Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholin tilaaminen ulkomailta

Juujuu
06.02.2023 |

Mites tuo nyt käytännössä nykyään menee? Pitäis tilata kesäksi häitä varten reippaampi lasti viinejä ja kaljaa. Jääkö ne tulliin jos ei maksa sitä valmisteveroa? Rahti suomeen tietysti pitää maksaa ite.

Ei paljoo kiinnosta mitään veroja ruveta maksamaan, kun laskin, että yks kympin 24-pack tulis veroineen maksamaan 28e

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin kesäjuomat tänä vuonna https://longero.fi/ , oli edullista ja helppoa. Aiemmin oon muitakin kokeillut, mutta tää yllätti mukavasti. Sain juomat suht nopeasti ja oli selkeät ohjeet kuljetuksen hankkimiseen. 

Vierailija
22/26 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä toimii nyt vuonna 2026, mikä nettikauppa olisi sujuvin vai onko Alko korkeine hintoineen ainoa luotettava? Viimeksi kun vaihtoehtoja katselin muutama vuosi sitten, olisi itse pitänyt järjestää ja erikseen maksaa kuljetus. Olisiko kenelläkään viimeaikaisia kokemuksia?

Mitähän nyt juuri käsittelyssä oleva alkoholilain muutos merkitsee käytännössä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kanssa tilata viskiä Irlannista

Vierailija
24/26 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tilannut ulkomailta alkoholia viime aikoina ja millainen kokemus oli? Mikä nettikauppa oli käytössä?

Vierailija
25/26 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksasta olen kerran tilannut viime vuonna. Juomavarasto firman kautta joka on sakalainen firma.  Siinä pitää tilata se kuljetusyhtiökin mutta toivat ihan kotiin saakka 70 laatikkoa olutta. Ostin san miguel olutta ja muita merkkejä. San miguel maksoi 15.90 24 pack. Paljon halvempaa kun suomessa.

Vierailija
26/26 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eläkeläispariskunnan kulutus sen verran pientä että teemme Helsingistä miniristeilyn ja tilaamme laivalta ennakkon lonkerosalkut, hinta nyt noin 30 egee salkku mutta maksaa paljon enemmän Alkossa. Lisäksi laatikko peruskuohuvaa ja perusruokavinkkua ja jos teräviä niin ostamme laivan myymälästä irtopulloja. Tämä toiminut hyvin monta vuotta. Pitää mainita että itse käytän Ozemoic-lääkettä aikuistyypin diabatekseen ja se aiheuttaa että olut ei sovi minulle, enää.