitsi 1. Mies ei juuri osallistu arkeen ja muutama lapsista ilmeisesti vähän yllätyksiä. Arki on aika rankkaa, lapset melkeinpä ystäväni projekti. Nyt hän haaveilee uudesta vauvasta, jottei tarvitse töihin palata. Koitin vähän jutella hänen kanssaan, että pitäisikö vähän miettiä mitä hän pystyy lapsilleen tarjoamaan, koko ajan on rahat tiukassa ja mies valittaa, uusi lapsi ei tilannetta pelasta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tokaisi kerran mulle, että muista, että sinä olet halunnut näin paljon lapsia. Mies ei halunnut käyttää ehkäisyä ja tiesi, ettei minullakaan sitä ole
Mies saa syyttää itseään tässäkin tapauksessa, jos kerran tietää ettei toisella ole ehkäisyä niin kannattaisi käyttää todellakin sitä kumia ja kieltäytyä seksistä ilman sitä jos ei ole valmis siittämään lasta
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa lapsia vain, että voi olla kotona niin voisi miettiä jotain opiskelua tms
Jokaisen naisen oma asia monta lasta halua.Asia ei kulu suvulle vähiten ystäville.Monta lasta aloiten tekijällä on? Meinaan kun notkuu tällä ja ystävän asioista puhuu? Vähän outoa minusta. Pidä vain oma pesäsi puhtaana äläkä puutu toisten pesää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Anna sen tehdä lapsia ihan miten lystää. Onpahan lapsia jotka auttaa sit eläkeiässä, kun ei se omaa eläkettä ehdi kerryttää.
Niinkö luulet !
Ainahan näitä työnvieroksujia on ollut.
Mun mies tokaisi kerran mulle, että muista, että sinä olet halunnut näin paljon lapsia. Mies ei halunnut käyttää ehkäisyä ja tiesi, ettei minullakaan sitä ole