Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa rintojen pienennysleikkauksesta.

Vierailija
19.11.2006 |

Kaikki tieto käy.

Kiitos

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso leikkaus, kestää 3-4 tuntia. Ei ole riskitön, voi kuolla, voi tulla verenmyrkytys tai kuolio tms. Jos joudutaan paljon poistamaan niin rinnat täytyy muotoilla uusiksi. Arvet tulee nännipihan ympärille ja rinnan alle, kenties ympäri kokonaan.

Mulla rintoja saataisiin pienennettyä koosta kuppi H -> kuppi DD. Se ei oikeastaan ole kovinkaan paljon pienempi ja ajattelin, että riskit eivät kiinnosta. Löydettyäni hyvän liiviliikken selkäkivutkin poistuivat ja iho-ongelmia ei minulla ole ollutkaan.

Vierailija
2/3 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli ja onnistui ilman mitään ihmeellistä. Tosin oli tosi kipee sen jälkeen ainakin ekan päivän. On tosi tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Iso leikkaus, kestää 3-4 tuntia. Ei ole riskitön, voi kuolla, voi tulla verenmyrkytys tai kuolio tms. Jos joudutaan paljon poistamaan niin rinnat täytyy muotoilla uusiksi. Arvet tulee nännipihan ympärille ja rinnan alle, kenties ympäri kokonaan.

Mulla rintoja saataisiin pienennettyä koosta kuppi H -> kuppi DD. Se ei oikeastaan ole kovinkaan paljon pienempi ja ajattelin, että riskit eivät kiinnosta. Löydettyäni hyvän liiviliikken selkäkivutkin poistuivat ja iho-ongelmia ei minulla ole ollutkaan.

Nuo haitat varmasti korostuvat jos on on kookas ihminen? Tarkoitan, että H-kupin omaava varmaan on jo aikas iso, jolloin esim. veritulpan riski on jo paljon suurempi kuin ns. normikokosella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän