Onko joku tullut minipillereistä huolimatta raskaaksi?
Olen miettinyt raskauden mahdollisuutta, kun ehkäisynä on "pelkät" minipillerit. Luin jostakin, että riski on merkittävästi suurempi kuin yhdistelmäehkäisypillereissä. Tiedän, että pillerit pitää ottaa säännöllisesti ja otankin ne klo 18.30-20 välisenä aikana joka päivä.
Silti huolestuttaa...
Kommentit (9)
Ei kukaan ole niin tyhmä että nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..
Vierailija kirjoitti:
Minä. Jäi yhtenä kännisenä iltana ottamatta kokonaan. Ihan tuore juttu kun paksuna tässä nyt juuri ollaan. :D
Vissiin tämän takia pojat yrittävät juottaa minua, kun se joidenkin kohdalla näemmä onnistuu että pääsevät sitten tekemään tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole niin tyhmä että nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..
Puolella suomalaisista on 2-numeroinen äo. Todellakin nielee.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mikä sinua vaivaa että kerrot sen junteille?
Onhan noita. Muutenhan sen ehkäisyteho olisi virallisesti 100%.
Mikään ehkäisy ei ole 100% varma paitsi lisääntymiselimien poisto. Olen tullut kierukallakin raskaaksi, vaikka ehkäisytehon pitäisi olla sterilisaation luokkaa eli lähes 100%. Eli joo on kyllä mahdollista tulla pillereillä raskaaksi. Aina se jollekin sadasta naisesta tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ehkäisy ei ole 100% varma paitsi lisääntymiselimien poisto. Olen tullut kierukallakin raskaaksi, vaikka ehkäisytehon pitäisi olla sterilisaation luokkaa eli lähes 100%. Eli joo on kyllä mahdollista tulla pillereillä raskaaksi. Aina se jollekin sadasta naisesta tapahtuu.
Housujen jalassa pitäminen on 🙄
Ihan höpöhöpöä ettei ennen voitu sille mitään että synnytettiin lapsia nälkäkuolemaan.
Minä. Jäi yhtenä kännisenä iltana ottamatta kokonaan. Ihan tuore juttu kun paksuna tässä nyt juuri ollaan. :D